Patriotyzm kołchożnicy.

Data: 2015-11-25 11:05:04
Autor: stevep
Patriotyzm kołchożnicy.
# Tacy farbowani patrioci, jak Beata Szydło, nie rozumieją patriotyzmu.  Obca jest im Polska i dobry smak. Dzisiaj premier rządu polskiego  zaszmaciła flagę polską.

Inaczej tego nie mogę nazwać.

Szydło prezentuje typowe myślenie komusze, kołchoźnica. Ktoś taki rządzi.  Polityka polska zeszła na psy i szczeka, jak prezes PiS.

Kołchoźnica Szydło  zapowiedziała dzisiaj dziennikarzom zgromadzonym w  Kancelarii Premiera, że tłem konferencji będą tylko flagi polskie. Zmianę  zauważyły również zagraniczne media. Dlaczego schowała unijne flagi? Jak  wytłumaczyła nowa premier, to flagi biało-czerwone są „najpiękniejsze”.

Taki patriotyzm ostentacyjny to brak patriotyzmu. #
Ze strony:
http://skroc.pl/3a731

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-25 07:46:34
Autor: donek999bronek
Patriotyzm kochonicy.
uytkownik stevep napisa:

Taki patriotyzm ostentacyjny to brak patriotyzmu. #

To ostentacyjne manifestowanie w kwietniu 2010r przez podstawionych swojakw te byo
niesmaczne. P.Hadacz co mwi: "po ten krzy powinien
przyj co najmniej biskup" , a mwi to wtedy co pod
mord mia podstawione same resortowe mikrofony:
radio zet, tok fm, super stacja.

http://images3.bibsy.pl/4UVblCl1/andrzej-hadacz-prowokator-lub-czlowiek-chory-wykorzystywany-przez-politykow-i-media-krzyz-pod-palecem-jako-obronca-parada-rownosci-jako-gej-marsz-niepodleglosci-jako-narodowiec-protest-rolnikow-jako-rolnik-kampania-prezydencka.jpeg

Data: 2015-11-25 11:09:13
Autor: u2
Patriotyzm kołchożnicy.
W dniu 2015-11-25 o 11:05, steviepiepszykoski pisze:
Taki patriotyzm ostentacyjny to brak patriotyzmu.

taa cyrkus czyli hameryka to kraj bez patriotyzmu:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-25 16:09:21
Autor: stevep
Patriotyzm kochonicy.
W dniu .11.2015 o 11:09 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-11-25 o 11:05, steviepiepszykoski pisze:
Taki patriotyzm ostentacyjny to brak patriotyzmu.

taa cyrkus czyli hameryka to kraj bez patriotyzmu:)))

Na drzewo mapo nieczekoksztatna.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-25 16:23:55
Autor: u2
Patriotyzm kołchożnicy.
W dniu 2015-11-25 o 16:09, steviepiepszykoski pisze:
taa cyrkus czyli hameryka to kraj bez patriotyzmu:)))

Na drzewo mapo nieczekoksztatna.

te cyrkus czyli twoj heimat to szwabia:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-25 17:01:54
Autor: A. Filip
Patriotyzm bez flagi (Merkel) Europy]
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
[...]

A dlaczego Szydło (PiS) ma fladze Unii Europejskiej wstyd przynosić?
Tusk (PO) robi to o wiele lepiej ;-)

Jak Unia Europejska chce _wymuszać_ na mniejszych krajach interesy Niemiec+ to
niech się ze swoją flagą wali na drzewo.  Szydło wybrała standard "flagowy" na
czas _swojego_ urzędowania - nie została premierem dożywotnio.  Któryś następny
premier będzie mógł zrobić (pusty) gest przywracając flagę eurobiurwokracji, a
któryś po nim znowu ją wycofując.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Wrzód wyskakuje tam, gdzie mu się podoba. Naczelnik mówi to, co mu się zechce.

Data: 2015-11-25 18:01:53
Autor: silvio balconetti
Patriotyzm kołchożnicy.
Am 25.11.2015 um 11:05 schrieb stevep:
[...]

Nie pozostalo to zauwazone. Byly premier Belgii i europarlamenarzysta stwierdzil, ze flagi nie lubia, a pieniadze chca. Z salonow europejskich do przedsionkow szybko sie przemiescili. Od dawna twierdze, ze niebawem nastapi podzial na UE glownego nurtu (Niemcy, Beneluks, Austria, Francja, WBrytania, no moze Finlandia i Irlandia) i peryferia, podobnie bedzie ze strefa Schengen. Jedno dwa pokolenia bedzie trwalo zanim to sie zmieni. Podziekujcie krewnym, znajomym, sasiadom za to, ze wybrali dobrowolnie socjalistow.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-11-25 18:40:45
Autor: m4rkiz
Patriotyzm kołchożnicy.
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> wrote in message news:dbm7s2FiccgU1mid.individual.net...
Nie pozostalo to zauwazone. Byly premier Belgii i europarlamenarzysta stwierdzil, ze flagi nie lubia, a pieniadze chca.

ale oczywiscie zdajesz sobie sprawe ze kasa ktora dostajemy
jest w znaczniej czesci nawet nie gowno warta tylko poprostu szkodzi
bo powstaja za nia takie cuda jak lotnisko w Radomiu a my musimy
placic odsetki od kasy ktora trzeba pozyczyc, zeby ja wplacic, zeby
ja dostac z powrotem na rzeczy ktore sa nam niepotrzebne i jedynie
generuja kolejne koszty?

i nie jest to jednostkowy przypadek, takich inwestycji kosztujacych
miliardy a potem burzonych czy oddawanych za darmo jest sporo
http://www.theguardian.com/world/2015/jul/17/don-quixote-airport-building-cost-1bn-sold-china-10000

[...]

mam nadzieje
przynajmniej uchroni nas to od wielu innych cudow postepu

http://www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-11-25 19:25:57
Autor: silvio balconetti
Patriotyzm kołchożnicy.
Am 25.11.2015 um 18:40 schrieb m4rkiz:
[...]

Tutaj tez rozne goowna z podatkow finansuja, co rokrocznie pietnuje specjalny urzad (tutaj Bayerischer Rechnungshof), ale summa summarum jakos leci. A jak na Wschodzie skonczy sie kasa to nawet na poronione inwestycje zabraknie.

>The Bundesrechnungshof (Federal Court of Auditors; also Federal Audit Office) is the supreme federal authority for federal audit matters in Germany. There are equivalent bodies at state level. The status of the Bundesrechnungshof, its members and its essential functions are guaranteed by the German Constitution (art. 114 paragraph 2 of the Basic Law), and regulated by other legislation (i.e. Bundesrechnungshof Act, Federal Budget Code). It is an independent judicial body, with around 600 employees. Its current President is Kay Scheller.
(...)
  The Bundesrechnungshof is not subordinated to the federal government. Even the legislative (parliament) cannot instruct it. At best, the parliament can ask the authority to audit certain issues. From the third power, justice, it differs firstly by freely choosing the subject matters it intends to audit and secondly by not delivering legally binding rules, but by issuing recommendations.
en.wikipedia.org/wiki/Bundesrechnungshof

Data: 2015-11-25 19:41:31
Autor: m4rkiz
Patriotyzm kołchożnicy.
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> wrote in message news:dbmcplFjlm4U1mid.individual.net...
[...]

i dlatego jestem za panstwem minimum a nie za specjalnym urzedem ktory
ma w kompetencjach delikatne sugerowanie ze inne urzedy przepieprzaja
rabowana podatnikom kase na niepotrzebne glupoty

--
http://db.org.pl/

Patriotyzm kołchożnicy.