Patriotyzm po POlszewicku

Data: 2011-11-25 15:11:52
Autor: Antenka
Patriotyzm po POlszewicku
W roli głównej kominiarz z Gdańska:

http://pl.gloria.tv/?media=220014

Antenka :-E

Data: 2011-11-26 01:12:34
Autor: Aleksander
Patriotyzm po POlszewicku
Ciekawe, tego nie wiedziałem. Trzeba przyznać, że jak na młodego jeszcze polityka jest wiele trafnych spostrzeżen. No , no podziwiam go za to i trzeba się zgodzić z wieloma tezami, porównaniami, za szczerość, trafność , odwagę itp.
Co prawda jest to w pewnym sensie pogląd subiektywny, ale brutalnie rzeczywisty.  Szacunek Premierze Tusk.
Alx

Data: 2011-11-26 01:14:50
Autor: Obserwator
Patriotyzm po POlszewicku
Aleksander <powazny@tlen.pl> napisał(a):
[...]

musze cie rozczarowac, to nie jest nic orginalnego. Nie znasz chyba polskiej historii. Kiedys takich ludzi w Polsce nazywano po prostu zdrajcami i sprzedawczykami lub konfidentami.

...i moze rowniez nie wiesz, ze nadal tak ich sie nazywa w normalnych krajach. Nawet w Federacji Rosyjskiej. Ale pewnie twoj tatus lub mamusia na ten temat wie wiecej, wiec go zapytaj jak tam w tych sowietach jest:))

Data: 2011-11-26 07:14:33
Autor: rAzor
Patriotyzm po POlszewicku
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
W roli g=B3=F3wnej kominiarz z Gda=F1ska:

http://pl.gloria.tv/?media=3D220014

Antenka :-E

 Czy to prawda, że jesteś transem i w życiu oprócz dawania tyłka i brania do
buzi nic nie robiłeś/robiłaś?

Data: 2011-11-26 11:48:53
Autor: Grzegorz Z.
Patriotyzm po POlszewicku