Patryjotyzm Oralny

Data: 2010-05-22 17:09:29
Autor: Eulalia Browarek
Patryjotyzm Oralny
Niniejszym wprowadzam nowe pojęcie: Patryjotyzm Oralny i Patryjota Oralny. Przeciwienstwem Patryjoty Oralnego jest Patryjota Ręczny. Tłumaczyć chyba nie muszę ;)

Zennon

Data: 2010-05-22 13:38:46
Autor: Hans Kloss
Patryjotyzm Oralny
On 22 Maj, 19:09, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Niniejszym wprowadzam nowe pojęcie: Patryjotyzm Oralny i Patryjota Oralny.
Przeciwienstwem Patryjoty Oralnego jest Patryjota Ręczny. Tłumaczyć chyba
nie muszę ;)

Nie ręczny tylko manualny, trzymając się konwencji. Jest to patriota
który swój patriotyzm wyraża onanizując się ("jadąc na ręcznym") przy
pomocy jakichś tam sondaży czy innych słupków poparcia.
Nietrudno wyobrazić sobie także patriotę analnego, który swój
patriotyzm wyraża liczeniem woreczków ze zwłokami ludzi których śmierć
chciałby mieć w dupie.
A także patriotę waginalnego, patriotyczne uniesienie rozładowującego
pierdoleniem- od rzeczy na grupach dyskusyjnych.
J-23

Data: 2010-05-22 22:39:00
Autor: Eulalia Browarek
Patryjotyzm Oralny

Address.invalid> wrote:
[...]

Rozumiem, że zaliczasz się do patryjotów oralnych szczytujących przy częstym wymawianiu słow Ojczyzna, Polska, Racja Stanu, Naród, Patryjotyzm ? Cały PiS tak ma ;) No i to połączenie z nekrofilią ;) Suma sumarum niezły zestawik patologii ;)

Zennon

Data: 2010-05-22 15:45:25
Autor: Hans Kloss
Patryjotyzm Oralny
On 23 Maj, 00:39, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Rozumiem, że zaliczasz się do patryjotów oralnych

Niczego nie rozumiesz. Nie jestem patriotą W OGÓLE, nawet lokalnym.
J-23

Data: 2010-05-22 21:43:42
Autor: raff
Patryjotyzm Oralny
Eulalia Browarek pisze:
Niniejszym wprowadzam nowe pojęcie: Patryjotyzm Oralny i Patryjota Oralny. Przeciwienstwem Patryjoty Oralnego jest Patryjota Ręczny. Tłumaczyć chyba nie muszę ;)

Zennon

A czemu zenka nie bylo kiedy moje miasto zalewalo, hę ? jakis tydzien temu ?

Gdzie byl wtedy zenek ?!

R.

Data: 2010-05-22 13:37:40
Autor: Antenka
Patryjotyzm Oralny
On 22 Maj, 21:43, raff <patagonia5...@onet.pl> wrote:
Eulalia Browarek pisze:

> [...]

> Zennon

A czemu zenka nie bylo kiedy moje miasto zalewalo, hę ? jakis tydzien temu ?

Raffik wyrazy współczucia :-(

Antenka

Data: 2010-05-23 12:26:52
Autor: cirrus
[...]