Patryjotyzm Oralny

Data: 2010-05-22 21:43:42
Autor: raff
Patryjotyzm Oralny
Eulalia Browarek pisze:
Niniejszym wprowadzam nowe pojęcie: Patryjotyzm Oralny i Patryjota Oralny. Przeciwienstwem Patryjoty Oralnego jest Patryjota Ręczny. Tłumaczyć chyba nie muszę ;)

Zennon

A czemu zenka nie bylo kiedy moje miasto zalewalo, hę ? jakis tydzien temu ?

Gdzie byl wtedy zenek ?!

R.

Data: 2010-05-22 13:37:40
Autor: Antenka
Patryjotyzm Oralny
On 22 Maj, 21:43, raff <patagonia5...@onet.pl> wrote:
Eulalia Browarek pisze:

> [...]

> Zennon

A czemu zenka nie bylo kiedy moje miasto zalewalo, hę ? jakis tydzien temu ?

Raffik wyrazy współczucia :-(

Antenka

Data: 2010-05-23 12:26:52
Autor: cirrus
[...]