Patryk Jaki wygrał proces o zniesławienie z tygodnikiem

Data: 2019-03-17 17:11:16
Autor: u2
Patryk Jaki wygrał proces o zniesławienie z tygodnikiem
http://telewizjarepublika.pl/patryk-jaki-wygral-proces-o-znieslawienie-z-tygodnikiem-teraz-szykuje-kolejne-pozwy-dla-mediow,77592.html

  Wygrałem proces o zniesławienie z pismem ,,Faktycznie", które jako pierwsze pomówiło mnie o ,,układy w Opolu". Na ten tekst w słynnym wpisie w 2017 r. powołał się P. Kukiz (który również jest pozwany). Teraz szykuję kolejne pozwy dla mediów, które bezrefleksyjnie to powtarzały - informuje na Twitterze Patryk Jaki.

,,Wygrałem proces o zniesławienie z pismem "Faktycznie", które jako pierwsze pomówiło mnie o ,,układy w Opolu". Na ten tekst w słynnym wpisie w 2017 r. powołał się P. Kukiz (który również jest pozwany). Teraz szykuję kolejne pozwy dla mediów, które bezrefleksyjnie to powtarzały" - poinformował na Twitterze Patryk Jaki.

,,Dodatkowo 25 tys. otrzyma fundacja "Dom", która pomaga niepełnosprawnym dzieciom. (...) O "układzie w Opolu" powstało setki tekstów - dzi¶ już nikt nie chce wzi±ć za to odpowiedzialno¶ci. A panowie "dziennikarze" z tego tygodnika przestali się stawiać w s±dzie" - dodał wiceminister.

¬ródło: twitter.com

--
George Orwell :

Patryk Jaki wygrał proces o zniesławienie z tygodnikiem