Patrz, Antenka...

Data: 2010-02-07 11:49:49
Autor: Woland
Patrz, Antenka...
http://bi.gazeta.pl/im/1/6566/z6566981O.jpg

Tu masz takiego przystojniaka, a kochasz się w suchym Romku....

Data: 2010-02-07 12:47:51
Autor: Antenka
Patrz, Antenka...
On 7 Lut, 21:49, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
http://bi.gazeta.pl/im/1/6566/z6566981O.jpg

Tu masz takiego przystojniaka, a kochasz się w suchym Romku....

A co to za małpa jest? Tzvelek czy ci kompletnie odbiło?
Nie gustuję w neanderlczykach.

Antenka

Data: 2010-02-07 21:49:39
Autor: Artur Borubar
Patrz, Antenka...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisała w

Nie gustuję w neanderlczykach.

W kim?

Przemek
--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-07 12:59:57
Autor: Antenka
Patrz, Antenka...
On 7 Lut, 22:49, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisała w

[...]

W  NEANDERTALCZYKACH, OŚLE!

Antenka

Data: 2010-02-07 13:04:29
Autor: Woland
Patrz, Antenka...
Antenka napisał(a):

W  NEANDERTALCZYKACH, OŚLE!

Ale przecież Romek to modelowy Neandertal, pisał nawet o tym jego
ojciec wywodzący się z tego samego gatunku...

***

Giertych: Neandertalczycy są wśród nas!

- Badania pokazują, że dinozaury były współczesne ludziom. Ze
wszystkich kultur docierają informacje, że je pamiętamy. Szkoci -
potwora z Loch Ness, my - smoka wawelskiego, a Marko Polo pisał, że
smok był zaprzężony do karety cesarskiej w Chinach - przekonywał prof.
dendrologii, europoseł LPR i były doradca gen. Jaruzelskiego oraz
ojciec ministra edukacji, Maciej Giertych podczas wykładu na "uczelni"
dla wszechpolaków - Akademii Orła Białego.

Ale to nie koniec "rewelacji" Giertycha: - Jeden z naukowców pokazał
mi zdjęcie znanego amerykańskiego boksera. Miał wszystkie cechy
neandertalczyka. Tacy ludzie są wśród nas. To rasa człowieka, kiedyś
może bardziej rozpowszechniona, ale wciąż istniejąca - mówił
Giertych.

http://cia.bzzz.net/giertych_neandertalczycy_wsrod_nas

Data: 2010-02-08 07:59:17
Autor: Artur Borubar
Patrz, Antenka...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

W  NEANDERTALCZYKACH, OŚLE!

Antenka

Czyli jednak nie w neanderlczykach, oślico?

Przemek

Data: 2010-02-08 16:30:32
Autor: awe
Patrz, Antenka...

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hkoco6$g3h$1news.onet.pl...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

W  NEANDERTALCZYKACH, OŚLE!

Antenka

Czyli jednak nie w neanderlczykach, oślico?

Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- - zwykla literowka
awe

Data: 2010-02-08 11:17:43
Autor: zbig
Patrz, Antenka...
On 8 Lut, 16:30, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> napisał w
> [...]

> W  NEANDERTALCZYKACH, OŚLE!

> Antenka

> Czyli jednak nie w neanderlczykach, oślico?

-- -- -- -- -- -- -- -- -
zwykla literowka
awe

Literówka literówką, ale mordę rozdarła jak pitekantrop.

Data: 2010-02-08 13:40:23
Autor: Antenka
Patrz, Antenka...
On 8 Lut, 21:17, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> napisał w
> wiadomościnews:hkoco6$g3h$1news.onet.pl...

Literówka literówką, ale mordę rozdarła jak pitekantrop.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tylko nie mordę, home erectusie! Na drzewo!

Antenka

Data: 2010-02-07 21:05:10
Autor: awe
Patrz, Antenka...
Przeciez to oblesny facet, leszcz.
awe

Data: 2010-02-07 12:49:39
Autor: Antenka
Patrz, Antenka...
On 7 Lut, 22:05, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Przeciez to oblesny facet, leszcz.
awe

Wiesz Ave, nie możesz mieć pretensji o to, w kim kocha się
tzva...Widocznie lubi takich jak ten z okładki :DD

Antenka

Data: 2010-02-07 23:52:25
Autor: awe
Patrz, Antenka...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:312184ce-ec7c-4f71-9272-d7759576b371m31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

calkiem mozliwe, ale jesli by jeszcze napisal, slepa, glupia albo bardzo samotna i spragniona towarzystwa to jeszcze bym uwierzyl. natomiast trudno mi pojac czemu on wyskakuje z pajacem ktory rozpina sobie koszule w jakims czasopismie, jakby mial tam cos waznego do pokazania.
No zobaczylismy malo wysportowanego faceta ktory za duzo przesiaduje w sejmie i mu wali na dekiel
awe

Patrz, Antenka...