Patrz w lusterka motocykle s± ... kamikaze

Data: 2013-09-07 21:46:09
Autor: Maurycy Poszepszyński
Patrz w lusterka motocykle s± ... kamikaze
Dnia 2013-09-07 18:40, Użytkownik - Krzysztof 45  napisał::
Pomijaj±c że to dramat, ile trzeba mieć na zegarze by dokonać takich
zniszczeń na pięćdziesi±tce?

Ciekawym, czy z tego rozsmarowanewgo dżemu co został po motocykliĽdzie co¶ się nadało na przeszczepy. Nie możecie zabijać się trochę wolniej??? Masa ludzi czeka na wasze organy.

My¶lcie ludzie - kask na pustym łbie nie zwalnia od my¶lenia  o zasadzie ograniczonego zaufania.

Data: 2013-09-07 23:03:38
Autor: John Kołalsky
Patrz w lusterka motocykle s± ... kamikaze

Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <niunio@gomesz.com>

Ciekawym, czy z tego rozsmarowanewgo dżemu co został po motocykliĽdzie co¶ się nadało na przeszczepy. Nie możecie zabijać się trochę wolniej??? Masa ludzi czeka na wasze organy.

A zgodzili się, że tak liczysz na ich organy ?

Data: 2013-09-07 21:05:21
Autor: masti
Patrz w lusterka motocykle s± ... kamikaze
Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 23:03:38 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <niunio@gomesz.com>

Ciekawym, czy z tego rozsmarowanewgo dżemu co został po motocykliździe
coś się nadało na przeszczepy. Nie możecie zabijać się trochę
wolniej??? Masa ludzi czeka na wasze organy.

A zgodzili siÄ™, ĹĽe tak liczysz na ich organy ?

nie potrzeba zgody

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-08 09:23:39
Autor: John Kołalsky
Patrz w lusterka motocykle sÄ… ... kamikaze

UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

Oj nie. Jest tylko domniemanie zgody. Ewentulny sprzeciw uniemoĹĽliwia pobranie.

Data: 2013-09-08 09:19:01
Autor: masti
Patrz w lusterka motocykle s± ... kamikaze
Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 09:23:39 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>

Ciekawym, czy z tego rozsmarowanewgo dżemu co został po
motocykliździe coś się nadało na przeszczepy. Nie możecie zabijać się
trochÄ™ wolniej??? Masa ludzi czeka na wasze organy.

A zgodzili siÄ™, ĹĽe tak liczysz na ich organy ?

nie potrzeba zgody

Oj nie. Jest tylko domniemanie zgody. Ewentulny sprzeciw uniemoĹĽliwia
pobranie.

nieboszczyk na pewno wstał i powiedział im, żeby spadali

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-07 23:15:42
Autor: Maurycy Poszepszyński
Dnia 2013-09-07 23:03, Użytkownik - John Kołalsky  napisał::

[...]

A powinni¶my sobie pozwalać na takie marnotrawstwo?

Data: 2013-09-08 09:25:40
Autor: John Kołalsky
[...]

A twoje organy, że chcesz o nich decydować ? O swoich jak rozumiem zdecydowałe¶ a o cudzych decyduj± inni.

Data: 2013-09-08 18:29:20
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 8 wrze¶nia 2013 09:25:40 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <niunio@gomesz.com>

> A powinni¶my sobie pozwalać na takie marnotrawstwo?

A twoje organy, że chcesz o nich decydować ? O swoich jak rozumiem zdecydowałe¶ a o cudzych decyduj± inni.

Inni czyli kto? Wła¶ciciel z przyczyn oczywistych nie. Może rodzina? A z jakiej racji ma decydować na przykład żona. Dlatego że z nim sypiała? Mógł sypiać i z innymi kobietami. Rodzice. Też nie bo idiotę wychowali na swój wzór i podobieństwo. Nieboszczyk jest bardziej państwowy niż akcyza na spirytus. To i dla dobra reszty można rozporz±dzać tym co z niego po ¶mierci nadaje się do recyklingu.

Data: 2013-09-08 13:04:43
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.09.2013 23:15, Maurycy Poszepszyński pisze:
[...]

Cóż, tobie na pewno przydałby się nowy mózg - stary zgnił ;->

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.

Patrz w lusterka motocykle s± ... kamikaze