Patrz w lusterka motocykle są wszędzie

Data: 2009-06-02 01:03:57
Autor: Alti
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
Uwaga mocne
http://www.youtube.com/watch?v=-6N6ewG9aP8
i zaraz po motocyklistach będą jechać że sobie głupki przyklejają do puszek nalepki a sami jeżdżą jak na załączonym obraku/filmiku.

Wojtek

Data: 2009-06-01 23:33:39
Autor: tomistrz
On 2 Cze, 01:03, "Alti" <alt...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ten filmik nie ma nic wspolnego z patrzeniem w lusterka !
Koles przeciez obejrzal sie do tylu i moze nawet widzial ten
motocykl...
Chyba sie tylko nie spodziewal jak on bedzie zapierdalal.
IMO podlozyl sie debilowi

Data: 2009-06-02 08:47:33
Autor: Dziadek Mroz
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
Ten filmik nie ma nic wspolnego z patrzeniem w lusterka !

PO nanalizie stwierdziłem, że przyczyno była nadmierna prędkość (jechał ok 122km).
Tak jest w 95% wypadków motocyklowych

DM

Data: 2009-06-02 09:00:30
Autor: Agent 0700
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
PO nanalizie stwierdziłem, że przyczyno była nadmierna prędkość (jechał ok 122km).

Moje wyliczenia wskazują że 123,5

Data: 2009-06-02 09:20:39
Autor: Dziadek Mroz
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
Moje wyliczenia wskazują że 123,5

Dokładność pomiaru jest ok .2.5 km więc wyszedł nam tensam

DK

Data: 2009-06-02 09:12:46
Autor: newrom
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
On Tue, 2 Jun 2009 08:47:33 +0200, "Dziadek Mroz"
<DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote:

PO nanalizie stwierdziłem, że przyczyno była nadmierna prędkość (jechał ok 122km).
Tak jest w 95% wypadków motocyklowych

Idze se pojezdzic*.

pozdr
newrom
* - na motoracerze czy co tam stryjenka uwaza.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-06-02 12:02:20
Autor: gildor
newrom@spamcom.com pisze:
[...]

moge mu nintendo pożyczyć.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 12:56:30
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
gildor napisał(a):

moge mu nintendo pożyczyć.

a umyte?
no i ja pierszy bylem

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-06-02 13:15:05
Autor: gildor
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
moge mu nintendo pożyczyć.

a umyte?

wytarte tylko

no i ja pierszy bylem

zrób listę, daj Różańskiemu, żeby zgubił, wtedy rozpatrzę reklamację, jeśli będzie spełniała warunki formalne.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 13:21:02
Autor: Ivam
"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote in message news:h02hu8$rb8$1news.onet.pl...
>Ten filmik nie ma nic wspolnego z patrzeniem w lusterka !

PO nanalizie stwierdziłem, że przyczyno była nadmierna prędkość (jechał ok 122km).
Tak jest w 95% wypadków motocyklowych

Predkosc ok (bo jest pewien blad pomiaru), ale Twoje statystyki klamia (a to da sie wyliczyc baaaardzo dokladnie). Tak jest w 98,13% wypadkow motocylkowych (czyli motocykl-z-motocyklem). Sprawdz sobie na stronie Twojej KWP!

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-06-02 13:24:52
Autor: Dziadek Mroz
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
da sie wyliczyc baaaardzo dokladnie). Tak jest w 98,13% wypadkow motocylkowych (czyli motocykl-z-motocyklem). Sprawdz sobie na stronie Twojej

No tak, ale oni zaliczają do motocykli motorowery, co jest błędne bo zgdonie z prawem śą to rowery.

DG

Data: 2009-06-02 13:25:56
Autor: Mariusz Kruk
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dziadek Mroz"
[...]

Bzdura. Motorower to motorower.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb This message was not tested on animals.
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-06-02 13:35:18
Autor: Ivam
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message news:slrnh2a324.8hs.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

A jak traktowane sa skutery?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-06-02 13:46:58
Autor: Mariusz Kruk
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ivam"
[...]

Zależy czy są motorowerami, czy motocyklami.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / !edis gnorw eht morf siht ta gnikool era uoY

Data: 2009-06-02 13:38:06
Autor: gildor
Dziadek Mroz pisze:
[...]

osz ty. jebł mi cały światopogląd.
Amil jeździ rowerem. Amil, jeździsz rowerem! zmień sygnature, lajkoniku.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 13:46:28
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gildor napisał(a):
Amil jeździ rowerem. Amil, jeździsz rowerem! zmień sygnature, lajkoniku.

od kiedy to ikarus to motorower=rower?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-06-02 13:51:10
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
Amil jeździ rowerem. Amil, jeździsz rowerem! zmień sygnature, lajkoniku.

od kiedy to ikarus to motorower=rower?

Ty, a co Ty mnie pytasz? tam masz szpecjalistę od ProD. jego pytaj.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 13:56:31
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
gildor napisał(a):

Ty, a co Ty mnie pytasz?

a bo sie z zazdrosci do mnie przypierdalasz

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-06-02 14:01:19
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
Ty, a co Ty mnie pytasz?

a bo sie z zazdrosci do mnie przypierdalasz

z zazdrości? mój rower, to rower, a motocykl, to motocykl. może co najwyżej jaris, to nie samochód, ale to żony jest.
ciekawe co taki DM powie na hulajnogi moich dzieci... co one są? może to TIRy...

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 17:17:02
Autor: Ivam
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h034af$s02$5news.onet.pl...
ciekawe co taki DM powie na hulajnogi moich dzieci... co one są? może to TIRy...

Pewnie, ze to skutery (maja wszelako przekrok)... tym sposobem sie wyjasnilo:
1) motorower=rower
2) skuter=hulajnogi
3) ikarus=motorower=>patrz p.1

Zostaje kwestia:
jaris=rzony;)=przerosnieta torebka?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-06-02 07:36:36
Autor: All
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie

"Alti" w news:h01mo9$adh$1inews.gazeta.pl...

Uwaga mocne
http://www.youtube.com/watch?v=-6N6ewG9aP8
i zaraz po motocyklistach będą jechać że sobie głupki przyklejają do puszek nalepki a sami jeżdżą jak na załączonym obraku/filmiku.

Piękny filmik.
Statystycznie rzecz biorąc, każda tego typu impreza jest zdecydowanie
bardziej crash-genna, niż samotne podróżowanie po bezdrożach.
Niby wszyscy motonici to wiedzą, a jednak zawsze kogoś poniesie.

Przestroga na czasie.

Wojtek

Przy okazji opowiem o swojej przygodzie, która sprawiła, że zainstalowałem
sobie dodatkową parę lusterek (oryginalne w Klarze są niezbyt...).
Wygląda to trochę śmiesznie, ale daje prawdziwy komfort widzenia.

Małe, bezrobotne miasteczko, sobota. Droga główna omija rynek z prawej strony
i na skrzyżowaniu skręca w prawo, wypadając z miasta. Chcę zajrzeć
na ten rynek więc ... kierunkowskaz z lewo, do osi jezdni, ostrożnie, bo
przecież z prawej może coś wyjechać na głównej. Dookoła cisza, w lusterku
pusto (!!),  skręcamy...
I w tym momencie, _z lewej strony_, mija mnie rozpędzona puszka. Na wprost.
Na pełnym gazie. Moja przednia oponka muska tylny zderzak (?) samochodu...

Wystarczyłoby pół sekundy różnicy, aby przygoda skończyła się tragicznie.

Młody w puszce nawet się nie obejrzał - śmignął i zniknął za kolejnym zakrętem.
Nie wiem dlaczego pomyślałem, że zabrał ojcu samochód by popisywać się
przed kumplami. Nie widziałem jego twarzy.

--
All
KLE500 (Klara)

Data: 2009-06-04 12:25:10
[...]