Patrz w lusterka motocykle są wszędzie

Data: 2009-06-02 07:36:36
Autor: All
Patrz w lusterka motocykle są wszędzie

"Alti" w news:h01mo9$adh$1inews.gazeta.pl...

Uwaga mocne
http://www.youtube.com/watch?v=-6N6ewG9aP8
i zaraz po motocyklistach będą jechać że sobie głupki przyklejają do puszek nalepki a sami jeżdżą jak na załączonym obraku/filmiku.

Piękny filmik.
Statystycznie rzecz biorąc, każda tego typu impreza jest zdecydowanie
bardziej crash-genna, niż samotne podróżowanie po bezdrożach.
Niby wszyscy motonici to wiedzą, a jednak zawsze kogoś poniesie.

Przestroga na czasie.

Wojtek

Przy okazji opowiem o swojej przygodzie, która sprawiła, że zainstalowałem
sobie dodatkową parę lusterek (oryginalne w Klarze są niezbyt...).
Wygląda to trochę śmiesznie, ale daje prawdziwy komfort widzenia.

Małe, bezrobotne miasteczko, sobota. Droga główna omija rynek z prawej strony
i na skrzyżowaniu skręca w prawo, wypadając z miasta. Chcę zajrzeć
na ten rynek więc ... kierunkowskaz z lewo, do osi jezdni, ostrożnie, bo
przecież z prawej może coś wyjechać na głównej. Dookoła cisza, w lusterku
pusto (!!),  skręcamy...
I w tym momencie, _z lewej strony_, mija mnie rozpędzona puszka. Na wprost.
Na pełnym gazie. Moja przednia oponka muska tylny zderzak (?) samochodu...

Wystarczyłoby pół sekundy różnicy, aby przygoda skończyła się tragicznie.

Młody w puszce nawet się nie obejrzał - śmignął i zniknął za kolejnym zakrętem.
Nie wiem dlaczego pomyślałem, że zabrał ojcu samochód by popisywać się
przed kumplami. Nie widziałem jego twarzy.

--
All
KLE500 (Klara)

Patrz w lusterka motocykle są wszędzie