Patrz w lusterko, batmani są wszędzie

Data: 2009-11-06 12:50:58
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Patrz w lusterko, batmani są wszędzie
Dziś rano, znaczy tak chwilę przed 6 widziałem batmana. Niby nic. Na
ruchliwej ulicy (Wrocław, Bardzka za Armii Krajowej w stronę granicy
miasta). No to już gorzej, ale bywa. Teraz clou: na motorze lub skuterze.
Ja rozumiem, że jak ktoś kupuje rower, to może mu na lampki za 10 zł
zabraknąć, albo na baterie raz na rok, ale niech mi nikt nie mówi, że
pojazdy silnikowe nie mają świateł w standardzie. Żeby nie było, że mógł
nie zauważyć - tamten odcinek jest teraz nieoświetlony. W ramach remontu
ścieli przydrożne drzewa i latarnie.

No ale może miał kamizelkę...

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-06 13:12:04
Autor: Krees
Patrz w lusterko, batmani są wszędzie
Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał(a):
No ale może miał kamizelkę...

I kask. Nie zapominajmy o kaskach! ;)

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-11-07 01:23:20
Autor: kenubi
Marek 'Qrczak' Potocki wrote:

[...]

Przepraszam ale nie rozumiem wymowy tych naklejek (być może jestem zbyt głupi -wybaczcie). Czy naklejają je fanatycy sportów motocyklowych czy może wręcz przeciwnie - kierowcy "życzliwi" innym uczestnikom drogi?

Data: 2009-11-09 07:59:27
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Sat, 07 Nov 2009 01:23:20 +0100, kenubi napisał(a):

Przepraszam ale nie rozumiem wymowy tych naklejek (być może jestem zbyt głupi -wybaczcie). Czy naklejają je fanatycy sportów motocyklowych czy może wręcz przeciwnie - kierowcy "życzliwi" innym uczestnikom drogi?

Wydaje mi się, że fanatycy, ale biorąc pod uwagę ilość tego, to w dużej
mierze są to teoretycy :)

Wyobrażasz sobie jaka zadyma by była, gdyby to było "za zasługi"?

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Patrz w lusterko, batmani są wszędzie