Patrzcie !! To jest pilot !!!

Data: 2010-04-27 18:34:52
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!
Data: 2010-04-27 18:48:47
Autor: cyc
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001efa.4bd7122cnewsgate.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ

MH

--

Jak on to zrobil ? .
Niemozliwe !.

cyc

Data: 2010-04-28 02:42:10
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001efa.4bd7122cnewsgate.onet.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ
>
> MH
>
> -- >

Jak on to zrobil ? .
Niemozliwe !.

===============

Hehe , poprostu pilot "akrobacyjny". Podobnoż tacy są najlepsi.. Nie to jednak w tym momencie jest najważniejsze. Nie zdolności
manualne,orientacyjne , "zimna krew" i perfekcja chłopaka siedzącego za sterami.

Zwróć uwagę na reakcję partyjniaków.. Ten lotniczy klip znam od dawna..
Owszem , niesamowity...  Wykorzystałem go dzisiaj w kontekście wypadku..

Zwróć uwagę na HISTERYCZNE reakcje..  Zwróć również uwagę na fakt , iż w mioch
postach wzbraniam się od komentarzy.. Taaak , czasami nerwy puszczą i podobnie
jak Ty wdaję się w pyskówę ( w polemikę ni da się !!) PARTYJNIAKI !!!  Idę o zakład , Wasz partyjny mocodawca ma mizerne szanse na
wybór. Określenie  " mizerne " nie oznacza oczywistaoczywistość , że ich nie
ma.. Ale ... a jak je przesra , co jest wysoce prawdopodobne , to co będzie
dalej z waszą pertyją ?! Obawiam się , że członki się wpienią !!

MH

Data: 2010-04-28 14:11:25
Autor: cyc
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f2d.4bd78462newsgate.onet.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości
> http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ
>
> MH
>
> -- >

Jak on to zrobil ? .
Niemozliwe !.

===============

[...]

Sadzisz , ze to sa   reakcje histeryczne ? . Moze , ja jednak wiazalbym je kompleksami z nieudacznictwem z brakiem mozliwosci samodzielnego myslenia . Tacy ludzie chetnie poddaja sie indoktrynacji i manipulacjom takich jak Rydzyk i Kaczynski . Lubia bowiem proste schematy , w ktorych przychodzi im wybierac tylko miedzy bialym i czarnym , takie w ktorych jest sie zwolnionym z myslenia bo ono najczesciej ich przerasta . Podawana propagandowa papka jest latwostrawna i nie pozostawia kaca ale co wazniejsze nie zmusza do dokonywania trudniejszych wyborow . Maja podane jak na talerzu wszystko co potrzebuja a potrzebuja niewiele , trzeba to tylko lyknac a z tym nie maja , poki co, problemow .
Roznorodnosc dla takich ludzi jest obrazoborcza , oni wierza w swiety gral , ktory rozwiaze za nich wszystkie problemy a jest nim albo Kaczynski albo Rydzyk .

[...]

Nie sadze aby Kaczynski mogl wgrac te wybory . Jesli nie wygra a pewnie tak sie wlasnie stanie to bedzie to nie tylko jego koniec ale koniec PiS-u , ktory zostaniezmieciony tak jak zmieciona zostala " Samoobrona " . Wbrew temu co sadza nasi grupowi sPiS-kowcy , wcale im tego nie zycze z prostej przyczyny !. Dla zdrowia naszej polityki potrzebna jest partia , ktora bedzie trzymac " za pysk " rzadzacych . Narazie takiej , poza PiSem nie ma !.

MH

cyc

Data: 2010-04-27 19:26:56
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!
E tam tego kozaka ogladalem dzis z rana. Sa inne jeszcze ujecia. Pieknie nadlatywal ale przeliczyl sie..
http://www.youtube.com/watch?v=FUEhNKBi4DY&feature=related

Data: 2010-04-27 21:17:51
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!
E tam tego kozaka ogladalem dzis z rana. Sa inne jeszcze ujecia. Pieknie nadlatywal ale przeliczyl sie..
http://www.youtube.com/watch?v=FUEhNKBi4DY&feature=related

==============

Typowy wojskowy IDIOTA !!!  Te głąby wszystko wiedzą najlepiej , są najmądrzejsi
, itd. , itd. ,itp... Ten filmik już dawno oglądałem. Hurra , robimy nawrót
B-coś tam. Hurrra siadamy po omacku tupolewem...  Fantazję chłopoki mają ... MH

Data: 2010-04-27 22:36:30
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f0a.4bd7385fnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
typowa wypowiedz dla technokratycznego ciecia rodem z prlu. zero inteligencji. widzisz nigdy nie prowadzilem samolotu a jestem w stanie sie domyslec co sie stalo. To nie byla hurra robimy nawrot. Tego nawrotu nie robi sie na tak niskiej wysokosci. Zrobil to za ostro i zabraklo mu sily nosnej. Skokowo zszedl w dol. Na wyzszej wysokosci udaloby mu sie bo pod ciezarem spadajacego slizgiem samolotu odzyskalby ciag.
awe

Data: 2010-04-27 23:33:07
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

> [...]
> B-coś tam. Hurrra siadamy po omacku tupolewem...  Fantazję chłopoki mają > ...

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

=================

Ty durniu !!!  Bodaj pierwszy raz zgodziłem się z twoim zdaniem , po czym
stwierdzasz : tak , masz pan rację , ale się z nią nie zgadzam !!

1) Cytat nr 1:
"widzisz nigdy nie prowadzilem samolotu a jestem w stanie sie  domyslec co sie stalo" Pytanie : co się qrva stało ??

2) Cytat nr 2:

[...]

2-gie , 3-cie , 4-te i piąte zdanie przeczy pierwszemu , które to stanowi tezę.

3) w nawiązaniu do pkt. 1 , jak w życiu nie dupcyłeś , to nie gadaj jak się to
robi !!

MH

Data: 2010-04-28 00:13:49
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f1d.4bd75813newsgate.onet.pl...

> [...]
> nawrót
> B-coś tam. Hurrra siadamy po omacku tupolewem... Fantazję chłopoki mają

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie bede rozwija tematu, bo jak jestes kiep to nim zostan, zgadzales sie ze mna wiele razy i slusznie ale co mi z tego jak dla mnie i tak jestes kapusiem i mam to w dupie
awe

Data: 2010-04-28 00:26:39
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie bede rozwija tematu, bo jak jestes kiep to nim zostan, zgadzales sie ze mna wiele razy i slusznie ale co mi z tego jak dla mnie i tak jestes kapusiem i mam to w dupie
awe

======================================

WOW !! (po hamerykańsku).. Co masz w dupie , to twoje.. MH

Data: 2010-04-29 23:17:18
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f27.4bd7649fnewsgate.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
jak lecial ten wasz hymn ..."co je moje to nie twoje, a co twoje to je moje?" komuchu pierdolony
awe

Data: 2010-04-27 19:50:37
Autor: raff
Patrzcie !! To jest pilot !!!
MH pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ

MH

Juz na Discovery to wzieli na tapete. To polaczone obrazki zwyklego samolotu i modelu.

Modelem da sie tak zrobic.

R.

Data: 2010-04-27 21:28:13
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!
MH pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ
> Juz na Discovery to wzieli na tapete. To polaczone obrazki zwyklego samolotu i modelu.

Ci z disovery zrobili kiedyś program n/t grawitacji. QRRVA jego mać , takich
idiotyzmów jakie tam nadawali , nie da się powtórzyć. Przeto nie pytaj mnie
konkretnie o co chodziło. Nie wiem !! Pół biedy , że ja nie wiem !!  Najgorsze
jest to , że oni sami nie wiedzieli o czym pierdzielą.

Modelem da sie tak zrobic.

Discoverą da się zrobić idiotę z raffaela..  MH

Data: 2010-04-27 21:34:59
Autor: raff
Patrzcie !! To jest pilot !!!
[...]

A glupim filmikiem gdzie jest sfilmowany model da sie zrobic ciula MH ;)

R.

Data: 2010-04-27 22:12:03
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

A glupim filmikiem gdzie jest sfilmowany model da sie zrobic ciula MH ;)

================

Po wylądowaniu , z modela wyłazi też model..  MH

Data: 2010-04-27 22:25:36
Autor: raff
Patrzcie !! To jest pilot !!!
MH pisze:
A glupim filmikiem gdzie jest sfilmowany model da sie zrobic ciula MH ;)

================

Po wylądowaniu , z modela wyłazi też model..

Biedne dziecię sie daje manipulowac. Ale czego wymagac od lewuskow ;)Zdrowego rozsadku na pewno nie ;)

R.

Data: 2010-04-27 22:37:47
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr7e95$9ch$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
najgorsze ze tam byly opisy "fake"
awe

Data: 2010-04-27 22:37:22
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f0d.4bd73acdnewsgate.onet.pl...
MH pisze:
> [...]

jest to , że oni sami nie wiedzieli o czym pierdzielą.

Modelem da sie tak zrobic.

Discoverą da się zrobić idiotę z raffaela..

-- -- -- -- -- -- -- -
popatrz co to sie porobilo, z ciebie nie trzeba robic, ty sam z siebie go robisz
awe

Data: 2010-04-28 00:21:31
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

popatrz co to sie porobilo, z ciebie nie trzeba robic, ty sam z siebie go robisz
awe
==================

Argumentacja Cholernie mocna .. Poddaję się pisioku o:(

MH

Data: 2010-04-28 06:19:08
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f26.4bd7636bnewsgate.onet.pl...

[...]

jesli argumentem jest zachowanie takiego cwoka jak ty to fakt - nawet nie mocne a ekstremalne
awe

Data: 2010-04-28 14:15:43
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

-- -- -- -- -- -- -- -
jesli argumentem jest zachowanie takiego cwoka jak ty to fakt - nawet nie mocne a ekstremalne
awe
======================

twoja argumentacja jest natomiast ekstrementalna..

MH

Data: 2010-04-29 23:17:58
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

[...]