Patrzcie !! To jest pilot !!!

Data: 2010-04-27 19:26:56
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!
E tam tego kozaka ogladalem dzis z rana. Sa inne jeszcze ujecia. Pieknie nadlatywal ale przeliczyl sie..
http://www.youtube.com/watch?v=FUEhNKBi4DY&feature=related

Data: 2010-04-27 21:17:51
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!
E tam tego kozaka ogladalem dzis z rana. Sa inne jeszcze ujecia. Pieknie nadlatywal ale przeliczyl sie..
http://www.youtube.com/watch?v=FUEhNKBi4DY&feature=related

==============

Typowy wojskowy IDIOTA !!!  Te głąby wszystko wiedzą najlepiej , są najmądrzejsi
, itd. , itd. ,itp... Ten filmik już dawno oglądałem. Hurra , robimy nawrót
B-coś tam. Hurrra siadamy po omacku tupolewem...  Fantazję chłopoki mają ... MH

Data: 2010-04-27 22:36:30
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f0a.4bd7385fnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
typowa wypowiedz dla technokratycznego ciecia rodem z prlu. zero inteligencji. widzisz nigdy nie prowadzilem samolotu a jestem w stanie sie domyslec co sie stalo. To nie byla hurra robimy nawrot. Tego nawrotu nie robi sie na tak niskiej wysokosci. Zrobil to za ostro i zabraklo mu sily nosnej. Skokowo zszedl w dol. Na wyzszej wysokosci udaloby mu sie bo pod ciezarem spadajacego slizgiem samolotu odzyskalby ciag.
awe

Data: 2010-04-27 23:33:07
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

> [...]
> B-coś tam. Hurrra siadamy po omacku tupolewem...  Fantazję chłopoki mają > ...

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

=================

Ty durniu !!!  Bodaj pierwszy raz zgodziłem się z twoim zdaniem , po czym
stwierdzasz : tak , masz pan rację , ale się z nią nie zgadzam !!

1) Cytat nr 1:
"widzisz nigdy nie prowadzilem samolotu a jestem w stanie sie  domyslec co sie stalo" Pytanie : co się qrva stało ??

2) Cytat nr 2:

[...]

2-gie , 3-cie , 4-te i piąte zdanie przeczy pierwszemu , które to stanowi tezę.

3) w nawiązaniu do pkt. 1 , jak w życiu nie dupcyłeś , to nie gadaj jak się to
robi !!

MH

Data: 2010-04-28 00:13:49
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f1d.4bd75813newsgate.onet.pl...

> [...]
> nawrót
> B-coś tam. Hurrra siadamy po omacku tupolewem... Fantazję chłopoki mają

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie bede rozwija tematu, bo jak jestes kiep to nim zostan, zgadzales sie ze mna wiele razy i slusznie ale co mi z tego jak dla mnie i tak jestes kapusiem i mam to w dupie
awe

Data: 2010-04-28 00:26:39
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie bede rozwija tematu, bo jak jestes kiep to nim zostan, zgadzales sie ze mna wiele razy i slusznie ale co mi z tego jak dla mnie i tak jestes kapusiem i mam to w dupie
awe

======================================

WOW !! (po hamerykańsku).. Co masz w dupie , to twoje.. MH

Data: 2010-04-29 23:17:18
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f27.4bd7649fnewsgate.onet.pl...

[...]

jak lecial ten wasz hymn ..."co je moje to nie twoje, a co twoje to je moje?" komuchu pierdolony
awe

Patrzcie !! To jest pilot !!!