Patrzcie !! To jest pilot !!!

Data: 2010-04-27 19:50:37
Autor: raff
Patrzcie !! To jest pilot !!!
MH pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ

MH

Juz na Discovery to wzieli na tapete. To polaczone obrazki zwyklego samolotu i modelu.

Modelem da sie tak zrobic.

R.

Data: 2010-04-27 21:28:13
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!
MH pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ
> Juz na Discovery to wzieli na tapete. To polaczone obrazki zwyklego samolotu i modelu.

Ci z disovery zrobili kiedyś program n/t grawitacji. QRRVA jego mać , takich
idiotyzmów jakie tam nadawali , nie da się powtórzyć. Przeto nie pytaj mnie
konkretnie o co chodziło. Nie wiem !! Pół biedy , że ja nie wiem !!  Najgorsze
jest to , że oni sami nie wiedzieli o czym pierdzielą.

Modelem da sie tak zrobic.

Discoverą da się zrobić idiotę z raffaela..  MH

Data: 2010-04-27 21:34:59
Autor: raff
Patrzcie !! To jest pilot !!!
[...]

A glupim filmikiem gdzie jest sfilmowany model da sie zrobic ciula MH ;)

R.

Data: 2010-04-27 22:12:03
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

A glupim filmikiem gdzie jest sfilmowany model da sie zrobic ciula MH ;)

================

Po wylądowaniu , z modela wyłazi też model..  MH

Data: 2010-04-27 22:25:36
Autor: raff
Patrzcie !! To jest pilot !!!
MH pisze:
A glupim filmikiem gdzie jest sfilmowany model da sie zrobic ciula MH ;)

================

Po wylądowaniu , z modela wyłazi też model..

Biedne dziecię sie daje manipulowac. Ale czego wymagac od lewuskow ;)Zdrowego rozsadku na pewno nie ;)

R.

Data: 2010-04-27 22:37:47
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr7e95$9ch$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
najgorsze ze tam byly opisy "fake"
awe

Data: 2010-04-27 22:37:22
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f0d.4bd73acdnewsgate.onet.pl...
MH pisze:
> [...]

jest to , że oni sami nie wiedzieli o czym pierdzielą.

Modelem da sie tak zrobic.

Discoverą da się zrobić idiotę z raffaela..

-- -- -- -- -- -- -- -
popatrz co to sie porobilo, z ciebie nie trzeba robic, ty sam z siebie go robisz
awe

Data: 2010-04-28 00:21:31
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

popatrz co to sie porobilo, z ciebie nie trzeba robic, ty sam z siebie go robisz
awe
==================

Argumentacja Cholernie mocna .. Poddaję się pisioku o:(

MH

Data: 2010-04-28 06:19:08
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001f26.4bd7636bnewsgate.onet.pl...

[...]

jesli argumentem jest zachowanie takiego cwoka jak ty to fakt - nawet nie mocne a ekstremalne
awe

Data: 2010-04-28 14:15:43
Autor: MH
Patrzcie !! To jest pilot !!!

-- -- -- -- -- -- -- -
jesli argumentem jest zachowanie takiego cwoka jak ty to fakt - nawet nie mocne a ekstremalne
awe
======================

twoja argumentacja jest natomiast ekstrementalna..

MH

Data: 2010-04-29 23:17:58
Autor: awe
Patrzcie !! To jest pilot !!!

[...]