Patrzcie, co PiS zrobił z mediami

Data: 2016-01-04 15:52:05
Autor: Chiron
Patrzcie, co PiS zrobił z mediami

http://wpolityce.pl/polityka/276960-wolnosc-mediow-w-iii-rp-ktos-chcial-by-bezprecedensowe-wydarzenie-jakim-bylo-przesluchanie-prezydenta-komorowskiego-ws-jego-zwiazkow-z-oficerami-sluzb-zostalo-zakryte-przed-opinia-publiczna

"Rozprawa się zakończyła i wszystko, co było do powiedzenia, zostało już powiedziane. Teraz pozostały już tylko komentarze reporterów czekających przed Pałacem Prezydenckim. Po czterogodzinnym przepytywaniu Bronisława Komorowskiego byłem zmęczony i nie chciałem rozmawiać o wydarzeniu, które właśnie dobiegło końca. Zwłaszcza że jeszcze przed wyjściem na zewnątrz poinformowano mnie, że awizowany przez cztery niezależne telewizje przekaz z rozprawy "na żywo" został zablokowany. Wozy transmisyjne TVP, TVN, Polsatu i Superstacji na zewnątrz, wewnątrz kamery i dziennikarze, którzy wypełnili całą pulę przyznanych akredytacji na transmisję z bezprecedensowego wydarzenia, jakim było przesłuchanie prezydenta - i nic.
Przyznaję, to było genialne posunięcie. Nie zadawałem sobie pytania, kto mógł zablokować przekaz czterech "niezależnych" telewizji, mających przecież czterech "niezależnych" szefów, bo już dawno wyrosłem z pytań o sprawy oczywiste. Zazwyczaj chętnie wierzę w zbiegi okoliczności, ale każda wiara ma swoje granice.

--

Chiron

Patrzcie, co PiS zrobił z mediami