Patrzcie i podziwiajcie, prowincjusze...

Data: 2009-06-05 07:01:59
Autor: Tzva Adonai
Patrzcie i podziwiajcie, prowincjusze...
.... jaki pięknieje mój Wrocław... Wczoraj otwarto nową, wspaniałą
fontannę na Pergoli...

Video: http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/10,88292,6691447,Pierwszy_pokaz_nowej_fontanny_na_Pergoli.html

Data: 2009-06-05 07:11:54
Autor: Tzva Adonai
On 5 Cze, 16:01, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

... jaki pięknieje mój Wrocław... Wczoraj otwarto nową, wspaniałą
fontannę na Pergoli...

Wrocławska recepta na sukces:

1) otwartość na ludzi wszelkich ras, wiar i poglądów...
2) stworzanie świetnych warunków dla działalności inwestorów
zagranicznych
3) mała i średnia przedsiębiorczość
4) ścisła współpraca z niemieckim sąsiadem

Data: 2009-06-05 15:30:24
Autor: Asia Saj

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:96bc1885-c1d4-4989-ba39-c81691c1336do14g2000vbo.googlegroups.com...

... jaki pięknieje mój Wrocław... Wczoraj otwarto nową, wspaniałą
fontannę na Pergoli...

Fontanna rzeczywiscie z rozmachem i piekna,
tyle ze teraz w swiecie fontanny sie raczej
likwiduje, jako ozdoby bardzo energochlonne,
takze niezbyt ekologiczne bo niepotrzebnie zuzywajace
cenne zasoby wodne.  W miejsce fontann zasadza sie
teraz ogrody, stare fontanny np. wypelnia ozdobnymi
roslinami itp., itd.

No ale co tam we Wroclawiu, funduszy EU
tam nie brakuje wiec biurokraci fontanny buduja
jakich swiat nie widzial,

....bo to Polska wlasnie!

Video: http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/10,88292,6691447,Pierwszy_pokaz_nowej_fontanny_na_Pergoli.html

Asia Saj

Patrzcie i podziwiajcie, prowincjusze...