Patrzymy na GrecjÄ™ (4)

Data: 2015-06-30 13:20:52
Autor: aja
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/sadny-dzien-dla-grecji-co-sie-stanie-gdy-nie-splaci-dzis-dlugu,555890.html

Cyt.:
"Rządy zadłużają i żyją coraz rozrzutniej, a obywatele są zadłużani i klepią coraz straszniejsza biedę. Grecy powiedzieli wreszcie dość - mam nadzieję, że Polacy w nadchodzących wyborach również podziękują partii, która zadłużyła nas jak Grecję, w zamian dając kilka odcinków rozlatujących się autostrad." /Zameczek1/

"Masz 100% rację. PiS naobiecywał tyle, że gdyby chciał to wprowadzić w życie, bylibyśmy drugą Grecją. Stąd i ja mam nadzieję, że Polacy zmądrzeli i w nadchodzących wyborach podziękują serdecznie populistom i ekonomicznym analfabetom." /rainmen/

Data: 2015-06-30 04:29:24
Autor: szklanynocnik
Patrzymy na Grecjê (4)
Proponujê wariant rozbiorowy:)

Data: 2015-06-30 13:53:54
Autor: Wiesiaczek
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
W dniu 30.06.2015 o 13:29, szklanynocnik@gmail.com pisze:
ProponujÄ™ wariant rozbiorowy:)

Już po grzybach. Jesteśmy już dawno po rozbiorze, tylko jeszcze Polakom tego nikt nie powiedział.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-06-30 14:48:07
Autor: Andrzej Lawa
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
W dniu 30.06.2015 o 13:53, Wiesiaczek pisze:
W dniu 30.06.2015 o 13:29, szklanynocnik@gmail.com pisze:
ProponujÄ™ wariant rozbiorowy:)

Już po grzybach. Jesteśmy już dawno po rozbiorze, tylko jeszcze Polakom
tego nikt nie powiedział.

Mhm. Reptilianie z Syriusza na spółkę z Szarymi z Andromedy.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-06-30 15:35:45
Autor: Marek Czaplicki
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
Andrzej Lawa pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 30 czerwca 2015 14:48:

[...]

Żeby historii stało się zadość musi być trzech. Proponuję K-Pax jeszcze. :-)

Data: 2015-06-30 19:01:19
Autor: guruzkrzaków
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
W dniu 2015-06-30 o 14:48, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Te hamerykanskie bujdy ci szkodzÄ…:)

Data: 2015-07-01 09:00:05
Autor: Andrzej Lawa
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)

http://sjp.pl/sarkazm

Data: 2015-06-30 19:05:41
Autor: guruzkrzaków
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
W dniu 2015-06-30 o 13:53, Wiesiaczek pisze:
Już po grzybach. Jesteśmy już dawno po rozbiorze, tylko jeszcze Polakom
tego nikt nie powiedział.
Nie ma rozbiorów, 25 lat temu znaleźliśmy się w innej strefie wpływów. Mnie się tam amerykańskie rządy podobają, przynajmniej prasa nie ma wątpliwości co pisać.:)

Data: 2015-06-30 14:02:13
Autor: aja
Patrzymy na Grecjê (4)
W dniu 2015-06-30 o 13:29, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Proponujê wariant rozbiorowy:)

Eee nie, tego wariantu ¿adna ze stron nie bierze
pod uwagê... mimo, ¿e obie strony s± siebie warte...
jedni i drudzy to paso¿yci i lawiranci, kombinuj±
jak wyj¶æ na swoje, nie ogl±daj±c siê na ekonomiê,
zasady, czy zwyk³± uczciwo¶æ...

Data: 2015-06-30 05:39:31
Autor: szklanynocnik
Patrzymy na Grecjê (4)
u¿ytkownik aja napisa³:

http://www.polskatimes.pl/artykul/961888,grecka-wyprzedaz-czyli-wyspy-pod-mlotek-zeby-pokryc-dlugi,id,t.html

Data: 2015-06-30 15:14:50
Autor: andal
Patrzymy na Grecjê (4)
On Tue, 30 Jun 2015 05:39:31 -0700, szklanynocnik wrote:

użytkownik aja napisał:

Eee nie, tego wariantu żadna ze stron nie bierze pod uwagę... mimo, że
obie strony sÄ… siebie warte...

http://www.polskatimes.pl/artykul/961888,grecka-wyprzedaz-czyli-wyspy-pod-mlotek-zeby-pokryc-
dlugi,id,t.html

 Grecja ma finansowÄ… pÄ™tlÄ™ na szyi, ale robi wszystko, co tylko w jej mocy, by uniemożliwić zagranicznym kontrahentom kupno tamtejszych wysp i wysepek.

Data: 2015-06-30 12:10:50
Autor: Marek
Patrzymy na Grecjê (4)
W dniu wtorek, 30 czerwca 2015 17:14:54 UTC+2 u¿ytkownik andal napisa³:
On Tue, 30 Jun 2015 05:39:31 -0700, szklanynocnik wrote:

> u¿ytkownik aja napisa³:
>  >> Eee nie, tego wariantu ¿adna ze stron nie bierze pod uwagê... mimo, ¿e
dlugi,id,t.html

 Grecja ma finansow± pêtlê na szyi, ale robi wszystko, co tylko w jej mocy, by uniemo¿liwiæ zagranicznym kontrahentom kupno tamtejszych wysp i wysepek.

A czy szejk z Abu Dabi zglosil sie, ze chce wykupic czesc Berlina ?

Data: 2015-06-30 15:45:49
Autor: aja
Patrzymy na Grecjê (4)
W dniu 2015-06-30 o 14:39, szklanynocnik@gmail.com pisze:
u¿ytkownik aja napisa³:

Eee nie, tego wariantu ¿adna ze stron nie bierze
pod uwagê... mimo, ¿e obie strony s± siebie warte...

http://www.polskatimes.pl/artykul/961888,grecka-wyprzedaz-czyli-wyspy-pod-mlotek-zeby-pokryc-dlugi,id,t.html

No, ale:

Cyt.: "- Rz±d grecki tylko udaje, ¿e powa¿nie traktuje kwestie reform, ale powszechnie wiadomo, ¿e od lat ¿aden zagraniczny podmiot nie móg³ - z racji potê¿nej biurokracji - nabyæ ani jednej wyspy - mówi Farhad Vladi z maj±cej siedzibê w Hamburgu agencji Vladi Private Islands. Jego firma specjalizuje siê w³a¶nie w sprzeda¿y tego rodzaju nieruchomo¶ci. On sam otrzyma³ od greckich w³a¶cicieli 40 zleceñ sprzeda¿y. ¯adnego nie uda³o siê zrealizowaæ w³a¶nie ze wzglêdu na urzêdników."

... bo, 'w zasadzie tak, ale raczej nie'... czyli Grek r¿nie g³upa.

Data: 2015-06-30 19:51:47
Autor: Wiesiaczek
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
użytkownik aja napisał:

Eee nie, tego wariantu żadna ze stron nie bierze
pod uwagę... mimo, że obie strony są siebie warte...

http://www.polskatimes.pl/artykul/961888,grecka-wyprzedaz-czyli-wyspy-pod-mlotek-zeby-pokryc-dlugi,id,t.html

No, ale:

Cyt.: "- Rząd grecki tylko udaje, że poważnie traktuje kwestie reform,
ale powszechnie wiadomo, że od lat żaden zagraniczny podmiot nie mógł -
z racji potężnej biurokracji - nabyć ani jednej wyspy - mówi Farhad
Vladi z majÄ…cej siedzibÄ™ w Hamburgu agencji Vladi Private Islands. Jego
firma specjalizuje się właśnie w sprzedaży tego rodzaju nieruchomości.
On sam otrzymał od greckich właścicieli 40 zleceń sprzedaży. Żadnego nie
udało się zrealizować właśnie ze względu na urzędników."

... bo, 'w zasadzie tak, ale raczej nie'... czyli Grek rżnie głupa.

Wcale nie rżnie głupa tylko Grecy wydymali UE i żydowskie banki.
Tam wszystko co wydoili z UE poszło do własnych obywateli w formie różnych dodatków, trzynastek, czternastek etc.
Oni tak naprawdę mają w dupie pozostanie w UE i strefie euro skoro już nic nie da się od niej wyciągnąć.

Za to w Polsce to UE nas wydymała podpłacając naszych rządzących, którzy za kilka srebrników sprzedali własny naród.

Widać który naród jest durny?

Data: 2015-07-01 09:08:24
Autor: Andrzej Lawa
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
W dniu 30.06.2015 o 19:51, Wiesiaczek pisze:

Wcale nie rżnie głupa tylko Grecy wydymali UE i żydowskie banki.
Tam wszystko co wydoili z UE poszło do własnych obywateli w formie
różnych dodatków, trzynastek, czternastek etc.

I teraz za to zapłacą.

Oni tak naprawdę mają w dupie pozostanie w UE i strefie euro skoro już
nic nie da się od niej wyciągnąć.

Wczorajsza demonstracja świadczy o czymś wręcz przeciwnym.

Widać nie wszyscy Grecy mają mentalność dolistów - jak większość elektoratu PiS i innych socjalno-populistycznych partii.

Data: 2015-07-01 10:40:49
Autor: Ivan
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
Dnia Wed, 01 Jul 2015 09:08:24 +0200, Andrzej Lawa napisa³(a):

W dniu 30.06.2015 o 19:51, Wiesiaczek pisze:

Wcale nie r¿nie g³upa tylko Grecy wydymali UE i ¿ydowskie banki.
Tam wszystko co wydoili z UE posz³o do w³asnych obywateli w formie
ró¿nych dodatków, trzynastek, czternastek etc.

I teraz za to zap³ac±.

Oni tak naprawdê maj± w dupie pozostanie w UE i strefie euro skoro ju¿
nic nie da siê od niej wyci±gn±æ.

Wczorajsza demonstracja ¶wiadczy o czym¶ wrêcz przeciwnym.

Widaæ nie wszyscy Grecy maj± mentalno¶æ dolistów - jak wiêkszo¶æ elektoratu PiS i innych socjalno-populistycznych partii.

Grecja stanowi wzorzec dla innych POjebañców którym praca to pojêcie obce.
Jedyne co umiej± to drzeæ mordê.

Data: 2015-06-30 21:19:51
Autor: Chiron
Patrzymy na Grecjê (4)

U¿ytkownik "aja" <aja@aja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:55929d8c$0$8377$65785112news.neostrada.pl...
[...]

==============================

Ka¿de zdrowe spo³eczeñstwo tak reaguje. My¶lê, ¿e w Europie celuj± w tym Niemcy

--

Chiron

Data: 2015-06-30 19:27:11
Autor: the_foe
Patrzymy na GrecjÄ™ (4)
W dniu 2015-06-30 o 13:20, aja pisze:
[...]

rozlatujÄ…cych siÄ™ autostrad." /Zameczek1/

Grecja niczego nie pożyczała ona sobie wzięła i juz nie odda. Takie drobne 100 tys zł na obywatela, darowizna od UE. Teraz to chodzi tylko o to, by Grecja się zdecydowała, czy chce zostać w Euro i da gwarancję, ze bedzie spłacać NASTĘPNE pożyczki, czy chce wyjsc ze strefy i zrobi to bez wysadzania eurolandu.
Grecy nie powiedzili dość, wręcz odwrotnie, mówią, ze tak jak było ma zostać.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-30 12:05:39
Autor: Marek
Patrzymy na Grecjê (4)
W dniu wtorek, 30 czerwca 2015 19:27:12 UTC+2 u¿ytkownik the_foe napisa³:
W dniu 2015-06-30 o 13:20, aja pisze:
> http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/sadny-dzien-dla-grecji-co-sie-stanie-gdy-nie-splaci-dzis-dlugu,555890.html
>

> Cyt.:
> "Rz±dy zad³u¿aj± i ¿yj± coraz rozrzutniej, a obywatele s± zad³u¿ani i
> klepi± coraz straszniejsza biedê. Grecy powiedzieli wreszcie do¶æ - mam
> nadziejê, ¿e Polacy w nadchodz±cych wyborach równie¿ podziêkuj± partii,
> która zad³u¿y³a nas jak Grecjê, w zamian daj±c kilka odcinków
> rozlatuj±cych siê autostrad." /Zameczek1/

Grecja niczego nie po¿ycza³a ona sobie wziê³a i juz nie odda. Takie drobne 100 tys z³ na obywatela, darowizna od UE. Teraz to chodzi tylko o to, by Grecja siê zdecydowa³a, czy chce zostaæ w Euro i da gwarancjê, ze bedzie sp³acaæ NASTÊPNE po¿yczki, czy chce wyjsc ze strefy i zrobi to bez wysadzania eurolandu.
Grecy nie powiedzili do¶æ, wrêcz odwrotnie, mówi±, ze tak jak by³o ma zostaæ.

-- @foe_pl

A jak inaczdej ?

Patrzymy na GrecjÄ™ (4)