Paulina Kosiniak-Kamysz za adopcją dzieci przez pary homoseksualne?

Data: 2020-06-24 01:05:13
Autor: Lord Donald
Paulina Kosiniak-Kamysz za adopcją dzieci przez pary homoseksualne?
Paulina Kosiniak-Kamysz za adopcją dzieci przez pary homoseksualne?

  - Myślę, że małymi krokami trzeba doprowadzić w ogóle do takiej szeroko pojętej debaty publicznej, zwłaszcza w tych kwestiach najbardziej spornych światopoglądowo - stwierdziła żona kandydata na prezydenta z ramienia PSL, pytana o kwestię zalegalizowania prawa do adopcji dzieci przez pary jednopłciowe.

Żona Władysława Kosiniaka-Kamysza była gościem Radia Zet i w trakcie rozmowy ustosunkowała się do sprawy ewentualnej adopcji dzieci przez pary homoseksualne.

- Moim zdaniem nie wolno też tak patrzeć daleko naprzód. Najpierw załatwmy te podstawowe sprawy, a później dopiero zastanawiajmy się nad kolejnymi. Bo jeżeli teraz wrzucimy wszystko do takiej debaty publicznej, to ludzie się w tym wszystkim pogubią. Ja myślę, że małymi krokami trzeba doprowadzić w ogóle do takiej szeroko pojętej debaty publicznej, zwłaszcza w tych kwestiach najbardziej spornych światopoglądowo - mówiła.

https://www.magnapolonia.org/paulina-kosiniak-kamysz-za-adopcja-dzieci-przez-pary-homoseksualne/?fbclid=IwAR0ZvlW-XIsc0SCLgFT9GfwDG264DFEqr0NMVHJXm445fhxDkarTyqaiufM

Paulina Kosiniak-Kamysz za adopcją dzieci przez pary homoseksualne?