Pawe?? Kukiz: "Tak bardzo im wierzy??em..."

Data: 2011-02-12 18:17:59
Autor: Rudy 102
Pawe?? Kukiz: "Tak bardzo im wierzy??em..."

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:ij6c9v$1tp$1news.eternal-september.org...
 Tak bardzo im wierzyÅ‚em...
- Pozbyłem się złudzeń, Platforma coraz bardziej przypomina mi – a w paru kwestiach nawet przebija – SLD. Mówię tu o nepotyzmie, czarowaniu piarem i działaniach pozorowanych. Skupienie się głównie na zamazywaniu rzeczywistości do złudzenia przypomina mi czasy tow. Gierka. Powiem więcej, te wszystkie socjotechniczne sztuczki zmuszają do zastanowienia, czy dzisiejsi specjaliści Platformy w samej partii i przyjaznych jej mediach to nie ci sami ludzie, którzy kilkadziesiąt lat temu wmawiali nam, że jesteśmy w czołówce przemysłowych krajów świata - mówi Paweł Kukiz, muzyk rockowy, w rozmowie z Piotrem Ferencem-Chudym.

 Opinia takiego pajaca jak jakis muzyk jest obowiÄ…zujÄ…ca.

JanKos

Pawe?? Kukiz: "Tak bardzo im wierzy??em..."