Paweł Kukiz: "Gardzę tą partią, a rozwinięcie skrótu PO - 'Partia Oszustów'

Data: 2013-06-19 22:03:08
Autor: u2
Paweł Kukiz: "Gardzę tą partią, a rozwinięcie skrótu PO - 'Partia Oszustów'
Paweł Kukiz: "Gardzę tą partią, a rozwinięcie skrótu PO - 'Partia Oszustów' jest jak najbardziej na miejscu. Tak, to oszuści"

  opublikowano: dzisiaj, 18:18 | ostatnia zmiana: dzisiaj, 18:26
  fot. pawelkukiz.pl

Nie podadzą mnie za to do sądu, bo przegraliby sprawę - mówi Paweł Kukiz w wywiadzie dla wp.pl. Muzyk i założyciel ruchu "Zmieleni" brutalnie wypowiada się na temat Platformy Obywatelskiej, partii, której kiedyś wierzył.

Paweł Kukiz: Byłem jedną z pierwszych i nielicznych osób publicznych, które po Smoleńsku zaatakowały rząd Tuska za zaniedbania przy organizacji tego lotu. PiS o tym zapomniał, a przecież poniosłem ogromne konsekwencje tej postawy, diametralnie zmienił się wówczas stosunek mediów do mojej osoby, co oczywiście automatycznie przeniosło się na życie zawodowe. Nie mam jednak żalu, bo moje wystąpienia nie miały na celu zdobycia uznania w oczach Jarosława Kaczyńskiego, a jedynie żądanie elementarnej sprawiedliwości.

Zginął prezydent, całe dowództwo armii, ogromna część elity politycznej, a śledztwo oddano jednej ze stron i zaczęto przedstawiać katastrofę, jak wypadek spowodowany przez pijanego kierowcę. To niedopuszczalne i szkodzi ojczyźnie.

wp.pl: Swego czasy był pan bardzo blisko PO. Do cna pana rozczarowała ta partia?

Paweł Kukiz: Mogłem być "narodnym umelcem", siedzieć na kolanach Tuska, a potem stopniowo przechodzić do tej opcji, która prawdopodobnie obejmie władzę. Tak robi ogromna większość "artystów". Proszę prześledzić sobie ich wywiady, w których odnoszą się do bieżącej polityki i skonfrontować z aktualnymi wówczas wynikami sondaży (śmiech). Najwygodniejszą postawą jest stwierdzenie "mnie nie interesuje polityka". To śpiewaj o kwiatkach, a nie o tym, co cię nie interesuje. Ja uważam, że szczególnie teraz - bo mamy obecnie wręcz kryzysową sytuację - osoby, które mają jakiś opiniotwórczy wpływ na ludzi, powinny zająć w miarę określone stanowisko. Bo tu nie o politykę, a o Polskę chodzi. Bo to nasze być albo nie być. Wracając do PO, już kiedyś mówiłem - gardzę tą partią, a rozwinięcie skrótu PO - "Partia Oszustów" jest jak najbardziej na miejscu. Tak, to oszuści. I gwarantuje pani - nie podadzą mnie za to do sądu, bo przegraliby sprawę.

CAŁA ROZMOWA NA WP.pl

źródło: wp.pl/Wuj

http://wpolityce.pl/artykuly/56206-pawel-kukiz-gardze-ta-partia-a-rozwiniecie-skrotu-po-partia-oszustow-jest-jak-najbardziej-na-miejscu-tak-to-oszusci
--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-20 21:35:46
Autor: Parvus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51c20e7d$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Paweł Kukiz: "Gardzę tą partią, a rozwinięcie skrótu PO - 'Partia Oszustów' jest jak najbardziej na miejscu. Tak, to oszuści"

Kukiz to menel.

Data: 2013-06-21 20:18:41
Autor: Parvus

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51c35a8d$0$1469$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wal się komuszy parchu. Pluję na takich jak ty.

Paweł Kukiz: "Gardzę tą partią, a rozwinięcie skrótu PO - 'Partia Oszustów'