Paweł Kukiz chce postawienia Donalda Tuska przed Trybunałem Stanu

Data: 2018-11-05 12:38:27
Autor: boukun
Paweł Kukiz chce postawienia Donalda Tuska przed Trybunałem Stanu
Kukiz chce postawić Tuska przed Trybunałem Stanu. "Jeżeli ostrzegł syna, a nie ostrzegł obywateli"

Lider Kukiz'15 odniósł się też do przesłuchania Donalda Tuska. - Jeżeli zostanie mu udowodnione, że posiadał wiedzę o przestępstwach dokonywanych przez Amber Gold, jeżeli ostrzegł swojego syna, a nie ostrzegł obywateli, to Donald Tusk powinien stanąć przed Trybunałem Stanu. Jeżeli Tusk będzie w stanie udowodnić, że dostał instrukcję z ABW by nie ostrzegać obywateli, ponieważ prowadzone jest dochodzenie i śledztwo można to uznać za okolicznością łagodzącą - tłumaczył.

Kukiz skomentował także swoją niedawną aktywność na Twitterze. - Jeżeli tam jest zdradzona tajemnica państwowa w którymkolwiek z tych tweetów - to jak najbardziej może zająć się mną ABW. Ja straciłem kontrolę nad emocjami, nad formą wyrażania emocji. To jest napompowana sytuacja, jeżeli chodzi o te wpisy. Nie potrafię kłamać. Poniosło mnie w ten piątek. Po prostu puściły mi nerwy - zakończył.

https://wiadomosci.wp.pl/kukiz-chce-postawic-tuska-przed-trybunalem-stanu-jezeli-ostrzegl-syna-a-nie-ostrzegl-obywateli-6313620585429121a

oko proroka
1h temu

Ja bym tworcom Amber...dal medale...Nauczyli lud ciemny myslenia... Tylko czy na dlugo... ?

70-letni emeryt
12 min. temu

panie giertych a nie zal panu tych co stracili 850mln ?

Data: 2018-11-05 15:40:43
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:prpa3i$ao3$1gioia.aioe.org...
Kukiz chce postawić Tuska przed Trybunałem Stanu. "Jeżeli ostrzegł syna, a nie ostrzegł obywateli"

Pawełek przerąbał wybory z kretyesem. Przyjdzie mu wrócić do muzykowania na weselach i graniu do kotleta w podrzędnych knajpach gdzieś na obrzeżach miasta dla durni, którzy oślepieniu żądzą zysku pakowali swoje pończochowe oszczędności w Amber Gold-y i SKOK-i. Takich durni miałby Tusk ostrzegać? Przed czym?

--
Pajdak

Paweł Kukiz chce postawienia Donalda Tuska przed Trybunałem Stanu