Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi

Data: 2017-11-14 21:29:05
Autor: boukun
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
"Podsyca antypolskie postawy"
Słowa Donalda Tuska o "reputacyjnej katastrofie", którą przyniósł Polsce Marsz Niepodległości, to woda na młyn dla przeciwników corocznego pochodu organizowanego przez środowiska narodowe. W kontrze do takiego stawiania sprawy wystąpił Paweł Kukiz. Polityk zauważył, że ksenofobiczne incydenty były marginesem marszu, a Tusk powinien w tej sprawie "mocno zaprotestować".

"Bez złudzeń: reputacyjna katastrofa. Może nie wszyscy się tym przejmują, ale ja tak" - napisał na Twitterze Donald Tusk. Zaniepokojenie szefa Rady Europejskiej wzbudziły pytania, które zadano mu "w dalekiej Azji". Tusk musiał mierzyć się z wyjaśnieniami dotyczącymi incydentów podczas sobotniego Marszu Niepodległości.

W trakcie pochodu pojawiły się rasistowskie i ksenofobiczne hasła jak np.: "Europa będzie biała albo bezludna", "Wszyscy różni, wszyscy biali", "Biała Europa braterskich narodów". Oliwy do ognia dolał Mateusz Pławski, rzecznik Młodzieży Wszechpolskiej, który stwierdził, że czarnoskóry człowiek nie może być Polakiem. Po tej wypowiedzi od Pławskiego odcięło się środowisko, któremu rzecznikował.

Takie incydenty od razu skrytykował Paweł Kukiz. Ale dziś, po wpisie Tuska, polityk postanowił wyjaśnić, że ktoś zatracił proporcje. "'Reputacyjna katastrofa', panie Tusk, to taki Polak- szef Rady Europejskiej, który zamiast bronić jak lew swojej Ojczyzny, zamiast jak najszerzej komunikować, że skandaliczne hasła były tylko MARGINESEM na Marszu Niepodległości [...]" - napisał na Facebooku Kukiz.

Paweł Kukiz
8 godz. temu

"Reputacyjna katastrofa", panie Tusk, to taki Polak- szef Rady Europejskiej, który zamiast bronić jak lew swojej Ojczyzny, zamiast jak najszerzej komunikować, że skandaliczne hasła były tylko MARGINESEM na Marszu Niepodległości i mocno zaprotestować przeciw określaniu Polaków mianem faszystów, afirmuje antypolskie postawy i uwiarygadnia atakujące nas media epatując "troską o stan demokracji" i "niepokojem w związku z radykalizacją postaw w Polsce"...

https://wiadomosci.wp.pl/pawel-kukiz-dosadnie-odpowiada-tuskowi-podsyca-antypolskie-postawy-6187706000009345a

Polskie grudnie wg.tuska
5h temu

juz 13 grudnia 2017r.do Polski przyjedzie na uroczystosci KOD merkel z owczarkiem niemieckim-tuskiem bieńkowską timermansem verhofstadt junker schulz macron bedzie z babcią PATRONEM KOD PO PETRU zostanie izaak stolzman zwany zdzichu kwasniewski z Białogardu z ul.Dworcowej i salomon morel z izraela ps.stalinska zaspiewa a mury runą runą i pusci Bąka

wyborca
14 min. temu

Antypolak złodziej i przestępca Tusk

Data: 2017-11-14 12:37:21
Autor: jacekbialy80
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Jaruzelski też straszył Breżniewa faszystami z Solidarności, świętą wojną ogłoszoną przez kler, żeby wprowadził bratnią pomoc.

Data: 2017-11-15 07:08:07
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oufjmi$1o4d$1gioia.aioe.org...
[...]

Jasne. "My chcemy Boga" to hasło ONR. Kukiz to palant zaślepiony obietnicą otrzymania od właściela kota złotego koryta.

CL

Data: 2017-11-19 04:58:35
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Jasne. "My chcemy Boga" to hasło ONR. Kukiz to palant zaślepiony obietnicą otrzymania od właściela kota złotego koryta.

No tak, hasło, ale podobno hasło zaczerpinęto z tytułu pieśni:
http://www.polskatradycja.pl/piesni/religijne/287-my-chcemy-boga.html

Tu w 1m 30s masz wyjaśnione:
https://youtu.be/naJxfGFyo78?t=1m30s

Data: 2017-11-19 12:01:06
Autor: Budzik
[...]

Z ciekawosci - naprawde był marginesem?
Kto był organizatorem tego marszu?
Widze ze hasłem było "my chcemy boga". Organizatorem był kosciół lub jakas pokrewna organizacja?
Z tego co widac na zdjeciach, napis BIALA EUROPA szedł na czele marszu.
Naprawde ludzie nie widzieli?
Dlaczego nie zadbalismy o przekaz do europy i pozwolilismy na przekłamania? MSZ nie wiedział? Dlaczego jeszcze na marszu nie zrobilismy porzadku z tym marginesem skoro to było kilkanascie czy kilkadziesiat osób? Trzeba było odseparowac sie od tej małej grupki i pokazac to jak bardzo sa sami, osobno itp.
Kupy sie to nie trzyma...

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-11-19 06:40:44
Autor: jacekbialy80
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Nie sądzę, żeby napis 'biała Europa' był dla kogoś szczególnie obraźliwy, aczkolwiek tchnie nietolerancją w podtekście do imigrantów z Afryki i Bliskiego Wschodu. Ale też trudno wobec takich gości być tolerancyjnym.

Ja proponuje, żeby na stulecie niepodległości zrobić wielką paradę w stylu amerykańskim i zaprosić na nią jakichś czarnoskórych, na przykład z US-Army stacjonującej u nas. Ponadto mogliby się pokazać jacyś skośnoocy jeźdźcy przebrani za historycznych polskich Tatarów (ci dzisiejsi już w ogóle się od nas nie różnią). I w ten sposób 'problem rasizmu' rozwiąże się sam.
Jacek

Data: 2017-11-19 17:08:05
Autor: boukun
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
[...]

Tak jest bambusów z USA :)
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 09:31:31
Autor: jacekbialy80
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Do pięt im najpierw dorośnij...

Data: 2017-11-19 22:00:49
Autor: Budzik
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Użytkownik  jacekbialy80@gmail.com ...

[...]

OMG, najpierw słuchałem wywiadu z posłem z kukiza ktory przekonywał ze falanga to symbol na czesc marynarki wojennej a teraz ty chcesz mnie przekonac ze biała europa oznacza uwielbienie dla mleka i krów mlecznych?

To moze tak:
http://aszdziennik.pl/121617,mocne-dementi-liderow-ruchu-narodowego-nie-
jestesmy-rasistami-my-tylko-nienawidzimy-obcych
http://tiny.pl/glw26

Niech chociaz bedzie smiesznie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2017-11-19 14:51:59
Autor: jacekbialy80
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Określenie 'biała Europa' jest tak samo obraźliwe jak 'czarna Afryka'. Natomiast oba określenia mogą być wstępem do agresji, chociaż nie muszą.
Prawdopodobnie nic by się nie działo, gdyby nie agresywne i zaborcze zachowania ciemnoskórych gości w Europie. Doszło do tego, że tamtejsi biali Europejczycy odruchowo boją się ciemnoskórych i to samo mogą  czuć przebywający tam Polacy. Tyle, że ci drudzy nie mają aż tak wypranych mózgów, żeby nie potrafili nazwać swojego lęku.
Z jednej strony nie jestem za tym, żeby kneblować ludzi, z drugiej zdaję sobie sprawę z tego, że problem nie leży w kolorze skóry, lecz ma podłoże kulturowe i polityczne (i prawdopodobnie jest kreowany po to, aby w Europie wywołać rasizm).

Data: 2017-11-20 11:08:57
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 15:40 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

No, no, ale prosta recepta dla prostaków, to tak jakby pewien Pałac nazwać  imieniem kogoś co chronicznie cierpi z powodu braku pomnika no i proszę:
- unikamy kłopotu z rozbiórką
- trudno o bardziej okazały pomnik
- trudno o bardziej centralne miejsce
- godne miejsce na siedzibę pewnej partii
- jednym słowem same plusy

A tu jeszcze jedna recepta na uniknięcie kłopotów z wypowiedziami Tuska  autorstwa pisowskiego nielota o imieniu Richard- ksywka "stłuc termometr"  - "zlikwidować stanowisko Przewodniczącego Rady Europejskiej".
--
stevep

Data: 2017-11-20 02:18:50
Autor: jacekbialy80
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
 a w domu wszyscy zdrowi?

Data: 2017-11-20 11:17:57
Autor: Opozycja Totalna
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.y9zyg7z677twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

A tu jeszcze jedna recepta na uniknięcie kłopotów z wypowiedziami Tuska autorstwa pisowskiego nielota o imieniu Richard- ksywka "stłuc ermometr"  - "zlikwidować stanowisko Przewodniczącego Rady Europejskiej".
--

Chyba, że to koryto zostanie przydzielone spasionemu osobnikowi o inicjałach R.H.F.Cz. to wtedy nie!

CL

Data: 2017-11-19 13:15:08
Autor: A. Filip
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi [Margines Marszu Nie-Podległości?]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Jako wykręt _zupełnie_ nie trzyma się kupy?  Twoja argumentacja wskazuje
że to "nie przesadnie mocny" wykręt a nie że "wykręt zupełnie bez mocy".

A wersji praktycznej:
Błąd można wybaczyć *raz*. Powtarzanie błędu jest niewybaczalne.
Czy takie transparenty w takich ilościach były już na poprzednich
marszach a organizatorzy _nie chcieli_ się nauczyć?  Czy organizatorzy
niczego się nie nauczą do przyszłorocznego marszu w stulecie Niepodległości?

Data: 2017-11-19 13:00:51
Autor: Budzik
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi [Margines Marszu Nie-Podległości?]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Wybacz Filipie ale juz kilka razy ci tłumaczyłem - ciebie interesuje polityka, relatywizowanie, mnie interesuje prawda. Dla mnie.
Nie interesuje mnie to jakie kłamstwo jest się w stanie wymyslic argumentujac to tym, ze jest **wystarczajaco dobre** zeby nabrało się 20% obywateli, a kolejne 30% miało to w nosie. Interesuje mnie prawda.
Plusik dla ciebie ze wyrażnie zaznaczasz, ze piszesz o politykowaniu a nie o rzeczywistosci. :)

Ale kto i czego ma sie nauczyc?
I kto był własciwie organizatorem?

Data: 2017-11-19 13:18:57
Autor: boukun
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
[...]

Ten Marsz był od wielu lat także za po, gdzie narodowcy byli
 pałowani, o co teraz zatem tyle krzyku? Organizatorzy zawsze ci
 sami Młodzież Wszechpolska przede wszystkim
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 13:00:51
Autor: Budzik
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Ten Marsz był od wielu lat także za po, gdzie narodowcy byli
 pałowani, o co teraz zatem tyle krzyku?

Moze własnie o to ze wtedy rasizm nie był tolerowany?

Organizatorzy zawsze ci
 sami Młodzież Wszechpolska przede wszystkim

Hmm, no to jak mozna mowic, ze to był margines?
Organizatorzy byli marginesem? Pozostałe 60 tysiecy ktore poszło, nie wiedzialo z kim idzie w marszu?
Jeżeli nei wiedziało, to chapeau bas dla organizatorów i minusik dla nieswiadomych osiolkow. Duzo tego nieswiadomego osiołstwa było? Moze jacys politycy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2017-11-19 14:45:20
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Ten Marsz był od wielu lat także za po, gdzie narodowcy byli
 pałowani, o co teraz zatem tyle krzyku?

Moze własnie o to ze wtedy rasizm nie był tolerowany?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No tak, ci biedni Polacy, ci rasiści...

https://youtu.be/Mw_Rztx0xzw

boukun

Data: 2017-11-19 14:40:30
Autor: Budzik
[...]

Trudna sprawa.
 Z jednej strony zatrzymanie absolutnie karygodne i pytanie czy ten policjant nadal jest policjantem jest jak najbardziej zasadne.
Jest?
Z drugiej strony dasz sobie reke uciac ze kolega rzeczywiście nie rzucał kostką brukowa w policjanta? Oczywiście fajnie by było zeby z kazdej takiej sytuacji był monitoring HD, ujecie z 5 kamer etc. Ale przeciez wiesz ze to jest niemozliwe.

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-11-19 17:06:46
Autor: boukun
[...]

Widzisz budzik bydlackim numerem jest nazywać Polaków rasistami i
 ksenofobii kiedy to na marszu Niepodległości maszeruje cała
 Polska rodziny matki ojcowie z dziećmi na rękach niosący polskie
 biało czerwone flagi narodowe. I takich Polaków tuskowa policja
 pałowała A wy teraz nazywacie rasistami samych siebie w gruncie
 rzeczy plujecie we własne gniazdo, na własne rodziny na swoich
 sąsiadów
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 18:00:49
Autor: Budzik
[...]

Zamiast opowiadac takie ogólniki, chetnie podyskutuje na poziomie konkretów.
Moje pytania i watpliwości masz w tym watku w innych postach.
Chociaz na merytoryczna dyskusje za bardzo nie licze skoro w tym poscie tez nie odpowiedziałes merytorycznie. Szkoda, myslałem ze znasz te sytuacje (skoro sie na nia powołałes) i rozwiejesz kilka watpliwości.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2017-11-20 10:36:41
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 17:06 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Hmm, to wystarczający warunek nieść białoczerwoną flagę, aby nie być  rasistą?

--
stevep

Data: 2017-11-19 15:48:54
Autor: andal
On Sun, 19 Nov 2017 13:00:51 +0000, Budzik wrote:

[...]

budzik, obudz sie

idziesz na tyle marszu i widzisz co sie na przodzie dzieje?

Data: 2017-11-19 22:00:49
Autor: Budzik
Paweł Kukiz dosadnie odpowiada Tuskowi
Użytkownik andal andal@andal.org ...

budzik, obudz sie

A moze tak Budzik...?

idziesz na tyle marszu i widzisz co sie na przodzie dzieje?

Ok, ja tylko pytam. Jezeli chcesz powiedziec ze 99% po prostu idzie w marszu i nie interesuje ich ze organizatorem jest Mlodzierz W to ja to biore za dobra monete swiadczaca co prawda zle o inteligencji ale przynajmniej dobrze o motywach.
Mnie tylko chodzi o to ze jeżeli gdzies sie pojawiły rasistowskie hasła to ludzie powinni sie od takich grupek odseparowac i one powinny isc w samotnosci majac np 20 metrów wolnego w około siebie. O ile oczywiscie twoje przypuszczenia o niewiedzy sa prawdziwe.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2017-11-20 02:33:46
Autor: andal
On Sun, 19 Nov 2017 22:00:49 +0000, Budzik wrote:

[...]

prowokacja byla ukartowana

prowoki usuniete, pewnie nic o tem nie wiesz

Data: 2017-11-20 07:16:25
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości news:ous956$7m1$1gioia.aioe.org...
On Sun, 19 Nov 2017 13:00:51 +0000, Budzik wrote:
Duzo tego nieswiadomego osiołstwa było? Moze jacys politycy?

budzik, obudz sie

idziesz na tyle marszu i widzisz co sie na przodzie dzieje?

Oglądasz ten sam marsz w TVPiS Info i widzisz same dupy.

CL

Data: 2017-11-20 11:15:30
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 16:48 andal <andal@andal.org> pisze:

[...]

A na tyle, którego marszu idzie tegorecznego, ubiegłoroczneg, czy jeszcze  wcześniejszego, na którymś były inne hasła?

--
stevep

Data: 2017-11-20 11:20:08
Autor: Opozycja Totalna
[...]

No przeciez były! "My chcemy Boga!". Nie wiem tylko czy chodziło o Rydzyka
czy kogos innego. No i kto był sponsorem?