Paweł Kukiz o sondażu TVN: zdębiałem

Data: 2015-05-19 03:22:16
Autor: Stachu Chebel
Paweł Kukiz o sondażu TVN: zdębiałem
W dniu wtorek, 19 maja 2015 12:14:55 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
Zdębiałem - tak Paweł Kukiz skomentował na swoim profilu na Facebooku wyniki sondażu TVN, który Bronisławowi Komorowskiemu daje trzyprocentową przewagę nad Andrzejem Dudą.

A co pisałem wczoraj w temacie zakładów bukmacherskich? Odpowiedziałeś "pewna wtopa". Poczekajmy do Niedzieli/Poniedziałku...

W zasadzie gówno z tego wynika, ja na ten cyrk się nie wybieram..

Data: 2015-05-19 12:28:57
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:77fd2a30-d167-4d60-ae74-8e18229c7fa8googlegroups.com...
[...]

Dla mnie to może tylko o jednym świadczyć, że reżim przygotowuje się do sfałszowania wyborów. Uczciwie de bul nie ma szans ich wygrać...

Paweł Kukiz o sondażu TVN: zdębiałem