Pawel O'Pajak

Data: 2013-11-14 10:20:07
Autor: mkarwan
Pawel O'Pajak
W pl.regionalne.warszawa ( https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.regionalne.warszawa )
w wątku: Demonstracja "narodowców" wypowiada się m.in. Pawel O'Pajak (Pawel Chorzempa).

Zacytowałem jego wypowiedzi w tym wątku
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.regionalne.warszawa/IkmDjcIVxjo

Czemu nie jestem zdziwiony...

Przywykles do tej propagandy. Bylem na marszu, NIE ogladalem TVNu, a w
ciemno wiem co powiedza;-) Tez przywyklem.

Tęcza spalona,

Koniec swiata, lewactwo niszczy wlasne symbole;-). Marsz nie przechodzil
tamtedy.

samochód spalony,

Nie widzialem spalonego samochodu.

ulice zniszczone

Jesli chodzi o stan nawierzchni, to rzeczywiscie stan jest tragiczny od
dawna, tylko co ma do tego marsz?

o amasadzie Rosji nie
wspomnę.....

Cos poszlo nie tak, zanim marsz doszedl, to juz sie palilo, ucieszyl
mnie widok dziennikarzy rozstawionych ze sprzetem akurat w tym miejscu.
Zaloze sie, ze mimo to "nie udalo" im sie nagrac sprawcow...
Taka fajna prowokacja i caly misterny plan... no ale miliony gospodyn
uwierza.

Piękny pokaz patriotyzmu..

Calkiem OK. I wspolnoty narodow - byli Wegrzy, ich posel przemawial,
byli Chorwaci, nawet ukrainska flage widzialem.
Podobalo mi sie, ze jakakolwiek proba agresji w stylu rzucenie racy w
strone Policji spotykala sie ze skandowaniem "Pro-wo-kacja po-li-cyj-na"
i sie gosc od razu uspokajal. A i Sluzba Porzadkowa dzialala sprawnie.

I jak tu być dumnym z bycia Polakiem?

Jesli na Twoja narodowa dume ma wplyw to, co powie TVN, Michnik i temu
podobni, to moze lepiej, zebys nie przyznawal sie do bycia Polakiem.
To, że Ty nie oglądasz TV i nie widziałeś tych rzeczy nie oznacza, że
one się nie wydarzyły...

Szedlem mniej wiecej przy ostatnim samochodzie z naglosnieniem i pisze
to, co widzialem z tej pozycji. Gdyby marsz zostawial za soba jeno
zgliszcza, to bym to widzial. Jedno co mnie wk'wialo to petardy, po
kiego ptaka to ja nie wiem. Tymczasem poza zdeptana trawa i resztkami
wspomnianych petard na trasie marszu nie widzialem tych strasznie
zdewastowanych ulic.

I ja oczywiście nie twierdzę, że to uczestnicy marszu zrobili. Zrobili
to jacyś idioci, którzy pojawili się tu przy okazji.

A tu pelna zgoda. Wieksze bydlo jest przy okazji kazdego meczu pilki
kopanej i nikt z tego nie robi sensacji. Ktos, kto niesie polska flage,
chce uczcic ten dzien uczestniczac w marszu doskonale wie, ze wszelkie
akty wandalizmu to woda na mlyn lewackich mediow i ich papug. Kazdy
patriotycznie nastawiony czlowiek nie zrobilby niczego, co sprawie
wizerunku marszu by moglo zaszkodzic. Ktos, kto nie jest na marszu,
tylko oglada TV nie wie, gdzie trasa marszu przebiega, wiec nawet
spalenie teczy mozna przypisac tym wrednym prawicowym faszystom. BTW
Normalnie faszyzm, czyli narodowy socjalizm, jest, jak sama nazwa
wskazuje lewicowy. W Polsce jest fenomenalne zestawienie i socjalizm
(jaki by nie byl) nazywa sie prawica. Wot tjochnika;-)
Jak będą grzeczni - mają pełne prawo do wyrażania zdania.
Nawet kompletnie idiotycznego, jak sekta smoleńska.

Albo ten milion oszolomow, co chcial zrobic referendum w sprawie
edukacji. Cale szczescie, ze znalazlo sie tych 2xx poslow, ktorzy
wiedzieli lepiej co narod ma myslec. "No bo co to za demokracja, jesli
kazdy moze powiedziec co mu sie podoba";-)
Tesknie za ZOMO

No ale chyba zbieracie sie czasem powspominac stare czasy, popalowac
chocby kukly.
odłączali się by porozrabiać, a potem chowali się wśród porządnych
uczestników

Zastanow sie chwile: Idzie marsz. Zorganizowany, jest naglosnienie, sa
sluzby porzadkowe, w kazdej bocznej uliczce pelno Policji, nad marszem
helikopter. I oto jacys goscie nie niepokojeni przez nikogo dokonuja
aktow wandalizmu w miescie strzezonym przez kilka tys. Policjantow, po
czym najspokojniej w swiecie przychodza i uczestnicza w marszu.
Zadziwiajace. Zeby bylo weselej, to jak wspomnialem wszystko bylo
obstawione przez Policje, cala trasa. Od centrum po Agrykole. Tylko 1
miejsce bylo calkowicie wolne od umundurowanych. Zgadnij ktore. Za to we
wspomnianym miejscu bylo pelno doskonale przygotowanych reporterow.
"Policja powinna otoczyć ambasadę i to
to opanować!"

Nie zastanawia Cie to, ze wszystko bylo otoczone przez Policje, kazda
boczna uliczka, URM oczywiscie, nawet Belweder i Agrykola, na
Belwederskiej pod gore zaczeli napierac na uczestnikow marszu, choc ani
do przodu sie nie dalo isc (nie wiem czemu), ani na boki nie bylo jak
isc i tylko jedno jedyne miejsce bylo nie obstwione - ambasada.
"Zadziwiajace" niedopatrzenie.
Idzie bydło przez miasto i trzeba odgradzać ambasady? Poważnie?!

Wrecz przeciwnie. Trzeba chronic park, Belweder, kazda boczna uliczke,
ale jesli sie chce odpowiednia propagande zrobic, to nalezy:
1. Nie obstawiac ambasady mundurowa Policja (ktora zwykle wokol ambasad
sie kreci)
2. Wyslac odpowiednio przeszkolonych i wyposazonych "nieznanych sprawcow"
3. Ustawic dziennikarzy w odpowiednim miejscu
4. Odpalic w odpowiednim czasie cala akcje
Zdawalo by sie, zes inteligentny czlowiek, a widze, ze nawet gdyby
wystapil w TV szef MSW i powiedzial "Ale zajebista prowokacje
zrobilismy" to tez bys swoje gadal.
Wszystko fajnie, tylko z tym 4 punktem nie za bardzo wyszlo - ogien
buchal zanim czolo marszu dotarlo na miejsce. Organizatorzy kazali sie
zatrzymac.
W 1938 w pewnym czeskim miasteczku Czesi zaatakowali kilku Niemcow. Pech
chcial, ze akurat wtedy przebywal tam niemiecki oficer i zaprotestowal
twierdzac, ze byl tam w tym czasie i nic takiego nie mialo miejsca. Na
to Goebels odpowiedzial mu: "Drogi panie, o tym wie moze z 1000 osob, a
mojego przemowienia sluchalo wczoraj 6 milionow".
Od wczoraj zupelnie ze swiadomego wyboru nie wlaczalem TV, a w ciemno
moge zgadnac co mowia. Trzeba im przyznac, ze wybor ambasady byl
znakomity, rozglos zapewniony.
Tylko zastanow sie, czy taki rozglos, taki przekaz, bylby w interesie
organizatorow. No jak, zastanowiles sie?

Potrafisz mi wyjaśnić, czemu przygłupy nie mogły się postrzymać?

Rozkaz to rozkaz.

Poza tym nie jestem ekspertem politycznym. Może otoczenie policją
ambasady obcego państwa jest uznawane za faux pas? Może ambasada sobie
tego nie życzyła? A może atakowanie ambasad jest zdarzeniem, które
zdarza się tylko w tzw. "trzecim świecie" i nikomu nie przyszło
do głowy, że coś takiego może się stać w Polsce?

Akurat zwykle pod ambasada Rosji, czy USA caly czas jest paru
Policjantow. Zdaje sie, ze splonela budka dla takiego patrolu. Zgaduje,
ze takich budek nie stawia sie dla zablakanych Policjantow, tylko raczej
dla stale tam przebywajacych. Trzeci swiat normalnie.

Ja - jak widać w wypowiedziach - naprawdę nie oczekuję wiele od ONRu,
kiboli itp., ale akcja pod ambasadą mnie szczerze zaskoczyła. Trzeba
być naprawdę *skończonym idiotą*, żeby coś takiego zrobić. Takim
ludziom powinno się odbierać świadectwa dojrzałości.

Zeby zrobic, to gorzej niz idiota, zeby zaplanowac, to musze przyznac,
ze efekt propagandowy rewelacyjny (choc jak wspomnialem, nie wlaczalem
jeszcze TV;-)). O co zaklad, ze za chwile bedzie jakis incydent pod
polska ambasada w Moskwie?
Och ależ skąd! Piszesz, że cały marsz obstawiony, że reporterzy tylko
w jednym miejscu i tak dalej.

No a ja Ci mówię, co widziałem w TV. Płonący samochód, rozpylanie gazu,
facetów w kominiarkach rzucających racami w policję. I co - w studiu
to nakręcili spiskowcy z Rządu?

A ja Ci mowie, co widzialem mniej wiecej z konca marszu. Smutno mi z
powodu ustawek, ale ani w nich nie uczestnicze, ani nie probuje
zrozumiec takiego zachowania, ani z trasy marszu ich nie widzialem. Z
jakis powodow czesc ludzi zupelnie dobrowolnie naraza siebie i innych na
pobicie/straty. Czesc ludzi przechodzac przez ulice nie rozglada sie,
czy cos nie jedzie, czesc wsiada po pijaku za kierownice, czesc glosuje
na lewice. I co z tego?, mnie nie pytaj o ich motywy, ja lubie w
samochodzie posluchac muzyki klasycznej, w domu Chrisa de Burgha i jedno
co mnie laczy z zadymiarzami, to ze tez nie potrafie wytlumaczyc dlaczego;-)

Tyle że starcia odbywały się w bocznych uliczkach. Bardzo możliwe, że
uczestniczyli w nich ludzie, którzy nawet przez minutę nie szli
w marszu. Ale przyjechali tu specjalnie dziś. Przyjechali przez marsz
ONRu. Nie było bójek wczoraj i pewnie nie będzie jutro. Były w trakcie
MN, bo nagle - z racami i okrzykami w tle - grupa idiotów dostała
skrzydeł.

No dobrze, ale co ja poradze, ze paru "nie wpuszczonych do MM" + paru
zorganizowanych przeszkolonych dostarczycieli powodow do propagandy
rozrabia w bocznych uliczkach? Rozrabiaja to rozrabiaja, ci pierwsi
zostana zatrzymani (mam nadzieje) i wypuszczeni (mam pewnosc niestety),
ci drudzy dostana swoje wynagrodzenie i tyle.
Dzis rano na chodniku przy moim plocie byla psia kupa. Wersja:
a) Dla lewaka - faszystowki (bo dla lewaka faszyzm to nie lewica) pies
inspirowany przez ONR karmiony kapitalistyczna karma nasral teczowa kupa
w przestrzeni publicznej. To kolejny przyklad dyskryminacji i
przesladowania europejskich postepowych elit.
c) Dla TVN/Michnika - nawet psy wyrazaja swoje zdanie wobec jednego z
uczestnikow Marszu. Dala o sobie znac niezwykla inteligencja owczarkow
niemieckich.
b) Dla "prawaka" - Wa mac, lewacki smieciarz nie posprzatal po swoim kundlu.
d) Wersja BBC, Euro News, CNN - Today's morning, after typical polish
fascism events like yesterday, an ordinary dog said what it thinks about
such kind of polish people behavior. A shit appeared near one of them,
whos forefathers organized Polish concentration camp during World War II.

Jakto nie robi? Nie było sensacji wokół wydarzeń przy okazji Euro?
Nie ma sensacji, jak na ważnych meczach ligowych trwają regularne bitwy?
Poważnie tego nie zauważyłeś?!

I ile temat zyje w mediach? Dzien?
Zaloze sie, ze jak wczewsniej niz za tydzien przelacze z Discovery/NG/Da
Vinci Learning na jakies wiadomosci, to zobacze jakiegos mondrale, co
nie byl na Marszu, ale bedzie opowiadal z pelnym zaangazowaniem co mam o
owym Marszu myslec. W tle zapetlone scenki z zadymy. To ja juz wole
kolejne powtorki na Discovery.

"Prawackim" mediom akty wandalizmu nie przeszkadzają?

"Prawackich" mediow niewiele, ale mysle, ze to glownie im takie akty
wandalizmu szkodza.

patriotycznie nastawiony czlowiek nie zrobilby niczego, co sprawie
wizerunku marszu by moglo zaszkodzic.

LOL. Mi się wydawało, że patriotycznie nastawiony człowiek nie zrobiłby
czegoś, co mogłoby zaszkodzić ojczyźnie i innym obywatelom. Rozumiem, że
teraz patriotyzm ma inne znaczenie. Należy obrażać Rząd, można wpier...
policjantowi i lewakowi. Tylko nie wolno zaszkodzić marszowi!

Nie zrozumiec czyjes wypowiedzi, a potem komentowac to, co sie
zrozumialo, to dopiero jest "LOL". Tylko taki "LOL" troche z zażenowaniem.

Trasa marszu jest oficjalna. Co Ty w ogóle piszesz? Dostałeś kamieniem
w głowę?

Mysle, ze dla kazdego obywatela Polski, tego z malej wioski na Podlasiu,
tego ze Szczecina, Wroclawia, z Pcimia i z Kurejewek Duzych, geografia
Warszawy jest doskonale znana, moglby z biegu zdawac na taksowkaza w
naszym miasteczku. W takim razie nie mam sie o co martwic, wysilki
propagandy, by przypisac rozroby wokol Marszu organizatorom Marszu,
spelzna na niczym.

Czołowa partia opozycyjna nazywa się prawicową, choć jest niemal
podręcznikowym wzorem partii faszystowskiej.

Polecam zapoznanie sie z:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm#Oskar.C5.BCenia_o_faszyzm
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

Z kolei ta partia oraz
środowiska narodowe kojarzą aktualną władzę z lewactwem i komunizmem,
choć wywodzi się ona z de facto najbardziej prawicowej dużej partii
w Polsce.

Myslisz o PO?
Paru gosci z dawnego UPR faktycznie przeszlo do PO, ale nazywanie, ze
wywodzi sie ona z partii prawicowej i w dodatku duzej jest jednak pewnym
naduzyciem. Zreszta niektorzy z tych wolnorynkowcow, prawicowcow szybko
w PO zmienili poglady jak obecny burmistrz pewnej centralnej dzielnicy
naszego miasteczka.

Wydaje się zatem, że w mieszaniu terminów jest po obu stronach
raczej remis. Zgodzisz się?

W pelni:-) Cholera wie, jak teraz mowic, jestem prawicowcem, jestem
prawdziwym prawicowcem, jestem prawicowcem przez co rozumiem i tu dlugi
wyklad? Fakt, ze rzad PIS obnizyl podatki nie czyni tej partii
prawicowa, podatki obnizyl tez Miller;-)
Zaprawdę piękne. Kolesie z tłumu demonstrantów rzucają w policję
różnościami a tenże tłum krzyczy że to prowokacją obrzucanych. Zaiste
gratuluję logiki.

Logiczne jest to, ze takie skandowanie skutecznie powstrzymywalo
prowokatorow. Jest czego gratulowac.
Mogli powiedzieć? Mogli. WYBRANI PRZEZ NICH POSŁOWIE uznali, że nie ma
potrzeby kontynuować zamieszania - też mogli.

Ze "wybrani" to sie zgadza, ale z tym "przez nich" to bym nie
przesadzal. Nawet jesli, to mam nadzieje, ze tego bledu nie powtorza.

Nie podoba ci się
demokracja?

Owszem nie jestem wielkim fanem demokracji. Zdanie dwoch polglowkow
znaczy w wyborach wiecej niz jednej madrej glowy. Co nie zmienia faktu,
ze ignorowanie woli calego narodu przez 2xx gosci, ktorzy akurat maja
wladze z demokracja ma tyle wspolnego, co wspomniana przez Ciebie:
KRLD.
W Polsce niestety co chwilę świetnie się ma promocja złej policji,
podziału na dobrych i złych, wybiórcza amnezja i bujanie slepego
(czego świetnym przykładem jest Pawel O'Pajak)

Jednak wlaczylem TV, a tam dokladnie do takich samych wnioskow jak ja
doszedl Ziobro i Miller. Dwaj panowie raczej nie darzacy sie sympatia
doszli do calkowicie zbieznej obserwacji, ze zadyma pod ambasada byla
starannie przygotowana i rzad doskonale wiedzial co sie bedzie dzialo.
Zadziwia mnie, ze ktokolwiek ma jeszcze watpliwosci, skoro 2 niezbyt
bystrych panow tak naiwna intryge rozpoznalo bez problemu.

Ale właśnie po to się wybiera tych polityków, żeby m.in. odrzucali
takie pomysły. Bo naród jest nieobiektywny, a często nielogiczny (wręcz
głupi).

Polityków wybierasz właśnie po to, żeby Ci coś potem zabierali
i żeby Ci (pozornie) utrudniali życie.

Akurat kwestia 6-latków jest niskiej rangi, ale dobrze, że stała
się przykładem tego, jak "2xx posłów" może się postawić tłumowi. Gdyby
referendum przeszło (i co gorsza: zostało poparte przez wystarczająco
liczną większość) zaraz posypałyby się kolejne pomysły: obniżanie
podatków, obalanie rządu, wojna z Rosją, biskup w rządzie i cholera
wie, co jeszcze.

Szybka klęska w tej sprawie trochę przyhamuje ten dziwaczny "boom"
na referenda. Nagle się ludziom przypomniało o wolności i głosowaniach,
a na czele idzie grupa, która pali tęcze, bo jej sie źle kojarzą...

I niech opozycja nie wyskakuje z przykładem Szwajcarii. Jak będziemy
tacy pracowici, czyści i kulturalni jak Szwajcarzy, to będziecie
sobie mogli robić referenda. A póki co proponuję zająć się sobą, a potem
zmieniać kraj. Na razie to nie jest demokracja tylko jakaś
"burakarchia"...

.... bo nic tak jak ten post i szczegolnie ten z 2:42, nie przekonaly
mnie do popierania srodowisk narodowych. Niespecjalnie chcialo mi sie
isc na ten Marsz, mam co robic na tym bezrobociu, niespecjalnie mi "po
drodze", a dokladniej partii do ktorej naleze "po drodze" z
organizatorami, ale widze teraz, ze dobrze zrobilem. Warto zobaczyc
ludzi, ktorzy sa dumni z Polski niezaleznie od tego, kto akurat sie
dorwal do koryta u wladzy, stawiajacych wyzej interes narodowy nad UE,
nie poddajacych sie propagandzie, znajacych hymn narodowy w calosci,
przywiazanych do polskiej tradycji i wreszcie przekonanych, ze tych 2xx
poslow nie jest po to by wiedziec lepiej. Poslowie dostali mandat do
reprezentowania wyborcow. Jesli milion ludzi chce referendum, uprawnieni
do glosowania w tym referendum sa wszyscy, to ignorowanie tego jest
buractwem. Tych 2xx poslow to nie sa bogowie i medrcy, ich zasranym
obowiazkiem jest kierowac sie wola Polakow. Nie ma do tego nic ani czas
od 1989r, ani to ktory palant rzucil kamieniem i gdzie. Nasza
nieporownywalnosc do Szwajcarii polega na tym, ze tam takich politykow
wykopano by tak, ze w pedzie mineliby sondy Voyager 1 i 2.
Nie pieprz glupot... z tego co ja wiem, ratusz negocjowal zmiane
trasy, aby nie przechodzila obok ambasady, ale _organizatorzy sie nie
zgodzili_.. a zabronic nie bylo jak w swietle prawa jakie u nas jest
stworzone...

Dobre, czyli bajka "a dziad wiedzial, nie powiedzial". Ratusz
przewidywal klopoty pod ambasada jesli wierzyc w te zapewnienia.
Tymbardziej kompromituje to ten rzad, jesli majac wiedze, ze beda tam
klopoty starannie oczyscili to miejsce z Policji mundurowej, jedyne na
calej trasie. No chyba, ze szef MSWiA nie lubi HGW, albo odwrotnie i
postanowili sobie zrobic na zlosc. Zalosne.
to prawie nie istnieje
problem huligaństwa na stadionach itp.

Na stadionach to nie wiem, ale jak ichnia Policja zatrzyma Murzyna
jadacego po pijaku i go pobije, a nastepnie funkcjonariusze zostana
uniewinnieni, to takie nasze zadymy wokol Marszu to pikus, nawet nie Pan
Pikus, tylko mikropikus;-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamieszki_w_Los_Angeles_w_1992
> Zalosne? Z toba tez sa klopoty,

Cichym spokojnym obywatelem jestem, zyje skromniutko z dnia na dzien, a
mimo to lewactwo ma ze mna klopot... Cieszy mnie to:-)

a rzad przy tobie policjanta nie
stawia...

Mysle, ze stosunki rzad<>O'Pajak najlepiej opisac, jako wzajemny brak
zainteresowania.

Poza tym, pseudoorganizator marszu, wedlug prawa sam mial
zapewnic pelna ochrone i zachowanie zgodne z prawem na marszu wedlug
nich pokojowym..

Na marszu zapewnil, poza marszem rownie dobrze moglby odpowiadac pan
Jozef Tkaczuk - dozorca z pewnej szkoly, niegdys jego imie bylo na wielu
murach wysprayowane, albo Viktor Orban - w koncu obywatele Jego kraju
byli na marszu, to i mogli rozrabiac poza.

po co wiec miala byc policja?

Selektywnie w tym akurat miejscu jej nie bylo. I slusznie - mogliby sie
poparzyć. Pewnie w trosce o ich bezpieczenstwo w tym jedynym miejscu ich
nie bylo, jak to dobrze, ze dowodzi nimi ktos tak przewidujacy.

Prawda jest taka, ze
wszyscy ci pseudoorganizatorzy to frustraci, ktorym w wiekszoci nie
udalo sie dorwac do koryta, a jak choc troche sie udalo to bedzie to
sezonowy epizod... wiekszosc ludzi nawet nie wie kim oni sa... przez
takie burdy pod przykrywka marszow patriotycznych probuja tylko
zaistniec, bo moze znowu sie uda dorwac do koryta na plecach naiwnych
ludzi...

Koryto jest obecnie calkowicie zajete przez czlonkow pewnej partii,
drugiej bedacej w symbiozie i ich pociotkow. Koryta beda bronic
skuteczniej niz Jaruzelski socjalizmu w swoim czasie. Nie ma miejsca
przy korycie. Najpierw wieksze osobniki z niego korzystaja, potem
mniejsze, na koniec pomniejszy "plankton". Kiedy koryto zostanie
dokladnie wyczyszczone i bez szans na dokladke, wtedy sprzedadza nawet
samo koryto.

A naiwni ludzie mysla, ze idac w takim marszu cos swietuja i
manifestuja... chyba tylko manifestuja swoje poparcie dla bandytyzmu
w Polsce

Bylem, swietowalem, manifestowalem. Szlo ze mna kilkadziesiat tys ludzi
mlodych, starszych, weteranow, rodzin, bandytyzm znajacych z filmow... i
z dzialan naszych wladz. Pierwszy rodzaj bandytyzmu jest raczej malo
szkodliwy, drugi zdecydowanie bardziej, ale trudno sie spodziewac by
taki bandytyzm popierali uczestnicy Marszu.

Pawel O'Pajak