Paweł Olszewski i bydgoska ośmiornica

Data: 2013-11-09 19:00:46
Autor: Budzik
Paweł Olszewski i bydgoska ośmiornica
Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Już po paru minutach zorientowałam się, że o żadnej wymianie poglądów nie ma mowy. Olszewski wypowiadał same komunały. Powiedziałam wtedy, że jestem bardzo rozczarowana, bo miałam nadzieję, iż wchodząc do Sejmu, wniesie ze sobą powiew świeżości, będzie posługiwał się innym językiem niż jego starsi partyjni koledzy, a przede wszystkim będzie myślał samodzielnie. Tymczasem zachowuje się jak stary propagandzista, powtarzający do znudzenia te same frazesy, jakimi byliśmy karmieni w minionych dniach. Nic nie odpowiedział.

Niestety coś w tym jest. A przy tym gośc jest zwyczajnie mega nieprzyjemny.
Ale jak widac, nie grozi mu nie wybranie, bo miejsce na listach ma konkretne...

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Paweł Olszewski i bydgoska ośmiornica