Pawel Olszewski , szef Klubu PO , a bydgoska osmiornica

Data: 2012-05-16 15:54:08
Autor: Obserwator
Pawel Olszewski , szef Klubu PO , a bydgoska osmiornica
..oczywiscie nienawidzi partii opozycyjnej PiS i jej lidera - pana Jaroslawa
Kaczynskiego. To jego wrog nr. 1.

http://ewastarosta.wordpress.com/moje-ksiazki/bydgoska-osmiornicaiii/pawel-o/

Paweł O. - dziecko rozlicznych układów

*Żeby zrozumieć, jak zdobył swoją dzisiejszą pozycję, trzeba zacząć od
prześledzenia drogi życiowej jego ojca, bo tak jakoś mi się wydaje, że jedna
kariera bez drugiej nie byłaby możliwa.

Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski, działał najpierw w
komunistycznej młodzieżówce studenckiej (ZSP - dziś Ordynacka), potem w PZPR
aż do wyprowadzenia sztandaru. Zawierał ciągle nowe znajomości, budował
zaplecze, dzięki któremu pracę zawodową zaczął od kierowniczego stanowiska
(kierował spółdzielnią Inventus), a następne były już dyrektorskie (dyrektor
administracyjny ATR, potem dyrektor oddziału banku).

Nawet w okresie PRL takie błyskawiczne kariery należały do rzadkości. Okazuje się jednak, że i w wolnej Polsce są one możliwe, czego dowodzi droga
zawodowa syna Wiesława Olszewskiego. Pierwsza posada Pawła - menedżer, po
niecałym roku druga – dyrektor finansowy.*

Data: 2012-05-16 17:55:54
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:
Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

Data: 2012-05-16 12:52:52
Autor: Marek
On May 16, 5:55 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:

> Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

Stary ozenil sie ze slowianka, to mlody utracil wyglad zyda...ale nie
nature.

Data: 2012-05-16 23:52:21
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 21:52, Marek pisze:
[...]

Ty jednak Arab. "Mlody" wyglada na zyda.

Data: 2012-05-17 03:04:59
Autor: Marek
On May 16, 11:52 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Stary ozenil sie ze slowianka, to mlody utracil wyglad zyda...ale nie
> nature.

Ty jednak Arab. "Mlody" wyglada na zyda.

Wrzuce te fizjonomie do mojego zestawu zydow.

Data: 2012-05-16 16:05:57
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:
> Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

nie wiem jakie ma pochodzenie, ale na portalu rebelia.pl podano taka informacje:

*Bydgoska Ośmiornica

*Kiedy uczęszczał do Technikum Elektryczno-Mechanicznego nazywał się jeszcze
Wiesław Kierbel, ale przed maturą, w roku 1967, zdecydował się wraz z kolegą
klasowym &#8211; Adamem Kwoką , na zmianę nazwiska.*

Kwoka - to troche malo medialne nazwisko:)

http://rebelya.pl/forum/watek/47481/

Data: 2012-05-16 18:15:13
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 18:05,  Obserwator pisze:
Kwoka - to troche malo medialne nazwisko:)

Kwoka zrozumiale, ze mogl chciec zmienic nazwisko.

Data: 2012-05-16 16:38:43
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-16 18:05,  Obserwator pisze:
> Kwoka - to troche malo medialne nazwisko:)

Kwoka zrozumiale, ze mogl chciec zmienic nazwisko.

osobiscie uwazam, ze NAJWAZNIEJSZA informacja w tym zyciorysie ojca i syna, sa ich czerwone korzenie od ktorych sie jednoznacznie nie odcieli.

To typowu rodowod sowieckich czlowiekow. Prosze sobie przypomniec tekst pana Stanislawa Michalkiewicza

*Niemcy robią z nas bohaterów, a Sowieci robią z nas gówno (szmaty)* - zauważył Józef Mackiewicz: Spełnione marzenie Adolfa Hitlera.

To oni nadal rzadza Polska i ja niszcza z cala premedytacja.

Data: 2012-05-16 18:49:57
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 18:38,  Obserwator pisze:
Kwoka zrozumiale, ze mogl chciec zmienic nazwisko.
osobiscie uwazam, ze NAJWAZNIEJSZA informacja w tym zyciorysie ojca i syna, sa ich czerwone korzenie od ktorych sie jednoznacznie nie odcieli.

Nigdy nie potepialem zydow, ze sprzyjali sowietom, bo w koncu za to
spotkala ich w sumie niezasluzona gehenna. A ze zmienili nazwisko
Kierbel na bardziej polskie (ale wystarczajaco zydowskie) to ewidentnie
proba ucieczki od przeszlosci.

Data: 2012-05-16 17:18:03
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

 no dobra, ale czym wytlumaczyc fakt, ze na takie partie jak PO, PSL, SLD i
Ruch Palikota, glosowalo tylu obywateli Polski?

Jakie oni maja geny i korzenie genetyczne?

Data: 2012-05-16 21:15:09
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 19:18,  Obserwator pisze:
 no dobra, ale czym wytlumaczyc fakt, ze na takie partie jak PO, PSL, SLD i
Ruch Palikota, glosowalo tylu obywateli Polski?

Jakie oni maja geny i korzenie genetyczne?

Przeciez wiadomo, ze nie wazne jak ludzie glosuja, ale kto oglasza
wyniki. A wyniki byly juz znane kilka minut po zamknieciu lokali
wyborczych ;-)

Data: 2012-05-17 16:41:25
Autor: stevep
Dnia 16-05-2012 o 17:55:54 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:
Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

Uchwaliła rada mośków w skladzie u2 i obserwator.
--
stevep

Pawel Olszewski , szef Klubu PO , a bydgoska osmiornica