Pawel Olszewski , szef Klubu PO , a bydgoska osmiornica

Data: 2012-05-16 17:55:54
Autor: u2
Pawel Olszewski , szef Klubu PO , a bydgoska osmiornica
W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:
Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

Data: 2012-05-16 12:52:52
Autor: Marek
On May 16, 5:55 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:

> Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

Stary ozenil sie ze slowianka, to mlody utracil wyglad zyda...ale nie
nature.

Data: 2012-05-16 23:52:21
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 21:52, Marek pisze:
[...]

Ty jednak Arab. "Mlody" wyglada na zyda.

Data: 2012-05-17 03:04:59
Autor: Marek
On May 16, 11:52 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Stary ozenil sie ze slowianka, to mlody utracil wyglad zyda...ale nie
> nature.

Ty jednak Arab. "Mlody" wyglada na zyda.

Wrzuce te fizjonomie do mojego zestawu zydow.

Data: 2012-05-16 16:05:57
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:
> Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

nie wiem jakie ma pochodzenie, ale na portalu rebelia.pl podano taka informacje:

*Bydgoska Ośmiornica

*Kiedy uczęszczał do Technikum Elektryczno-Mechanicznego nazywał się jeszcze
Wiesław Kierbel, ale przed maturą, w roku 1967, zdecydował się wraz z kolegą
klasowym &#8211; Adamem Kwoką , na zmianę nazwiska.*

Kwoka - to troche malo medialne nazwisko:)

http://rebelya.pl/forum/watek/47481/

Data: 2012-05-16 18:15:13
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 18:05,  Obserwator pisze:
Kwoka - to troche malo medialne nazwisko:)

Kwoka zrozumiale, ze mogl chciec zmienic nazwisko.

Data: 2012-05-16 16:38:43
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-16 18:05,  Obserwator pisze:
> Kwoka - to troche malo medialne nazwisko:)

Kwoka zrozumiale, ze mogl chciec zmienic nazwisko.

osobiscie uwazam, ze NAJWAZNIEJSZA informacja w tym zyciorysie ojca i syna, sa ich czerwone korzenie od ktorych sie jednoznacznie nie odcieli.

To typowu rodowod sowieckich czlowiekow. Prosze sobie przypomniec tekst pana Stanislawa Michalkiewicza

*Niemcy robią z nas bohaterów, a Sowieci robią z nas gówno (szmaty)* - zauważył Józef Mackiewicz: Spełnione marzenie Adolfa Hitlera.

To oni nadal rzadza Polska i ja niszcza z cala premedytacja.

Data: 2012-05-16 18:49:57
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 18:38,  Obserwator pisze:
Kwoka zrozumiale, ze mogl chciec zmienic nazwisko.
osobiscie uwazam, ze NAJWAZNIEJSZA informacja w tym zyciorysie ojca i syna, sa ich czerwone korzenie od ktorych sie jednoznacznie nie odcieli.

Nigdy nie potepialem zydow, ze sprzyjali sowietom, bo w koncu za to
spotkala ich w sumie niezasluzona gehenna. A ze zmienili nazwisko
Kierbel na bardziej polskie (ale wystarczajaco zydowskie) to ewidentnie
proba ucieczki od przeszlosci.

Data: 2012-05-16 17:18:03
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

 no dobra, ale czym wytlumaczyc fakt, ze na takie partie jak PO, PSL, SLD i
Ruch Palikota, glosowalo tylu obywateli Polski?

Jakie oni maja geny i korzenie genetyczne?

Data: 2012-05-16 21:15:09
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 19:18,  Obserwator pisze:
 no dobra, ale czym wytlumaczyc fakt, ze na takie partie jak PO, PSL, SLD i
Ruch Palikota, glosowalo tylu obywateli Polski?

Jakie oni maja geny i korzenie genetyczne?

Przeciez wiadomo, ze nie wazne jak ludzie glosuja, ale kto oglasza
wyniki. A wyniki byly juz znane kilka minut po zamknieciu lokali
wyborczych ;-)

Data: 2012-05-17 16:41:25
Autor: stevep
Dnia 16-05-2012 o 17:55:54 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-05-16 17:54,  Obserwator pisze:
Wiesław Kierbel, po zmianie nazwiska na Olszewski

I jedno i drugie wskazuje na zydowskie pochodzenie.

Uchwaliła rada mośków w skladzie u2 i obserwator.
--
stevep

Pawel Olszewski , szef Klubu PO , a bydgoska osmiornica