Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

Data: 2009-06-02 18:53:07
Autor: Stefann
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO
inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

Zennon

Data: 2009-06-02 19:06:45
Autor: HaMMeR
Stefann wrote:
inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

Zennon

I coz z tego, ze 'inteligencja', ale o mentalnosci
dziwki!
I dobrze, ze ta 'inteligencja' zasila PO, nie beda sie roznic od
innych 'kurwow' jak mawial Marszalek...

Data: 2009-06-02 19:09:25
Autor: Stefann

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:4a255c25$0$29885$f69f905mamut2.aster.pl...
Stefann wrote:
[...]

Inteligentny czlowiek, nie przestaje z prostakami , oszolomami i lewakami, tylko idzie tam, gdzie moze cos pozytywnego zrobic dla kraju.

Zennon

Data: 2009-06-02 19:12:10
Autor: awe

Stefann wrote:
[...]

O ile pamietam to ten zaleski to news sprzed 10 dni? Zenus jestes idealista, ale to dobrze
awe

Data: 2009-06-02 19:32:45
Autor: konserwator
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

Stefann wrote:
[...]

dla Bundesrepublik?

rym

Data: 2009-06-02 19:36:54
Autor: Stefann
[...]

Opowiedz, cos o tym, jak Kaczor dbal o nasze ziemie wschodnie zagarniete przez Sowiety i co zrobil dla 300 tysiecznej polonii na wschodzie?

Zennon

Data: 2009-06-02 19:49:26
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h03nv4$b2$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
co ty zenek sekretarza potrzebujesz, bierz w lapsaka google i sobie opowiedz
awe

Data: 2009-06-02 20:08:18
Autor: naprany jak kruk!
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO
Tue, 2 Jun 2009 19:49:26 +0200, w <h03olm$gq8$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Opowiedz, cos o tym, jak Kaczor dbal o nasze ziemie wschodnie zagarniete > przez Sowiety i co zrobil dla 300 tysiecznej polonii na wschodzie?
>
> Zennon
-- -- -- -- -- -- -
co ty zenek sekretarza potrzebujesz, bierz w lapsaka google i sobie opowiedz

no wlasnie dzielny kaczor przeciez walczyl na granicy gruzinskie o lwow !!

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-02 20:20:16
Autor: konserwator

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:njqa25l4gclkileg1nmp1a4ujg0f46n28v4ax.com...
> [...]

> Opowiedz, cos o tym, jak Kaczor dbal o nasze ziemie wschodnie zagarniete
> przez Sowiety i co zrobil dla 300 tysiecznej polonii na wschodzie?

-- -- -- -- -- -- -
co ty zenek sekretarza potrzebujesz, bierz w lapsaka google i sobie opowiedz

no wlasnie dzielny kaczor przeciez walczyl na granicy gruzinskie o lwow !!

no!

ale kto prowadzi wreszcie polityke zagraniczna? zdecydowaliscie sie juz POlglupie Platfusy?

Data: 2009-06-02 20:31:03
Autor: naprany jak kruk!
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO
Tue, 2 Jun 2009 20:20:16 +0200, w <h03r2t$quh$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

no wlasnie dzielny kaczor przeciez walczyl na granicy gruzinskie o lwow !!

no!
ale kto prowadzi wreszcie polityke zagraniczna? zdecydowaliscie sie juz POlglupie Platfusy?

na szczescie kaczor dostal kaftanik pod tym wzgledem wiec juz nie bedzie
osmieszal polski hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-02 21:33:45
Autor: konserwator

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:cura25thasp1k7s7t8tbvuu5nkujbhge274ax.com...
[...]

mowisz, ze nie bedzie przeszkadzal jak Dunald bedzie Angeli lizal dupsko?
no przeciez nie przeszkadza, niech se lize...

Data: 2009-06-03 09:55:42
Autor: Vic
konserwator wrote:
> mowisz, ze nie bedzie przeszkadzal jak Dunald bedzie Angeli
> lizal dupsko?

To i tak lepiej nizby mial to samo robic swojemu bratu...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 20:57:53
Autor: awe
> [...]

> Opowiedz, cos o tym, jak Kaczor dbal o nasze ziemie wschodnie zagarniete
> przez Sowiety i co zrobil dla 300 tysiecznej polonii na wschodzie?

-- -- -- -- -- -- -
co ty zenek sekretarza potrzebujesz, bierz w lapsaka google i sobie opowiedz

no wlasnie dzielny kaczor przeciez walczyl na granicy gruzinskie o lwow !!

-- -- idz do lekarza niech podlaczy cie pod jakas elektrode to wtedy obudzisz sie w realu, moze..
awe

Data: 2009-06-02 20:19:07
Autor: konserwator
[...]

Chociazby parokrotnie na litwie poruszal te kwestie ale co zrobil Dunald?

Data: 2009-06-02 20:31:38
Autor: naprany jak kruk!
> [...]

Chociazby parokrotnie na litwie poruszal te kwestie

wowow oddali juz wilno przyglupie czy cos przegapilem ?
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-02 20:58:42
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:jvra25taht18l542oc25an1b4levcediko4ax.com...
> [...]

Chociazby parokrotnie na litwie poruszal te kwestie

wowow oddali juz wilno przyglupie czy cos przegapilem ?
ty zostaw litwe w spokoju
awe

Data: 2009-06-02 21:05:10
Autor: naprany jak kruk!
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

ty zostaw litwe w spokoju

no tak - to poczekam az kaczor odbije wilno i lwow
w koncu podobno troszczy sie o ziemie wschodnie hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-02 21:36:02
Autor: konserwator

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:auta25dqnjripp42k7ufvuonthl54n0lan4ax.com...
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

ty zostaw litwe w spokoju

no tak - to poczekam az kaczor odbije wilno i lwow
w koncu podobno troszczy sie o ziemie wschodnie hehehe

jak sie troszczy: zle, jak sie nie troszczy: zle jak deszcz pada: wina kaczora: jak slonce swieci: wina kaczora...
kup se tranu bo ci na musk padlo...

Data: 2009-06-02 21:35:00
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h03sni$sj1$1news.onet.pl...

> [...]

Chociazby parokrotnie na litwie poruszal te kwestie

wowow oddali juz wilno przyglupie czy cos przegapilem ?
-- ty zostaw litwe w spokoju

folksdojcze nie zostawia tematu w spokoju...

Data: 2009-06-02 21:34:30
Autor: konserwator
> [...]

Chociazby parokrotnie na litwie poruszal te kwestie

wowow oddali juz wilno przyglupie czy cos przegapilem ?

a co chcesz wojny z Litwa?
no jak Angela wam pomoze to i moze cos zdzialacie folksdojcze...

Data: 2009-06-03 09:56:48
Autor: Vic
konserwator wrote:
> Chociazby parokrotnie na litwie poruszal te kwestie

Poruszal, ponadto pochylal sie z troska

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 18:12:26
Autor: ;(heÂŽsk);
On Tue, 2 Jun 2009 18:53:07 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-03 18:53:11
Autor: naprany jak kruk!
<full€brednie@interia.pl> napisał(-a):

On Tue, 2 Jun 2009 18:53:07 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

> inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

jakby mu tak zalezalo na dobru polski jak gardluje
to sam by sie zapisal. nikt niczego nie zniszczy tak dobrze jak on heh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
  pomoĹźecie Polsce - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2009-06-03 21:20:04
Autor: Jarek orędownik PO
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

Użytkownik "";(heRsk);"" <full?brednie@interia.pl> napisał

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

Wątpliwe, w PO są sami hetero.

Przemek

--
Jestem oburzona, jeśli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła coś zrobić - powiedziała w

Data: 2009-06-03 23:31:47
Autor: awe

Użytkownik "";(heRsk);"" <full?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d7d259d617dk3vckecrr6nr9jfpn5hik44ax.com...
On Tue, 2 Jun 2009 18:53:07 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

-- -- -- -- -- -
oczywiscie to bardzo mozliwe. Widze Jaroslawa  Kaczynskiego w  PeLo jako syndyka masy upadlosciowej

awe

Data: 2009-06-05 15:50:40
Autor: naprany jak kruk!
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO
Wed, 3 Jun 2009 23:31:47 +0200, w <h06q3o$co5$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

oczywiscie to bardzo mozliwe. Widze Jaroslawa  Kaczynskiego w  PeLo jako syndyka masy upadlosciowej

pewnie ma znowu ochote na kradzieze jak w fundacji solidarnosc hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-05 22:06:22
Autor: Krzysztof
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

oczywiscie to bardzo mozliwe. Widze Jaroslawa  Kaczynskiego w  PeLo jako
syndyka masy upadlosciowej

pewnie ma znowu ochote na kradzieze jak w fundacji solidarnosc hehehe
teraz to sie nazywa "ratowanie majatku partii" K.

Data: 2009-06-05 22:17:10
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:jk8i255t9m2l6ggbrg7abuprv7phstt5tr4ax.com...
[...]

hej no co ty gupi jestes? przeciez jak tam twoi byli to kamien na kamieniu nie pozostal
awe

Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO