Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

Data: 2009-06-03 18:12:26
Autor: ;(he®sk);
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO
On Tue, 2 Jun 2009 18:53:07 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-03 18:53:11
Autor: naprany jak kruk!
<full€brednie@interia.pl> napisał(-a):

On Tue, 2 Jun 2009 18:53:07 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

> inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

jakby mu tak zalezalo na dobru polski jak gardluje
to sam by sie zapisal. nikt niczego nie zniszczy tak dobrze jak on heh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
  pomoĹĽecie Polsce - powiedziaĹ‚ JarosĹ‚aw KaczyĹ„ski.

Data: 2009-06-03 21:20:04
Autor: Jarek orędownik PO
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

Użytkownik "";(heRsk);"" <full?brednie@interia.pl> napisał

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

W±tpliwe, w PO s± sami hetero.

Przemek

--
Jestem oburzona, je¶li za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła co¶ zrobić - powiedziała w

Data: 2009-06-03 23:31:47
Autor: awe
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

Użytkownik "";(heRsk);"" <full?brednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d7d259d617dk3vckecrr6nr9jfpn5hik44ax.com...
On Tue, 2 Jun 2009 18:53:07 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

inteligencja opuszcza PiS. Zostaja same BMW.

 ciekaw jestem czy prezesa pisu przyjma do po ;o)))

-- -- -- -- -- -
oczywiscie to bardzo mozliwe. Widze Jaroslawa  Kaczynskiego w  PeLo jako syndyka masy upadlosciowej

awe

Data: 2009-06-05 15:50:40
Autor: naprany jak kruk!
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO
Wed, 3 Jun 2009 23:31:47 +0200, w <h06q3o$co5$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

oczywiscie to bardzo mozliwe. Widze Jaroslawa  Kaczynskiego w  PeLo jako syndyka masy upadlosciowej

pewnie ma znowu ochote na kradzieze jak w fundacji solidarnosc hehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-05 22:06:22
Autor: Krzysztof
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

oczywiscie to bardzo mozliwe. Widze Jaroslawa  Kaczynskiego w  PeLo jako
syndyka masy upadlosciowej

pewnie ma znowu ochote na kradzieze jak w fundacji solidarnosc hehehe
teraz to sie nazywa "ratowanie majatku partii" K.

Data: 2009-06-05 22:17:10
Autor: awe
Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jk8i255t9m2l6ggbrg7abuprv7phstt5tr4ax.com...
[...]

hej no co ty gupi jestes? przeciez jak tam twoi byli to kamien na kamieniu nie pozostal
awe

Pawel Zalewski z PiSu przeszedl do PO