Pawełek 15

Data: 2017-06-12 18:21:28
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
https://wiadomosci.wp.pl/kukiz-krytykuje-protestujacych-przeciw-kaczynskiemu-bandytka-6132751473268865a

Dość mam teatru wokół dramatu blisko stu osób i ich rodzin - mówił w poniedziałek Paweł Kukiz, odnosząc się do sobotnich incydentów podczas obchodów miesięcznicy smoleńskiej."

Pawełku, nie pierdol! Miesięcznica to impreza polityczna PiS. Nie mieszaj innych rodzin do tej hućpy!

CL

Data: 2017-06-12 22:49:22
Autor: boukun
Pawełek 15
Użytkownik "Ciemny Lud"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale co to komu przeszkadza? Można przecież przechodzić koło tego obojętnie..., a nie pajacować....

boukun

Data: 2017-06-13 05:56:59
Autor: Manik
Pawełek
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ohmuoi$1jfq$1gioia.aioe.org...

Ale co to komu przeszkadza? Można przecież przechodzić koło tego obojętnie..., a nie pajacować....

boukun

Kaczyński tańczy na grobach. Nie można przechodzić koło tego obojętnie.
Niech tańczy na grobie swojego brata, a nie na grobach innych.

O Hitlerze też mówiono, że to niegroźny odmieniec
i że da się go kontrolować.
Kontrolowali tylko do czasu, później już byli w obozie, albo zostali zabici.

Data: 2017-06-13 06:50:05
Autor: A. Filip
Pawełek [Smoleńskie miesięcznice: Kaczyński v. Frasyniuki]
"Manik" <leaste@colo.pl> pisze:
[...]

[...]

*Trzeba* tańczyć z Kaczyńskim i to (niemal) tak jak Kaczyński?

Blokowanie przemarszów (miesięcznic Smoleńskich)  "ala Frasyniuk" jest
najlepszą metodą pokazania że to Kaczyński jest tym "fuj"?  Ja bardzo wątpię.
Mi pokazuje ochocze równanie w dół lub gorzej, znacznie gorzej.
IMHO Frasyniuk się przysłużył Kaczyńskiemu jako pożyteczny idiota.
Może przyszłość to zmieni ale ja bardzo wątpię.

A *miesięcznice* Smoleńskie dla mnie są imprezami politycznymi z
elementami religijnymi.  Takie obchodzenie (7 lat po) *rocznic*
IMHO jest zasadniczo zgodne z naszą tradycją kulturową.

--
A. Filip

Data: 2017-06-13 07:26:46
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+tcneej99mf-h6d2@buntownik.pl...
[...]

Co ty chłopie pieprzysz? Elementy religijne? Drabinka to element religijny? Te twoje miesięcznice to hućpa polityczna. Chocholi taniec na grobach smoleńskich. Czy twoja "tradycja kulturowa" uważa, że czcić pamięć zmarłych nalezy na Krakowskim przedmieściu drząc z drabinki japę o "zamachu" i "prawda zwycięzy" czy też pomodlić się w kościele lub na grobach zapalić świeczkę? Przecież ten tłum dyszy nienawiścią podsycaną przez J.Kaczyńskiego. Tak jak kiedyś Hitler podsycał nienawiść do Żydów. Masz już odpowiedź "tradycjonalisto".

CL

Data: 2017-06-14 10:30:20
Autor: k0pe
Pawełek
Manik on 13.06.2017 03:56 wrote
[...]

Dzisiaj pomyślałem, że to może zmierzać w tym samym kierunku.

Data: 2017-06-14 12:34:09
Autor: A. Filip
Ad hitlerum
"Manik" <leaste@colo.pl> pisze:
[...]

<propaganda-PRL> Tylko Niemieccy komuniści mogli zdusić nazizm w
zarodku!  I komu to przeszkadzało?! </propaganda-PRL>

--
A. Filip

Data: 2017-06-13 07:29:19
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
[...]

Chyba czegoś nie rozumiesz. Męczennica to uroczystość religijna czy hućpa
polityczna? Chcesz udawać, że nic się nie stało? Hitler tez urządzał takie pokazy!!!!

CL

Data: 2017-06-13 07:40:10
Autor: boukun
Pawełek 15
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przechodzić obojętnie, nie pajacować!

Kolega Władka
10 min. temu

Władek Frasyniuk zajął należne mu miejsce - menela.

Data: 2017-06-13 12:05:00
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ohntrr$rlr$1gioia.aioe.org...
[...]

Władkowi Frasuniukowi ten "twój kolega" może ewentualnie czyścic buty. Zaczynacz znów lizać PiS-owi łapki? Przecież to żywa komuna!

CL

Data: 2017-06-13 15:38:36
Autor: boukun
Pawełek 15
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Był menel, jest menel i pozostanie menel. Widziałeś, ja zachowuje się menel...

boukun

Data: 2017-06-14 07:56:50
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ohopst$dng$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie każdy jest do ciebie podobny. Twoj idol to https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U spieprzaj dziadu!

CL

Data: 2017-06-14 11:29:32
Autor: boukun
Pawełek 15
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlaczego piździak chcąc przypieprzyć PiS, POpierasz najgorszych, zużytych jak szmata meneli?
To jest kontraproduktywne...

boukun

Trzym się Władziu !4h temu

.. Frasyniuk, szofer z zawodu i wykształcenia był szefem partii
intelektualistów (rzidowskich): Mazowieckiego( dwa lata studiów prawniczych,
żądał kary śmierci dla biskupa Kaczmarka), Geremka (agenta STASI, doktorat o
żebrakach i prostytutkach średniowiecznego Paryża) i innych "zasłużonych" w
grabieniu Polski.

Data: 2017-06-17 09:00:15
Autor: kors4r
Pawełek 15
W dniu 13.06.2017 o 12:05, Ciemny Lud pisze:

[...]

Frasyniuk jest legendarny, bo michnikowszczyzna zrobiła mu legendę, jak Bolkowi, czy tej, która w 80 została wyrzucona z komitetu założycielskiego Solidarności w stoczni za nieobyczajne zachowanie (znaleźli ją półnagą i kompletnie pijaną, leżącą obok dwóch pijanych gości, więc ją odsunęli, żeby nie dawać komunie pretekstu do szkalowania "S") - Krzywonosowej (tej sama której Tusk przyznał specjalny dodatek do emerytury - skromne kilka tysięcy złotych).

Frasyniuk musi teraz tańczyć, jak właściciel teczki dotyczącej 80 milionów mu zagra. Jak ubecja maszerowała ramię w ramię z kodomitami o utrzymanie wysokich emerytur, to zmobilizowała całą agenturę i Władkowi też znaleźli miejsce na odpowiednim odcinku frontu walki o to, żeby było jak było i żeby (swoim) żyło się lepiej.

Bolek kilka miesięcy straszył, że nie chcem, ale jak bendem musiał, to bendem przywutcom, w końcu niedawno ogłosił, że zacznie aktywniej działać na rzecz obalenia rządu - czyli oficer prowadzący jemu też zaktualizował instrukcje.

Gwiazdowie, Anna Walentynowicz i kilku innych swoich legend od Sanhedrynu nie dostali, choć w czasach Solidarności oddolnej (tej zawiązywanej z inicjatywy zwykłych ludzi) znaczyli znacznie więcej, niż Frasyniuk, czy Krzywonosowa. Dlaczego? Bo od lat opowiadali, że Wałęsa był już wtedy ubeckim agentem i że mu nie ufali. Legendy dostali ci, na których też były teczki i którzy siedzieli cicho. Ci sami, którzy stanowili trzon Solidarności założonej odgórnie, przez Kiszczaka i jego agentów.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-06-13 12:23:04
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 07:40 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

:)
"Dyskusja mijała sie z celem bo tytanem
intelektu, jak już wspomniałem, to Frasyniuk nie był. Jak sam często  deklarował - uznawał
jedynie ,,głupotę nie maskowaną wyższym wykształceniem" - a tej mu nie  brakowało."
Mirosław Krupiński, "Zaułki zbrodni".

Powyższe wydaje się prawdą, Frasyniuk pracował w Zajezdni MPK ul.  Grabiszyńska we Wrocławiu, jakieś 200 metrów od mojego domu. Mój wujek też  tam pracował i pamiętam jego opowiadania.
Frasyniuk nie był lubiany, nie tylko przez przeciwników Solidarności.  Pominę, jakie wulgarne i "dowcipy" robili mu współpracownicy...

--
Trefniś

Data: 2017-06-13 12:32:22
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

Nie dorastał ci do pięt komuchu? Boli co? ;-)

Powyższe wydaje się prawdą, Frasyniuk pracował w Zajezdni MPK ul.
Grabiszyńska we Wrocławiu, jakieś 200 metrów od mojego domu.

A gdzie to pracowali "ci co ukradli księżyc"?  ;-)))

Mój wujek też tam pracował i pamiętam jego opowiadania.

Wujek zamiatał plac? ;-)))

Frasyniuk nie był lubiany, nie tylko przez przeciwników Solidarności.

Czyli przez takich jak ty komuchów.

Pominę, jakie wulgarne i "dowcipy" robili mu współpracownicy...

Współpracownicy SB czyli takie kanalie jak ty.

CL

Data: 2017-06-13 13:06:00
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 12:32 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Milcz, śmieciu!

--
Trefniś

Data: 2017-06-13 14:32:37
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y1rqgai3mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .06.2017 o 12:32 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Współpracownicy SB czyli takie kanalie jak ty.

Milcz, śmieciu!

--

sądziłeś, że bezkarnie będziesz opluwać Frasyniuka?

Miało zaboleć i zabolało! ;-))))))))))))))

CL

Data: 2017-06-13 15:10:58
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 14:32 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Frasyniuk ocharkany przez SB, komuchów, nie zaszkodzi mu nic.

--
Trefniś

Data: 2017-06-14 07:53:46
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y1rv8kgbmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Ćwoku, wiadomo że Frasyniuk jest teraz wrzodem na waszej dupie? ;-)))

CL

Data: 2017-06-14 09:39:43
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 07:53 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Że Frasyniuk jest wrzodem na dupie "totalnej" posłuchajcie z ust najlepiej  poinformowanych,w programie TV:

Program ,,Koniec Sytemu" Doroty Kani emitowany jest w każdy wtorek o godz.  21.30 na antenie Telewizji Republika. Powtórki środa 11.20 oraz sobota  9.20. Archiwalne odcinki tego programu można obejrzeć na Facebooku na  stronie Koniec Systemu.

"Dlaczego Władysław Frasyniuk z legendy ,,Solidarności" stał się  anty-legendą? Co takiego się stało, że spiżowa postać, przeobraziła się w  karykaturę tej postaci? W pierwszej części programu ,,Koniec Systemu" na te  pytania odpowiedzą m.in. Andrzej Kołodziej, opozycjonista ,,Solidarność  Walcząca", Kornel Morawiecki, opozycjonista, założyciel ,,Solidarności  Walczącej" oraz Marek Muszyński, polityk, przewodniczący regionalnego  komitetu strajkowego w latach 80-tych."

Wyciśnijcie tefo wrzoda, jak Ojca Mateusza Kijowskiego i alfonsa z  KOD-kapeli.

--
Trefniś

Data: 2017-06-14 10:07:35
Autor: prezydent San Escobar
Pawełek 15
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

[...]

Kiedyś był Dziennik Telewizyjny, teraz jest Telewizja Republika :DDD.
System opluwania jest ciągle ten sam :DDDDD

Andrzej Kołodziej, opozycjonista ,,Solidarność  Walcząca",

Olany, to się mści? :DDDDDDDDDDDDDD

Kornel Morawiecki, opozycjonista, założyciel ,,Solidarności  Walczącej" oraz Marek Muszyński, polityk, przewodniczący regionalnego

Ten dziadek nie raz dał już pokaz utraty kontaktu ze światem realnym :DDDDD

Nie mogą sobie poradzić z nowym światem to uderzają w PZPRisowskie nuty :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-14 10:15:31
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
pajac "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y1tbkhbmu09i5ntncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Buuuhahhahahahahahahahahahhahahaaa! TV Republika powiadasz? ;-)))

Frasyniuk jest wrzodem na waszych dupach choćbyś filipku wypisywał kolejne brednie rodem PiS-owskich szczekaczek nie zmienisz faktów. Skonsultuj odpowiedź ze Stasiem Piotrowiczem ;-)))))))))))))))))))))))0

CL

Data: 2017-06-13 14:26:03
Autor: prezydent San Escobar
Pawełek 15
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Mirosław Krupiński, "Zaułki zbrodni".

Kto to jest? :DDD Jakiś następny mający zawsze rację którego wszyscy ignorowali
jak Kłamczyńskiego? :DDDDD

Frasyniuk nie był lubiany, nie tylko przez przeciwników Solidarności.  Pominę, jakie wulgarne i "dowcipy" robili mu współpracownicy...

To rzeczywiście straszne - nie był lubiany przez pracowników od wulgarnych
dowcipów :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-13 15:15:25
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 14:26 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Mirosław Krupiński, "Zaułki zbrodni".

Kto to jest? :DDD Jakiś następny mający zawsze rację którego wszyscy  ignorowali
jak Kłamczyńskiego? :DDDDD

Masz sieć, sprawdź sobie.

[...]

Np. naszczali mu do butów "cywilnych", taki to "obrońca" uciskanych przez  komunistów, uwielbiany przez tłumy.
Zapewniam, bo opowiadania ze strony Solidarnościowej  - miał dar  przekonywania różnych ludzi, jaki z niego maluczki człowieczek.

--
Trefniś

Data: 2017-06-13 15:58:58
Autor: prezydent San Escobar
Pawełek 15

> [...]

Np. naszczali mu do butów "cywilnych", taki to "obrońca" uciskanych przez  komunistów, uwielbiany przez tłumy.

Pewnie SB-cy albo tacy jak ty - ciemny element prorządowy, bo przecież
Frasyniuk burzy społeczny ład :DDDDDDDDDDDDDDD

Zapewniam, bo opowiadania ze strony Solidarnościowej  - miał dar  przekonywania różnych ludzi, jaki z niego maluczki człowieczek.

Spróbuj napisać po polsku.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-14 07:55:48
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y1rwfz1imtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
Zapewniam, bo opowiadania ze strony Solidarnościowej  - miał dar
przekonywania różnych ludzi, jaki z niego maluczki człowieczek.

--

Gdzie mu do https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U !!!

CL

Data: 2017-06-14 09:48:20
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 07:55 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Powtórka powtórki z powtórki, nowych materiałów brak...

Frasyniukowi najszczali do butów koledzy podczas tzw. wiosny Solidarności,  Jarkacza kąsają dopiero teraz, ledwie sieroty po III RP.

--
Trefniś

Data: 2017-06-14 10:18:48
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
pajac "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y1tbyuxvmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Naszczali tacy jak ty, komusze niedobitki. Musisz być politycznie uposledzony skoro wierzysz w te brednie adresowane do motłochu. Wracaj folipku na pl.soc.prawo i tam błyskaj swoimi "mondrościami".

CL

Data: 2017-06-14 10:41:08
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 10:18 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Z kim ty rozmawiasz?
Leków zapomniałeś?

--
Trefniś

Data: 2017-06-14 20:10:44
Autor: Ciemny Lud
Pawełek 15
pajac "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y1teeusxmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Cienias jesteś gamoniu. C I E N I A S !!! Nie masz argumentów pajacu? ;-)))

CL

Data: 2017-06-15 16:50:44
Autor: Trefniś
Pawełek 15
W dniu .06.2017 o 20:10 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Próbuję wyjaśnić.
Od zawsze odpowiadasz w stopce, dzięki czemu niektórzy nie widzą twoich  wypowiedzi.

Ale od pewnego czasu nie widać _żadnych_ twoich wypowiedzi, nawet tych w  stopce, a wyłącznie cytat z przedmówcy.
Obejrzyj sobie, na co odpowiedziałem i dlaczego pytałem.

--
Trefniś

Pawełek 15