Pawiak

Data: 2010-11-11 19:42:20
Autor: Grzegorz Z.
Pawiak
Czy za tym co się dzisiaj tam stało stoją lefebryści?

Czytając posty abc nie mam pewności że to niemożliwe.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 19:47:36
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pawiak

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nwqlesyjzfoz$.1tme24y1efwz2.dlg40tude.net...
Czy za tym co się dzisiaj tam stało stoją lefebryści?

Czytając posty abc nie mam pewności że to niemożliwe.

ja nie mam watpliwosci, ze to robota levactwa z PO...
tak jak dzisiejszy brutalny napad na narodowcow w pociagu...
dobrze, ze nikogo dzisiaj nie zabiliscie, jak macie w zwyczaju...

Data: 2010-11-11 19:52:32
Autor: Grzegorz Z.
Pawiak

[...]

Ale ja nie jestem z PO.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 19:53:17
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pawiak

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4721wo8n4puu.1onvvxnibqm6d.dlg40tude.net...

[...]

za to jestes lewakiem a dla mnie to to samo...

Data: 2010-11-11 20:00:39
Autor: Grzegorz Z.
Pawiak

[...]

A dla mnie każdy PiSowiec to "zamawiający piwo" neonaziol.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-12 15:46:45
Autor: cirrus
Pawiak
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ibhdvs$20a$1news.ett.com.ua...
[...]

Bździsz, to zrobił podobny element, jak ten co rzucił słoikiem z nieczystościami w tablicę smoleńską na Pałacu Prezydenckim.

--
stevep

Data: 2010-11-11 22:49:01
Autor: matusm

[...]