"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy

Data: 2013-02-21 21:17:14
Autor: Grzegorz Z.
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
Data: 2013-02-21 21:19:16
Autor: u2
"Pawka Morozow" wiecznie żywy
W dniu 2013-02-21 21:17, Grzegorz Z. pisze:
http://www.fronda.pl/a/ciezarna-nastolatka-wygrala-sprawe-przeciw-wlasnym-rodzicom-bedzie-mogla-urodzic,26383.html

Brzemienna nastolatka, którą rodzice próbowali zmusić do usunięcia ciąży, wygrała wytoczony przeciw nim proces. Będzie mogła urodzić swoje dziecko...

Zamieszkała w hrabstwie Harris w stanie Teksas 16-letnia dziewczyna, która występuje w dokumentach sądowych jedynie jako R.E.K wytoczyła proces przeciw... swoim rodzicom. Dlaczego? Próbowali ją zmusić, by zabiła swoje poczęte dziecko. Dziewczyna jest w 10. tygodniu ciąży. Jej rodzice próbowali wywrzeć na niej presję, by poddała się aborcji. Gdy to nie skutkowało, matka dziewczyny spotkała się z rodzicami ojca dziecka i zasugerowała, że podstępnie poda jej pigułkę aborcyjną.

Zdesperowana nastolatka zwróciła się o pomoc do prawników z Teksańskiego Centrum Obrony Życia. W pozwie przeciwko rodzicom adwokaci uwzględnili także naciski ze strony ojca, który wprost deklarował, że zabierze córkę do kliniki aborcyjnej. Argumentowali, że rodzice, zmuszając ją werbalnymi i psychicznymi groźbami do zabicia dziecka, naruszają jej konstytucyjnie gwarantowane prawo do donoszenia ciąży do końca.

Dziewczynie udało się uzyskać korzystny wyrok sądowy przeciwko zmuszającym ją do aborcji rodzicom. Będzie on obowiązywał do samego końca ciąży. W ramach sądowych postanowień, rodzice mają zwrócić córce samochód, z którego będzie ona korzystać, aby dojechać do szkoły, pracy i na wizyty lekarskie (rodzice zabrali jej auto, by zmusić ją do zabicia dziecka). Mają również pokryć połowę jej ubezpieczenia zdrowotnego.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji sędziego. I jesteśmy bardzo dumni z naszej nastoletniej klientki, że była wystarczająco silna, by stawić rodzicom opór i ocalić życie swojego nienarodzonego dziecka – skomentował Greg Terra, prezes TCOŻ. - Dziewczyny, których rodzice zmuszają je do aborcji, znajdują się w szczególnie trudnej sytuacji. Są zmuszane do zrobienia czegoś, czego nie chcą – dodał Steven Casey, adwokat R.E.K. - Niezależnie od sytuacji, rodzice powinni być wsparciem dla córki – przekonywał. Dziewczyna zamieszka teraz z matką. Rodzice mają jej umożliwić zawarcie związku małżeńskiego z ojcem dziecka, 16-letnim Evanem Maddisonem.

Jak wielu nastolatkom nie starcza jednak sił, by sprzeciwić się rodzicom, domagającym się aborcji ich dzieci? Jak wiele z nich, obawiając się gniewu i złości, w ogóle nie mówi rodzicom, że jest w ciąży i potajemnie ją usuwa? I jak wielu rodziców, z troski o przyszłość i karierę swojego dziecka, albo zwyczajnie dla świętego spokoju, wymaga od córek, by poddały się aborcji? R.E.K., mimo bardzo młodego wieku, okazała się o wiele dojrzalsza od swojej matki, która podstępnie chciała jej podać pigułkę aborcyjną.

Marta Brzezińska

Data: 2013-02-21 12:40:59
Autor: glob
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
On 21 Lut, 21:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-02-21 21:17, Grzegorz Z. pisze:

>http://www.fronda.pl/a/ciezarna-nastolatka-wygrala-sprawe-przeciw-wla...

Brzemienna nastolatka, któr± rodzice próbowali zmusiæ do usuniêcia
ci±¿y, wygra³a wytoczony przeciw nim proces. Bêdzie mog³a urodziæ swoje
dziecko...

Zamieszka³a w hrabstwie Harris w stanie Teksas 16-letnia dziewczyna,
która wystêpuje w dokumentach s±dowych jedynie jako R.E.K wytoczy³a
proces przeciw... swoim rodzicom. Dlaczego? Próbowali j± zmusiæ, by
zabi³a swoje poczête dziecko. Dziewczyna jest w 10. tygodniu ci±¿y. Jej
rodzice próbowali wywrzeæ na niej presjê, by podda³a siê aborcji. Gdy to
nie skutkowa³o, matka dziewczyny spotka³a siê z rodzicami ojca dziecka i
zasugerowa³a, ¿e podstêpnie poda jej pigu³kê aborcyjn±.

Zdesperowana nastolatka zwróci³a siê o pomoc do prawników z Teksañskiego
Centrum Obrony ¯ycia. W pozwie przeciwko rodzicom adwokaci uwzglêdnili
tak¿e naciski ze strony ojca, który wprost deklarowa³, ¿e zabierze córkê
do kliniki aborcyjnej. Argumentowali, ¿e rodzice, zmuszaj±c j±
werbalnymi i psychicznymi gro¼bami do zabicia dziecka, naruszaj± jej
konstytucyjnie gwarantowane prawo do donoszenia ci±¿y do koñca.

Dziewczynie uda³o siê uzyskaæ korzystny wyrok s±dowy przeciwko
zmuszaj±cym j± do aborcji rodzicom. Bêdzie on obowi±zywa³ do samego
koñca ci±¿y. W ramach s±dowych postanowieñ, rodzice maj± zwróciæ córce
samochód, z którego bêdzie ona korzystaæ, aby dojechaæ do szko³y, pracy
i na wizyty lekarskie (rodzice zabrali jej auto, by zmusiæ j± do zabicia
dziecka). Maj± równie¿ pokryæ po³owê jej ubezpieczenia zdrowotnego.

- Jeste¶my bardzo zadowoleni z decyzji sêdziego. I jeste¶my bardzo dumni
z naszej nastoletniej klientki, ¿e by³a wystarczaj±co silna, by stawiæ
rodzicom opór i ocaliæ ¿ycie swojego nienarodzonego dziecka -
skomentowa³ Greg Terra, prezes TCO¯. - Dziewczyny, których rodzice
zmuszaj± je do aborcji, znajduj± siê w szczególnie trudnej sytuacji. S±
zmuszane do zrobienia czego¶, czego nie chc± - doda³ Steven Casey,
adwokat R.E.K. - Niezale¿nie od sytuacji, rodzice powinni byæ wsparciem
dla córki - przekonywa³. Dziewczyna zamieszka teraz z matk±. Rodzice
maj± jej umo¿liwiæ zawarcie zwi±zku ma³¿eñskiego z ojcem dziecka,
16-letnim Evanem Maddisonem.

Jak wielu nastolatkom nie starcza jednak si³, by sprzeciwiæ siê
rodzicom, domagaj±cym siê aborcji ich dzieci? Jak wiele z nich,
obawiaj±c siê gniewu i z³o¶ci, w ogóle nie mówi rodzicom, ¿e jest w
ci±¿y i potajemnie j± usuwa? I jak wielu rodziców, z troski o przysz³o¶æ
i karierê swojego dziecka, albo zwyczajnie dla ¶wiêtego spokoju, wymaga
od córek, by podda³y siê aborcji? R.E.K., mimo bardzo m³odego wieku,
okaza³a siê o wiele dojrzalsza od swojej matki, która podstêpnie chcia³a
jej podaæ pigu³kê aborcyjn±.

Marta Brzeziñska

--

"G³ówn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej by³a potrzeba w³adzy
i ¿±dza popularno¶ci. Ta druga by³a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

System donosicielstwa,
 z jego sztandarow± postaci± Pawk± Morozowem -- denuncjatorem
w³asnych
 rodziców, rozbudowany by³ nie tylko w stalinowskim Zwi±zku
Radzieckim.
 Znany by³ on równie¿ w chrze¶cijañstwie, zw³aszcza na terenach
 dzia³ania inkwizycji czy te¿ w okresach polowañ na czarownice. Donos
 bardzo czêsto wystarcza³, by dla niewinnej osoby rozpocz±³ siê
koszmar
 inkwizycyjnego ¶ledztwa. Bernardo Gui, XIV-wieczny inkwizytor w
swojej
 "Ksiêdze inkwizycji" (Practica inquisitionis haeretice pravitatis)
 zaleca³ m.in. by dzieci denuncjowa³y rodziców i rodzeñstwo;
 donosicielstwo popiera³ s³ynny M³ot na czarownice z koñca XV w.
Gro¼b±
 donosu czêsto te¿ szanta¿owano i zmuszano ludzi do pos³uszeñstwa..

Data: 2013-02-21 21:51:22
Autor: Trybun
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
W dniu 2013-02-21 21:40, glob pisze:

[...]

Donos donosowi nierówny. Taki donos który ma na celu w³asne korzy¶ci, to istotnie cos plugawego. Ale donos na kogo¶  gdy w stodole ojca  (Pawka) myszy z¿era³y zbo¿e a ludzie na ulicach umierali z g³odu, to rzecz chwalebna i ze wszech miar godna na¶ladowania.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-02-21 13:51:31
Autor: glob
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
On 21 Lut, 21:51, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

>   dzia ania inkwizycji czy te w okresach polowa na czarownice. Donos
>   bardzo cz sto wystarcza , by dla niewinnej osoby rozpocz si
> koszmar
>   inkwizycyjnego ledztwa. Bernardo Gui, XIV-wieczny inkwizytor w
> swojej
>   "Ksi dze inkwizycji" (Practica inquisitionis haeretice pravitatis)
>   zaleca m.in. by dzieci denuncjowa y rodzic w i rodze stwo;
>   donosicielstwo popiera s ynny M ot na czarownice z ko ca XV w.
> Gro b
>   donosu cz sto te szanta owano i zmuszano ludzi do pos usze stwa.

Donos donosowi nier wny. Taki donos kt ry ma na celu w asne korzy ci, to
istotnie cos plugawego. Ale donos na kogo  gdy w stodole ojca  (Pawka)
myszy z era y zbo e a ludzie na ulicach umierali z g odu, to rzecz
chwalebna i ze wszech miar godna na ladowania.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Pojeba³o ciê, ludzie g³odowali bo komuna ich okrad³a, facet próbowa³
prze¿yæ a dzieciak doniós³.  Tak samo masz w klerze, jeden donosi na
drugiego, to ¶wiadczy o ca³kowicie zniszczonych wiêziach miêdzy
ludzmi, tak niszczy ideologia, gdzie syn na ¶mieræ po¶le w³asn± matkê.

Data: 2013-02-21 22:56:30
Autor: No pasaran
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c6053ad9-965a-41b1-91e8-5b4b30e566a3x15g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Komuna, a w³a¶ciwie ¿ydokomuna kradnie, to co naród w socjalistycznym zrywie zbudowa³... i okradli na dodatek Polaków z emerytury...

Data: 2013-02-21 14:06:33
Autor: glob
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
On 21 Lut, 22:56, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:c6053ad9-965a-41b1-91e8-5b4b30e566a3x15g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]

Komuna, a w³a¶ciwie ¿ydokomuna kradnie, to co naród w socjalistycznym zrywie
zbudowa³... i okradli na dodatek Polaków z emerytury...

Teraz g³±bów kler kradnie i jak sobie pomidorówkê schowasz to dzieciak
ksiêdzu doniesie, ¿e na bozie nieodda³e¶.

Data: 2013-02-21 23:32:42
Autor: u2
"Pawka Morozow" wiecznie żywy
W dniu 2013-02-21 23:06, glob pisze:
Teraz głąbów kler kradnie i jak sobie pomidorówkę schowasz to dzieciak
księdzu doniesie, że na bozie nieoddałeś.

Znowu pierdolisz...-;)

Data: 2013-02-21 14:52:05
Autor: glob
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
On 21 Lut, 23:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

Jak nie , nie s³ysza³e¶ afer, ¿e syn do babki przyje¿dza, a ta od
piêciu dni nic nie jad³a, bo ca³± emeryture odda³a na tace?
 Syn ¿arcie nakupowa³ i do domu wraca, a tu portfel pusty. Matka
zajeba³a mu wszystko, aby na tacê wrzuciæ, bo ba³a siê ¿e za ma³o daje
a ksi±dz sk±pych na kazaniu piek³em straszy³.

Data: 2013-02-21 22:58:39
Autor: u2
"Pawka Morozow" wiecznie żywy
W dniu 2013-02-21 22:56, No pasaran pisze:
Komuna, a właściwie żydokomuna kradnie, to co naród w socjalistycznym
zrywie zbudował... i okradli na dodatek Polaków z emerytury.

Poki co placa. Obaczym co bedzie dakej bekonisko aka romaniuk...-;)

Data: 2013-02-22 09:39:29
Autor: Trybun
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
W dniu 2013-02-21 22:56, No pasaran pisze:

Komuna, a w³a¶ciwie ¿ydokomuna kradnie, to co naród w socjalistycznym zrywie zbudowa³... i okradli na dodatek Polaków z emerytury...

Jaka komuna?? We¼ sie ty ch³opie opamiêtaj. Komuna to dok³adnie odwrotny biegun od kapitalistycznego ¶cierwa.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-02-22 09:37:27
Autor: Trybun
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
W dniu 2013-02-21 22:51, glob pisze:

[...]

Nie glob, ludzie g³odowali bo ch³opi przestali oddawaæ to co zebrali, ch³opstwo wychodzi³o z za³o¿enia ¿e jest w³a¶cicielem i decydentem tego co zebra³o.
Pawka to facet który nie móg³ znie¶æ widoku ¶miertelnego g³odu. Zakapowa³ ojca, ale nie wolno zapominaæ ¿e sam nic z tego nie mia³.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-02-22 09:31:04
Autor: glob
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
On 22 Lut, 09:37, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Lud znacjonalizowano, wpad³a komuna i wszystko zabra³a, nawet ziarno
na siew, masz wielki g³ód w którym umar³o miliony, niektórzy próbowali
dzieci ratowaæ i trochê ziarna zakopali. Ale propaganda robi³a swoje,
nawet dzieci donosili na rodziców ¿e ma trochê ziarna. Widaæ ¿e
stalinizm nadal ci we ³bie chlupie, podczas takiej jak ty prezentujesz
propagandy umar³o z g³odu miliony ludzi.

Data: 2013-02-21 22:19:02
Autor: u2
"Pawka Morozow" wiecznie żywy
W dniu 2013-02-21 21:51, Trybun pisze:
Donos donosowi nierówny. Taki donos który ma na celu własne korzyści, to
istotnie cos plugawego. Ale donos na kogoÅ›  gdy w stodole ojca  (Pawka)
myszy zżerały zboże a ludzie na ulicach umierali z głodu, to rzecz
chwalebna i ze wszech miar godna naśladowania.

Jasne hadrys aka antena, ale kto zarzadzil, aby ludzie umierali on the streets ? 6 milionow Ukraincow zginelo z glodu, aby zaspokoic wasze komusze zadze...-;)

Data: 2013-02-22 09:50:41
Autor: xan
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
W dniu 21.02.2013 21:40, glob pisze:

[...]

Poczytaj o "Rewolucji Francuskiej" jak tacy jak ty, uprawiali ludobójstwo w imiê walki z Ko¶cio³em. Rozlicz pierw swoich ateistów, bo syfu maj± sporo za pazurami.

Data: 2013-02-22 09:25:56
Autor: glob
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
On 22 Lut, 09:50, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

>   donosu cz sto te szanta owano i zmuszano ludzi do pos usze stwa.

Poczytaj o "Rewolucji Francuskiej" jak tacy jak ty, uprawiali
ludob jstwo w imi walki z Ko cio em. Rozlicz pierw swoich ateist w, bo
syfu maj sporo za pazurami.

To poczytaj jak tacy jak ty uprawiali ludobójstwo, a¿ lud nie
wytrzyma³ i zbrodniarz± ³by urwa³, czyli rewolucja francuska.  Tak
mordujecie polaków ¿e rêka prze¶ladowanego z³apie w koñcu za siekierê
i pedofila szlak trafii raz na zawsze .

Data: 2013-02-21 21:24:36
Autor: mkarwan
"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy
Uzytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisal w wiadomosci news:kg5vag$5pi$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-22 11:32:41
Autor: zdumiony
Brawo Rek!
Uzytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisal w wiadomosci news:kg5vag$5pi$1dont-email.me...
http://www.fronda.pl/a/ciezarna-nastolatka-wygrala-sprawe-przeciw-wlasnym-rodzicom-bedzie-mogla-urodzic,26383.html

Jakim prawem rodzice potwory zmuszaly swoja córke do zamordowania swojego dziecka!
To, ze nie pozwolila na to, porównujesz do donosicielstwa? Wstydzilbys sie Grzegorzu!

Data: 2013-02-22 09:33:26
Autor: glob
Brawo Rek!
On 22 Lut, 11:32, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Uzytkownik "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> napisal w wiadomoscinews:kg5vag$5pi$1dont-email.me...

>http://www.fronda.pl/a/ciezarna-nastolatka-wygrala-sprawe-przeciw-wla...

Jakim prawem rodzice potwory zmuszaly swoja c rke do zamordowania swojego
dziecka!
To, ze nie pozwolila na to, por wnujesz do donosicielstwa? Wstydzilbys sie
Grzegorzu!

Rodzice chcieli dziewczynê uchroniæ przed zmarnowaniem sobie ¿ycia, bo
jest za m³oda, ale ta skar¿ona poropagand± jak w stalinowskiej rosji
donios³a na rodziców. Jak bohater donosicieli.

Data: 2013-02-22 11:40:45
Autor: Chiron
Brawo Rek!
Uzytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisal w wiadomosci news:kg7hg9$dbi$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wstyd jest pochodna moralnosci. Ty podejrzewasz Zgrzesia o jakakolwiek moralnoosc?

--
Demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-02-22 09:39:34
Autor: glob
Brawo Rek!
On 22 Lut, 11:40, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Uzytkownik "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> napisal w wiadomoscinews:kg7hg9$dbi$1node2.news.atman.pl...> Uzytkownik "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> napisal w wiadomosci

> [...]
> Grzegorzu!

Wstyd jest pochodna moralnosci. Ty podejrzewasz Zgrzesia o jakakolwiek

Demokracja to rzady osl w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Ideologia niszczy wiêzi rodzinne i tak jak w stalinowskiej rosji Pawka
doniós³ na rodziców, tak tu donios³a na rodziców, którzy ochroniæ j±
chcieli przed zmarnowaniem ¿ycia.  Jak± moralno¶æ ma kto¶ kto zmusza
dzieci do rodzenia dzieci, bez perspektyw na przysz³o¶ci .?  Kto¶ j±
sfanatyzowa³ i tym samym zniszczy³ wiêzi rodzinne, a ona zniszczy³a
swoje ¿ycie i dziecka, w stanach bez wykszta³cenia na ulicy wyl±duje.

Data: 2013-02-22 09:44:16
Autor: glob
Brawo Rek!
On 22 Lut, 14:02, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:51275824$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

> Wnuka to bêd± mieli, gdy siê urodzi!

Tyle ¿e wnuk nie bêdzie chcia³ mieæ kontaktu z dziadkami potworami, dobrze
¿e ma dobr± matkê, która uratowa³a mu ¿ycie

Ta dobra/ sfanatyzowana/ matka ma 16 lat, bez wykszta³cenia skoñczy na
ulicy a dziecko w kryminale za napady na ludzi .

Data: 2013-02-22 11:42:01
Autor: zdumiony
Brawo Rek!
Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:kg7hvd$asl$1node1.news.atman.pl...
Wstyd jest pochodna moralnosci. Ty podejrzewasz Zgrzesia o jakakolwiek moralnoosc?

Ale czy nie ma prawa do wstydu, na przyklad na Sadzie Ostatecznym?

Data: 2013-02-22 11:43:47
Autor: A. Filip
Grzegoż Z.: "Pawka Morozow" wiecznie żywy [w USA bo ocalał życie?]
"Grzegorz Z." <torri@higginson.org> pisze:
http://www.fronda.pl/a/ciezarna-nastolatka-wygrala-sprawe-przeciw-wlasnym-rodzicom-bedzie-mogla-urodzic,26383.html

A rozwiniesz swoje (dla mnie) _debilne_ porównanie do
Pawki Morozowa? Pawka Morozow spierał się z rodzicami
przed niezawisłymi sądami w USA?

Jak nastolatka chce sobie "życie spaprać" to jej sprawa, rodzice dostaną finansowo tym że wnuczę będzie na ich (przymusowym) utrzymaniu
(przynajmniej) do pełnoletności nastolatki.

Data: 2013-02-22 11:56:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87k3q0sk64.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Bzury waść pleciesz. Pawka Morozow doniósł na rodziców, małolata też!

rozbawiony

Data: 2013-02-22 12:10:54
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51274ee9$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
Bzury waść pleciesz. Pawka Morozow doniósł na rodziców, małolata też!

Rodzice chcieli zamordować wnuka

Data: 2013-02-22 12:36:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kg7jnu$fk0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wnuka to będą mieli, gdy się urodzi!

rozbawiony

Data: 2013-02-22 14:02:50
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51275824$0$1312$65785112news.neostrada.pl...
Wnuka to będą mieli, gdy się urodzi!

Tyle że wnuk nie będzie chciał mieć kontaktu z dziadkami potworami, dobrze że ma dobrą matkę, która uratowała mu życie

Data: 2013-02-22 15:03:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kg7q9q$m7m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak dziadkowie sypną kasą, to wnusiu po rękach ich będzie całował!

ubawiony

Data: 2013-02-22 15:17:04
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51277abc$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
Jak dziadkowie sypną kasą, to wnusiu po rękach ich będzie całował!

Akurat, będzie pamiętał że chcieli go zabić

Data: 2013-02-22 15:41:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kg7ul0$qqh$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kaska, synuÅ›, kaska!

rozbawiony

Data: 2013-02-22 16:54:17
Autor: Marek Woydak
Grzego¿ Z.: "Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy [w USA bo ocala³ ¿ycie?]
On Fri, 22 Feb 2013 12:10:54 +0100, zdumiony wrote:

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51274ee9$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
Bzury wa¶æ pleciesz. Pawka Morozow doniós³ na rodziców, ma³olata te¿!

Rodzice chcieli zamordowaæ wnuka

O co chodzi z tym Pawk± Morozowem?

MW

Data: 2013-02-22 17:25:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Grzego¿ Z.: "Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy [w USA bo ocala³ ¿ycie?]

U¿ytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:1suc8wd85p733$.zchhsvwcquk$.dlg40tude.net...
[...]

Obecnie nazywa siê to "obowi±zkiem obywatelskim" i jest powszechnie praktykowane, z t± ró¿nic±, ¿e anonimowo - "zatroskany obywatel".

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

"Pawka Morozow" wiecznie ¿ywy