Pawlak o s³owach picowskiego chama.

Data: 2011-08-27 18:30:54
Autor: Przemys³aw W
Pawlak o s³owach picowskiego chama.

Wicepremier Waldemar Pawlak ostro skomentowa³ karygodn± wypowied¼ rzecznika
PiS. Dla szefa ludowców s³owa Adama Hofmana to "g³upota m³odego" i dowód na
to, ¿e PiS pogodzi³ siê ju¿ z przegran±, bo Hofman atakuje ca³kowicie na
o¶lep".

Wicepremier Waldemar Pawlak, pytany przez dziennikarza o wypowied¼ pos³a PiS
Adama Hofmana, który, komentuj±c piosenkê wyborcz± PSL, powiedzia³: "z
PSL-em to jest tak, ¿e te ch³opy wyjechali ze swoich miasteczek, wsi,
trafili do Warszawy - zdziczeli, zbaranieli: tañcz±, ¶piewaj±, g³osuj± za
ustawami np. (...) za zwi±zkami partnerskimi; ch³opy wyjecha³y ze wsi i
kompletnie im odbi³o", powiedzia³: "I có¿ pocz±æ na g³upotê m³odego. Ja
my¶lê, ¿e PiS takimi wypowiedziami skazuje siê na przegran±. To jest chyba
najbardziej stracony g³os - na takie ugrupowanie, które ma takich
rzeczników. Je¿eli tak mówi rzecznik ugrupowania o ch³opach, o mieszkañcach
wsi, to znaczy, ¿e mówi to z tak zajad³±, zapiek³± pogard±, ¿e a¿ trudno siê
dziwiæ, ¿e jego prezes, prezes tej partii siê przymila do ¶rodowiska
wiejskiego.

" Dla mnie to jest przejaw s³abo¶ci, takiej dramatycznej rozpaczliwej
s³abo¶ci i pogodzenia siê z przegran±" - mówi³. Dla niego PiS ju¿ pogodzi³
siê z przegran±. "Je¿eli jego rzecznik w tak dramatyczny i g³upi sposób siê
odzywa, to znaczy, ¿e mo¿na siê ju¿ tylko z wyrozumia³o¶ci± i lito¶ci±
pochyliæ nad jego psychik±." - doda³.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/psl/artykuly/352941,pawlak-o-slowach-hofmana-coz-poczac-na-glupote-mlodego.html

Przemek

--

"O¶wiadczam, ¿e w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...)
rozpowszechni³em nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynaj± siê

Data: 2011-08-27 21:33:07
Autor: Kaczysta
Pawlak o s³owach picowskiego chama.

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j3b63v$fir$2news.onet.pl...

[...]

Hofman powiedzia³ star± i nadal aktualn± prawdê. "Wpu¶æ ch³opa do urzêdu, to ci atrament wypije" lub "G..no ch³opu nie zegarek".
Brutalne ale prawdziwe. Powojenny awans spo³eczny do³ów spo³eczny by³ bardzo skutecznym posuniêciem komuchów.
AZ

Data: 2011-08-27 21:37:03
Autor: u2
W dniu 2011-08-27 21:33, Kaczysta pisze:
[...]

"Kury szczac wam prowadzic, a nie polityke robic" :)

Data: 2011-08-27 19:42:16
Autor: obserwator
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !
Data: 2011-08-27 19:45:36
Autor: obserwator
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !

Bolek o "braciach kaczyñskich": ¿e trzeba ich jak najszybciej USUNAC.

Data: 2011-08-27 22:49:15
Autor: u2
W dniu 2011-08-27 21:45,  obserwator pisze:

Bolek o "braciach kaczyñskich": ¿e trzeba ich jak najszybciej USUNAC.

Wraza razwietka poczula sie zagrozona.

Data: 2011-08-28 00:39:55
Autor: stevep
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !
Dnia 27-08-2011 o 22:49:15 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-08-27 21:45,  obserwator pisze:

Bolek o "braciach kaczyñskich": ¿e trzeba ich jak najszybciej USUNAC.

Wraza razwietka poczula sie zagrozona.

A konkratnie to kto z tej razwietki jest zagro¿ony?
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-28 06:24:45
Autor: Leprechaun
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e59585d$0$3488$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-27 21:45,  obserwator pisze:

Bolek o "braciach kaczyñskich": ¿e trzeba ich jak najszybciej USUNAC.

Wraza razwietka poczula sie zagrozona.

Ta razwietka wesz³a wam w durne ³by jak prezesowi Putin!

BomBel

Data: 2011-08-28 04:51:02
Autor: obserwator
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):
Ta razwietka wesz³a wam w durne ³by jak prezesowi Putin!

zamknij sie idioto, bo podesle twoje dane na abuse.

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Data: 2011-08-28 09:35:58
Autor: stevep
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !
Dnia 28-08-2011 o 06:51:02  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisa³(a):

Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):

Ta razwietka wesz³a wam w durne ³by jak prezesowi Putin!

zamknij sie idioto, bo podesle twoje dane na abuse.

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

I tak pode¶lesz bo jeste¶ zawodow± kapuch±.

Data: 2011-08-28 10:38:08
Autor: u2
W dniu 2011-08-28 06:51,  obserwator pisze:
zamknij sie idioto, bo podesle twoje dane na abuse.

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Wyglada na to, ze ma sporo czasu, aby tutaj spamowac, glupi troll :)

Data: 2011-08-28 09:33:41
Autor: stevep
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !
Dnia 28-08-2011 o 06:24:45 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisa³(a):

[...]

Debile musza mieæ jakie¶ s³owo klucz bo przewa¿nie nie maj± nic sensownego  do powiedzenia.

Data: 2011-08-28 06:24:01
Autor: Leprechaun
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j3bhh0$bta$1inews.gazeta.pl...

Bolek o "braciach kaczyñskich": ¿e trzeba ich jak najszybciej USUNAC.

Mia³ racjê. To oni szkodzili i szkodz± Polsce!

http://dodatki.net/i/u_mongolow/

BomBel

Data: 2011-08-28 04:47:20
Autor: obserwator
> [...]

> Bolek o "braciach kaczyñskich": ¿e trzeba ich jak najszybciej USUNAC.

Mia³ racjê. To oni szkodzili i szkodz± Polsce!
 ty kacapski spamer jestes Zbigniewie Kwasniewski z Olsztyna.

Szukaja juz ciebie. Mam im pomoc ciebie znalezc?

http://www.projecthoneypot.org/ip_95.49.63.74

Data: 2011-08-28 09:32:27
Autor: stevep
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !
Dnia 28-08-2011 o 06:47:20  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisa³(a):

A ty z Bia³orusi lepszy?

Data: 2011-08-28 06:23:23
Autor: Leprechaun
Panowie policzmy glosy. Pawlak i komunistyczna klika !

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j3bhao$bc4$1inews.gazeta.pl...
.koles donka i bolka:

http://acontrario.pl/viewtopic.php?f=6&t=260

Data: 2011-08-28 00:39:02
Autor: stevep
Pawlak o s³owach picowskiego chama.
Dnia 27-08-2011 o 21:37:03 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Zdecydowanie, ale mog± byæ te¿ zamiast kur kaczki.

Data: 2011-08-28 06:23:08
Autor: Leprechaun
Pawlak o s³owach picowskiego chama.

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e594771$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zajmij siê wiêc kurami.

omBel

Data: 2011-08-27 21:40:48
Autor: Przemys³aw W
Pawlak o s³owach picowskiego chama.
U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³

[...]

Jednak picowi, którego reprezentantem jest Hofman, nie sprawia³o problemu wej¶cie z ch³opem w koalicjê i zrobienie wicepremiera z "do³ów spo³ecznych".

Przemek