Pawlikowski oczernia Polakow .

Data: 2015-02-23 13:58:38
Autor: Marek
Pawlikowski oczernia Polakow .
Zloto Oscara mu to wynagradza.

Data: 2015-02-23 23:00:40
Autor: u2
Pawlikowski oczernia Polakow .
W dniu 2015-02-23 o 22:58, Marek pisze:
Zloto Oscara mu to wynagradza.

przeca to film o wyciszeniu i poszukiwaniu spokoju:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-23 14:07:04
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 23:00:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-02-23 o 22:58, Marek pisze:
> Zloto Oscara mu to wynagradza.

przeca to film o wyciszeniu i poszukiwaniu spokoju:)

....slyszalem, ze o Holocausticu...
Holocaust mowi cos o spokoju ? To dlaczego , nadal nie jestem spokojny ?

Data: 2015-02-23 23:13:05
Autor: u2
W dniu 2015-02-23 o 23:07, Marek pisze:
[...]

tak sie robi gold w hollywood, trza przedstawic przesladowanych zydow w Eastern Europe przez wrednych antysemitow, ale nadal ci przesladowani zydzi poszukuja wyciszenia i oazy spokoju:)

a.holland sie nie udalo, p.pawlikoskiemu sie udalo:)

Data: 2015-02-25 13:18:44
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 23:13:12 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

tak sie robi gold w hollywood, trza przedstawic przesladowanych zydow w Eastern Europe przez wrednych antysemitow, ale nadal ci przesladowani zydzi poszukuja wyciszenia i oazy spokoju:)

Wyciszenia poszukuja zwlaszcza ci poszukiwani, albo podejrzewani.

Data: 2015-02-25 22:21:00
Autor: u2
W dniu 2015-02-25 o 22:18, Marek pisze:
[...]

to znalazla w GB fajgla mindla, u ktorej na podwieczorkach bywal p.pawlikoski:)

Data: 2015-02-25 22:08:43
Autor: Wiosenny Oprysk
Pawlikowski oczernia Polakow .
W dniu 2015-02-23 o 23:13, u2 pisze:

a.holland sie nie udalo,

Jedna pejsata buda:)

Data: 2015-02-24 21:31:27
Autor: XL
Dnia Mon, 23 Feb 2015 13:58:38 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Zloto Oscara mu to wynagradza.

Polacy, nie idźcie do kin na "Idę"!
--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-24 23:35:01
Autor: z
W dniu 2015-02-24 o 21:31, XL pisze:
Polacy, nie idźcie do kin na "Idę"!

Może nie warto skoro Amerykanie uznali że to artystyczny film jak zobaczyli że czarno-biały. Nie wiem czy mi się spodoba. :-)
Pomijając już wszystkie aspekty religijne i narodościowe.

PS. Czy każdym filmie musi być coś o Żydach?
Ostatnio w radiu znowu słyszę że są najbardziej prześladowani na świecie. Bidulki. ;-)

Data: 2015-02-24 14:50:30
Autor: kogutek444

Nie wiem czy w każdym ale w tym jest https://www.youtube.com/watch?v=092zMwbAZo0

Data: 2015-02-25 22:11:21
Autor: Wiosenny Oprysk
Pawlikowski oczernia Polakow .
W dniu 2015-02-24 o 21:31, XL pisze:
Dnia Mon, 23 Feb 2015 13:58:38 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Zloto Oscara mu to wynagradza.

Polacy, nie idźcie do kin na "Idę"!

Dyrektorzy szkół dostaną nakaz wyprowadzenia młodych i chłonnych wiedzy i będą musieli. Jak żyd robi film tak jest:) Pamiętam te szkolne wycieczki na "europa europa", sitwa rządzi, sitw radzi, sitwa nigdy ciem nie zdradzi:)

Data: 2015-02-25 22:43:21
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Feb 2015 22:11:21 +0100, Wiosenny Oprysk napisał(a):

Dyrektorzy szkół dostaną nakaz wyprowadzenia młodych i chłonnych wiedzy i będą musieli. Jak żyd robi film tak jest:)

Rolą rodziców jest nie godzić się na to.
--

XL
pewni siebie.

Pawlikowski oczernia Polakow .