Paw³owicz na dechach

Data: 2016-01-29 16:30:14
Autor: Mark VVoydak
Paw³owicz na dechach
U¿ytkownik "Marek Woydak" <dante@lordonek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:n8f4c1$1hfi$10gioia.aioe.org...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/krystyna-pawlowicz-przegrywa-proces-z-monika-olejnik/lg5krs

"Krystyna Paw³owicz przegrywa proces z Monik± Olejnik.Jak podaje portal
Newsowi.pl, dziennikarka Monika Olejnik wygra³a w pierwszej instancji
proces, który wytoczy³a jej pos³anka Krystyna Paw³owicz w 2014 roku.
Sprawa dotyczy³a jedzenia, które pos³anka Paw³owicz przynios³a ze sob± na
salê obrad. Monika Olejnik nawi±za³a do tego pisz±c relacjê z sejmowych
wydarzeñ. Ca³y artyku³ zdaniem pos³anki PiS by³ niezgodny z prawd±."

K...wa w ilu osobach ja ju¿ jestem. Co z wami? Tak mnie uwielbiacie, ¿e
chcecie siê we mnie wcieliæ? Leczcie siê! ;-)))

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-29 17:37:17
Autor: stevep

[...]

[...]