Pax huic domui

Data: 2012-03-02 20:02:39
Autor: Grzegorz Z.
Pax huic domui
Ksiądz i siostra zakonna grają w golfa. Ksiądz bierze kija i uderza w piłkę
która toczy się w bok i nie wpada do dziury.
- A niech to wszyscy diabli!!!! Nie trafiłem!!! - krzyczy wściekły ksiądz.
- Jak ksiądz tak może? - pyta się zawstydzona siostra - tak nie można... co
na to Pan powie?
Ksiądz patrzy się na zakonnicę spod oka i przeprasza... już tak nie powie
więcej.
Idą do następnej dziury i podobnie jak wcześniej ksiądz nie trafia:
- A niech to wszyscy diabli!!! Nie trafiłem!!! - znowu rzecze ze złością.
- Bracie, jaki to wstyd pobożnemu tak mówić - upomina go nieco zdenerwowana
już siostra.
- Ok... już nie będę, jeśli jeszcze raz tak powiem niech piorun z nieba
zleci i w łeb mnie trzaśnie.
Poszli do następnej dziury, ksiądz znowu nie trafił:
- A niech to wszyscy diabli!!! Nie trafiłem!!! - krzyczy ze złością.
Wtem ciemno się zrobiło na świecie, coś zahuczało, zamruczało i piorun z
nieba zleciał i walnął siostrę w łeb. A z nieba słychać jęk:
- A niech to wszyscy diabli! Nie trafiłem!!! --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-02 20:47:32
Autor: Leprechaun
Pax huic domui

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:h58t6zxsicvn$.hl8h2adcpx1.dlg40tude.net...
[...]

Ależ się usmiałem! Alez się usmiałem! Co za debilny dowcip! ;)

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Pax huic domui