Pay pass -limit transakcji.

Data: 2012-08-26 14:14:34
Autor: greg98
Pay pass -limit transakcji.
Witam,
Dzisiaj podczas transakcji w Kauflandzie sprzedawczyni wyraziła  wątpliwość, czy kwota powyżej 30zł (mniej niż 50zł) będzie możliwa do  zrealizowania zbliżeniowo. I faktycznie, musiałem wklepać pin. Czy zasada  limitu płatności zbliżeniowych do 50zł jest sztywna, czy też każdy punkt  może ustalić taki limit indywidualnie ?

Pozdrawiam,
G98

Data: 2012-08-26 14:30:20
Autor: W
Pay pass -limit transakcji.
greg98 wystukał, co następuje:

[...]

Ale chwila... zapłaciłeś w końcu zbliżeniowo czy nie? bo płynnie przeszedłeś od 'płatności zbliżeniowej' do 'autoryzacja płatności' - w sumie dwóch rozlacznych rzeczy ;)

Data: 2012-08-26 19:47:59
Autor: greg98
Pay pass -limit transakcji.
On Sun, 26 Aug 2012 16:30:20 +0200, W <wu@wu.pl> wrote:

[...]

Nie zapłaciłem zbliżeniowo- musiałem podać ekspedientce kartę i wklepać  pin.

G98

Data: 2012-08-26 14:47:27
Autor: MK
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 26.08.2012 o 14:14 greg98 <greg98@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Hm... ja zauwazylem ostatnio w kasach samoobslugowych carrefoura dziwne  dzialanie. Po przylozeniu karty trzeba czekac na interwencje "nadzorcy"  kas, po akceptacji, transakcja jest procesowana dalej z pinem lub bez. Jak  pojdzie tak dalej to ubija calkiem fajne rozwiazanie platnosci  bezstykowych. Jego glowna zaleta jest szybkosc, a kazda dodatkowa czynnosc  zmniejsza jego przewage nad tradycyjnymi formami platnosci karcianej.
Swoja droga w XX wieku transakcje karciane zajmowaly mniej czasu i byly  bardziej przyjazne uzytkownikowi niz obecnie (z wylaczeniem platnosci  zblizeniowych, ktore bez autoryzacji online sa the best :)

MK

Data: 2012-08-26 19:51:51
Autor: greg98
Pay pass -limit transakcji.

[...]

No, chyba w tym kierunku sprawy idą.Niestety.
Nie wiem, czy są the best te płatności bez autoryzacji ;-), dzięki temu  już musiałem zapłacić za przekroczenie limitu. Ale mBank dał się uprosić i  zwrócił opłatę - od tego czasu się z żoną pilnujemy :-)

Pozdrawiam,
G98

Data: 2012-08-29 01:49:28
Autor: Krzysiek
Pay pass -limit transakcji.
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 14:47:27 UTC+2 użytkownik MK napisał:
(z wylaczeniem platnosci  zblizeniowych, ktore bez autoryzacji online sa the best :)

mala roznica, gdyby wkladac karte w czytnik 'stykowy' i tez wszystko szlo bez PINu ani autoryzacji on-line to nie byloby duzo dluzej....

Data: 2012-08-29 11:02:39
Autor: m
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 29.08.2012 10:49, Krzysiek pisze:
[...]

Wyjąć kartę z portfela, wsadzić w czytnik, odczekac na "proszę wyjąć kartę", wsadzić kartę w portfel.

Biorąc pod uwagę że to najczęściej dzieje się w tym samym momencie co zakupy do siat trzeba pchać, to robi się lekki zator.

W ogóle, to największe opóźnienie jest w mówieniu do kasjerki "płacę paypassem", "czym proszę?", "paypasem", "a co to". "To zbliżeniowe". Następnie pracowicie przepisuje 2cyfrową kwotę z jednego urządzenia na drugie, a ja wiszę z portfelem czekając aż będzie "już", wychodząc nie na kogoś kto chce przyśpieszyć temat sobie i innym, a na takiego co chce zaszpanować że płaci nie wyciągając karty z portfela.

p. m.

Data: 2012-08-29 02:55:25
Autor: krzysztofsf
Pay pass -limit transakcji.
On 29 Sie, 11:03, m <mvoi...@gmail.com> wrote:

> [...]

Biorąc pod uwagę że to najczęściej dzieje się w tym samym momencie co
zakupy do siat trzeba pchać, to robi się lekki zator.

A jak masz wszystkie posiadane karty bestykowe (a tak banki wznawiaja)
to podsuwasz portfel i czekasz az wykona sie transakcja z losowej
karty?

Data: 2012-08-29 12:07:39
Autor: m
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 29.08.2012 11:55, krzysztofsf pisze:
[...]

Pilnuję żeby mieć tylko jedną bezstykową w portfelu który podsuwam. Jak będę miał więcej, to może zainwestuję w jakąś naklejkę na zegarek czy coś w tym stylu.

Oczywiście jeżeli paypass będzie nadal działającą i sensowną technologią.

p. m.

Data: 2012-08-29 03:13:59
Autor: krzysztofsf
Pay pass -limit transakcji.
On 29 Sie, 12:07, m <mvoi...@gmail.com> wrote:

> [...]
> karty?

Pilnuję żeby mieć tylko jedną bezstykową w portfelu który podsuwam.

Wystarczy debetowa+kredytowa i juz masz dwie.

Jak
będę miał więcej, to może zainwestuję w jakąś naklejkę na zegarek czy
coś w tym stylu.

Oczywiście jeżeli paypass będzie nadal działającą i sensowną technologią.

Jest paskudna technologia wmuszana sila, powodujaca, ze masz coraz
wieksze ilosci pieniedzy czy limitu kredytowego w kartach, dostepne
bez twojego nadzoru i kontroli.

Data: 2012-08-28 23:18:25
Autor: Feromon
Pay pass -limit transakcji.

Użytkownik "greg98" <greg98@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.wjndmk0iv0sbdfgreg...
[...]

Gdy ostatnio chciałem zrezygnować z PayPasa, bo jak mi ktoś zwinie kartę,
to obleci 200 sklepów po 49,90 zł i 10.000 zł jestem w plecy - pani z banku powiedziała, że jest LIMIT ILOŚCI TRANSAKCJI.do 10 dziennie (PKO BP).

Druga sprawa - mam kartę na PIN, ale W NIEKTÓRYCH SKLEPACH przechodzi na podpis, znaczy TEŻ ZALEŻY OD FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ TERMINAL

Feromon

Data: 2012-08-29 00:07:09
Autor: Animka
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 2012-08-28 23:18, Feromon pisze:

[...]

Odemnie wzięła na stacji benzynowej kartę, machnęła nią przy czytniku dwa razy i żadnego pinu czytnik nie wymagał. Fakt, że poszło 2 razy. Nie wiem czy Alior Bank 2 razy zaksięgował czy 2 razy zeszło na stacji. Poza tym jeszcze ani razu ja sama nie posłużyłam się swoją kartą, bo mi ja zabierają i wkładają do czytników albo kładą na czytnikach.
Chcę zmienić tę nową kartę na starą, tradycyjną, nie wiem czy będę mogła to załatwic, nie wiem czy ten Bank nie przeszedł całkowicie na te "nowoczesne", ale w sumie niebezpieczne.

--
animka

Data: 2012-08-28 22:15:41
Autor: krzysztofsf
Pay pass -limit transakcji.
On 29 Sie, 00:07, Animka <animka.to.nie...@wp.pl> wrote:

Odemnie wzięła na stacji benzynowej kartę, machnęła nią przy czytniku
dwa razy i żadnego pinu czytnik nie wymagał. Fakt, że poszło 2 razy. Nie
wiem czy Alior Bank 2 razy zaksięgował czy 2 razy zeszło na stacji.

Wzielas wydruk potwierdzenia transakcji?

Data: 2012-08-29 00:27:52
Autor: Waldek
Pay pass -limit transakcji.

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k1jfem$f3u$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jesli jest mozliwosc platnosci bezstykowej i akurat chce z niej skorzystac
to nawet nie wyciagam plastiku z portfela.
- ale widac sa tacy co lubia dawac do raczki ;)

Data: 2012-08-29 02:44:20
Autor: Animka
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 2012-08-29 00:27, Waldek pisze:

[...]

Nie chc e dawać tylko wyrywaja mi sami z ręki i z tego wszystkiego nie wiem czy ten czytnik już przystosowany do tych kart czy nie, robia cały czas z ludzi balony.

--
animka

Data: 2012-08-30 01:03:19
Autor: Waldek
Pay pass -limit transakcji.

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k1jors$o0v$1node1.news.atman.pl...

[...]

Czytnik przystosowany do platnosci bezstykowych
na ogol latwo odroznic "na oko" od innych (np. McDonald czy Shell )
i zazwyczaj jest wystawiony na ladzie dla klienta

Jedyny sklep gdzie "wyrywaja mi karte z reki" to wredny REAL
Nie wiem po jakiego grzyba kasjerka zczytuje pasek na kasie
a nastepnie wklada karte do chip-czytnika "pinoklepa" ktory jest wystawiony dla klienta
Np. w Lidlu sam wkladam karte w czytnik, po czym chowam ja do portfela
- jakos nie lubie jak ktoś obcy maca mój plastik o ile nie ma takiej koniecznosci ;P

Data: 2012-08-31 00:30:47
Autor: Marek
Pay pass -limit transakcji.
On Thu, 30 Aug 2012 01:03:19 +0200, "Waldek" <mam@nie.dam> wrote:
Jedyny sklep gdzie "wyrywaja mi karte z reki" to wredny REAL

Owszem, dość irytujące. Stawiam, że kasjerka piaskiem musi, przełączyć na płatność kartą.
Ciekawe czy do paypasa teĹź wyrywa.

--
Marek

Data: 2012-08-30 03:41:52
Autor: Zespół Alior Bank
Pay pass -limit transakcji.
On Wednesday, August 29, 2012 12:07:19 AM UTC+2, Animka wrote:
Druga sprawa - mam kartę na PIN, ale W NIEKTÓRYCH SKLEPACH przechodzi na > podpis, znaczy TEŻ ZALEŻY OD FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ TERMINAL Odemnie wzięła na stacji benzynowej kartę, machnęła nią przy czytniku dwa razy i żadnego pinu czytnik nie wymagał. Fakt, że poszło 2 razy. Nie wiem czy Alior Bank 2 razy zaksięgował czy 2 razy zeszło na stacji. Poza tym jeszcze ani razu ja sama nie posłużyłam się swoją kartą, bo mi ja zabierają i wkładają do czytników albo kładą na czytnikach. Chcę zmienić tę nową kartę na starą, tradycyjną, nie wiem czy będę mogła to załatwic, nie wiem czy ten Bank nie przeszedł całkowicie na te "nowoczesne", ale w sumie niebezpieczne. -- animka

@ Animka
Jeżeli doszło do ewentualnego wielokrotnego obciążenia karty prosimy o zgłoszenie do banku reklamacji, na podstawie której będzie można sprawdzić ewentualne nieprawidłowości.
Co do przekazywania karty osobom obsługujacym kasy, to nie ma takiego obowiązku, ale niektóre kasy są tak skonfigurowane, że aby aktywować czytnik kart pracownik musi "przeciągnąć" kartą przez czytnik przy kasie. Dotyczy to raczej terminali nie obsługujących transakcji zbliżeniowo. Jeśli chodzi ewentualną zmianę karty, to Alior Bank ma w ofercie również karty bez technologii PayPass i można wystąpić o wydanie takiej karty. Natomiast w ofercie Alior Sync są tylko karty z technologią PayPass.
Pozdrawiamy
Zespół Alior Bank

Data: 2012-08-30 04:04:36
Autor: krzysztofsf
Pay pass -limit transakcji.
On 30 Sie, 12:41, Zespół Alior Bank <b...@sync.pl> wrote:
Natomiast w ofercie Alior Sync są tylko karty z technologią PayPass.
Pozdrawiamy
Zespół Alior Bank

Ale w np. Citibanku wystarczy zadzwonic do obslugi i wylaczaja w
karcie funkcjonalnosc zblizeniowa.
Nie rozumiem, dlaczego nie jest to mozliwe w innych bankach.

Data: 2012-08-30 13:36:32
Autor: Piotr Gałka
Pay pass -limit transakcji.

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:aabe1e7f-624c-4b7a-8b06-494fa97cd179p12g2000vbm.googlegroups.com...

Ale w np. Citibanku wystarczy zadzwonic do obslugi i wylaczaja w
karcie funkcjonalnosc zblizeniowa.
Nie rozumiem, dlaczego nie jest to mozliwe w innych bankach.

Czy ktoś wie, czy transakcje bezstykowe są autoryzowane on-line czy może (z powodu, że małe kwoty) off-line jak się ileś tam uzbiera.

Bo jak nie są on-line to wydaje mi się, że telefoniczne wyłączenie funkcjonalności może być tylko do pewnego stopnia skuteczne.
P.G.

Data: 2012-08-30 04:44:12
Autor: krzysztofsf
Pay pass -limit transakcji.
On 30 Sie, 13:36, Piotr Gałka <piotr.ga...@CUTTHISmicromade.pl> wrote:
U ytkownik "krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:aabe1e7f-624c-4b7a-8b06-494fa97cd179p12g2000vbm.googlegroups.com...

> Ale w np. Citibanku wystarczy zadzwonic do obslugi i wylaczaja w
> karcie funkcjonalnosc zblizeniowa.
> Nie rozumiem, dlaczego nie jest to mozliwe w innych bankach.

Czy kto wie, czy transakcje bezstykowe s autoryzowane on-line czy mo e (z
powodu, e ma e kwoty) off-line jak si ile tam uzbiera.

Bo jak nie s on-line to wydaje mi si , e telefoniczne wy czenie
funkcjonalno ci mo e by tylko do pewnego stopnia skuteczne.

Kredytowe i prepaid chyba przewaznie online - pamietam taka dyskusje
na grupie.

Tak wiec mozliwe, ze w przypadku debetowej autoryzowanej offline, sama
ingerencja operatora w system banku nic nie da.

Przydaloby sie jakas organizacje konsumencka zawiazac w celu zmuszenia
bankow do umozliwienia klientowi wyboru mozliwosci zaistnienia i
ewentualnych parametrow, opcji bezstykowych na zamawianych czy
wznawianych kartach.

Data: 2012-08-30 14:30:38
Autor: Piotr Gałka
Pay pass -limit transakcji.

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:7f9390b2-791d-416a-9b6f-94b6af0fa908d9g2000vbf.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -
Gdyby wszyscy zaczęli rezygnować z kart z tego powodu to by sami wprowadzili taką możliwość, ale że większości pewnie to nie przeszkadza to....

Mnie najbardziej zastanawia czy jest możliwy taki atak:
Mamy dwa urządzenia. Jedno kupujący zbliża do czytnika, a drugie jego kolega stojący o kilka osób dalej w kolejce zbliża do kieszeni/torebki kogoś przed nim. Urządzenia szybkim łączem radiowym między sobą nie przesyłają całych odebranych ramek, bo to wprowadziłoby być może zbyt duże opóźnienie, ale przesyłają aktualny stan transmisji.
Zastosowana w systemie kryptologia staje się przy takim ataku nie istotna.
P.G.

Data: 2012-08-30 05:50:03
Autor: Kris
Pay pass -limit transakcji.
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 14:30:42 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

Gdyby wszyscy zacz�li rezygnowa� z kart z tego powodu to by sami wprowadzili
Pewnie tak by nyło
Ale widocznie paypass przeszkadza tylko nielicznym- kilku bywalcom tej grupy i niewielkiej liczbie osób którzy niebzpiecznika się za dużo naczytali.
Statystyczny Kowalski raczej sie nie bawi w dziurkowanie karty, rozmagnesowywanie paska i wydrapywanie kodu ccv.
Ja tam mam paypassa i sobie chwalę. I tak sobie myśle ze jeszcze trochę i wszystkie karty beda korzystac z technologi zbliżeniowej a te dzisiejsze tzw. tradycyjne odejda do lamusa.
I nie rozumie prblemu- jesli ktoś boi sie karty paypass to niech ją szybciutko zastrzega albo wypowiada umowe. Po co męczyć sie z produktem który nie spełnia naszych oczekiwań.

Data: 2012-08-30 10:14:40
Autor: krzysztofsf
Pay pass -limit transakcji.
On 30 Sie, 14:50, Kris <kszyszt...@gmail.com> wrote:
Po co męczyć sie z produktem który nie spełnia naszych oczekiwań.

Chce korzystac z kart kredytwej - nie chce korzystac z paypas
podczepionego do limitu na kupe tysiecy.
Chce wyplacac gotowke karta debetowa z bankomatow. Nie chce przy niej
paypas, ktory moze zrobic debet nawet na pustym koncie.

Chce bezpieczny paypass - najlepiej przy karcie dzialajacej jak
prepaid, ktora doladowuje srodkami np. z KK internetowo i moge bez
obaw np. zostawic w ubraniu na plazy, gdy ide sie kapac..

Data: 2012-08-30 15:00:26
Autor: Piotr Gałka
Pay pass -limit transakcji.

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:54c5c785-d3c8-4ca5-81ed-b48365931d5egooglegroups.com...

Ja tam mam paypassa i sobie chwalę. I tak sobie myśle ze jeszcze trochę i wszystkie karty beda korzystac z technologi zbliżeniowej a te dzisiejsze tzw. tradycyjne odejda do lamusa.

Wydaje mi się, że grupa NFC zmierza do tego, aby wszystkie karty odeszły do lamusa i zostały zastąpione przez telefon komórkowy.
P.G.

Data: 2012-08-30 06:10:54
Autor: Kris
Pay pass -limit transakcji.
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 15:00:30 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
Wydaje mi się, że grupa NFC zmierza do tego, aby wszystkie karty odeszły do

lamusa i zostały zastąpione przez telefon komórkowy.

I bardzo dobrze
W naszym mieście ostatnio tzw "skrzynie czasu" zakopywali. Odkopia ja za 100lat. Włożyłem tam jedna z moich kart- pewnie za 100lat moi pra\-pra wnukowie nie beda wiedziedziec co to było i do czego słuzyło;)

Data: 2012-08-30 20:35:06
Autor: Chris94
Pay pass -limit transakcji.
Dnia Thu, 30 Aug 2012 05:50:03 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

I nie rozumie prblemu- jesli ktoś boi sie karty paypass to niech ją szybciutko zastrzega albo wypowiada umowe. Po co męczyć sie z produktem który nie spełnia naszych oczekiwań.

I jak wtedy wypłacę kasę np. z mBanku?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-08-30 12:36:10
Autor: Kris
Pay pass -limit transakcji.
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 20:35:41 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
Dnia Thu, 30 Aug 2012 05:50:03 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

I jak wtedy wypłacę kasę np. z mBanku

Nie ma obowiazku trzymania kasy w mbanku.

Data: 2012-08-31 20:49:43
Autor: Chris94
Pay pass -limit transakcji.
Dnia Thu, 30 Aug 2012 12:36:10 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

I jak wtedy wypłacę kasę np. z mBanku

Nie ma obowiazku trzymania kasy w mbanku.

Oczywiście. Dlatego też (podobnie jak chyba większość czytelników tej
grupy) już zabrałem z mBanku swoje oszczędności, a zostawiłem tam tylko
kasę na bieżące wydatki.

Data: 2012-08-31 12:25:23
Autor: Kris
Pay pass -limit transakcji.
W dniu piątek, 31 sierpnia 2012 20:49:57 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:

Oczywiście. Dlatego też (podobnie jak chyba większość czytelników tej

grupy) już zabrałem z mBanku swoje oszczędności, a zostawiłem tam tylko

kasę na bieżące wydatki.

Może i masz racje co do czytelników tej grupy. Tylko że czytelnicy tej gupy to taki target że jak na jak na jakims gruponie pojawi się oferta mbanku z gadżetem za 100zł to zaraz grzecznie wrócą i będą klikać co i gdzie tam trzeba.
Zresztą z moich obserwacji wynika ze o deponentów instytucje finansowe nie muszą dbać i ich dopieszczać- to tak nielojalna grupa klientów że jak im ferta nie odpowiada to odchodza z wielkimi pretensjami itp ale jak nagle pojawi ie gadzet za 100zł czy lokata 0,5pkt wyzsza jak u konkurencji to wracają z usmiechem na ustach. I o to chodzi w sumie;)

Data: 2012-08-30 10:17:20
Autor: krzysztofsf
Pay pass -limit transakcji.
On 30 Sie, 14:30, Piotr Gałka <piotr.ga...@CUTTHISmicromade.pl> wrote:
..

Mnie najbardziej zastanawia czy jest mo liwy taki atak:

A mnie zastanawia, ze zwykly kieszonkowiec moze bez problomy
wykorzystywac skradzione z portfelem czy z potrtfela karty, nie
potrzebujac do tego ani pinu, ani podrabiabnia podpisu.

Data: 2012-08-30 19:23:08
Autor: MK
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 30.08.2012 o 12:41 Zespół Alior Bank <bank@sync.pl> pisze:

@ Animka
Jeżeli doszło do ewentualnego wielokrotnego obciążenia karty prosimy o  zgłoszenie do banku reklamacji, na podstawie której będzie można  sprawdzić ewentualne nieprawidłowości.

A jaki sens jest skladania reklamacji skoro odpiszecie, ze sprzedawca nie  zwrocil kasy Aliorowi to Alior nie zwraca klientowi. Sam dostalem taka  odpowiedz mimo, ze mam potwierdzenie anulowania transakcji. To byla  wlasnie powod rezygnacji z uslug Aliora. Innym tez polecam trzymanie sie z  dala od takiej instytucji.

MK

Data: 2012-08-31 11:51:16
Autor: Animka
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 2012-08-30 12:41, Zespół Alior Bank pisze:
[...]

Hej, Alior Bank nie ma internetu przecież. Tylko wewnętrzny system między bankami.
Moja druga karta była jeszcze ważna przez rok i teraz żałuję, że się jej pozbyłam i aktywowalam te nową.
Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3 tygodnie już czekam na rozpatrzenie.
Alior zlikwidował "Wiadomości" na stronie online konta. Po prostu dzisiaj patrzę i nie ma, znikneło.

--
animka

Data: 2012-08-31 21:24:22
Autor: MarekZ
Pay pass -limit transakcji.
UĹźytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1q4pg$t4k$3@node1.news.atman.pl...

Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3 tygodnie już czekam na rozpatrzenie.
Alior zlikwidował "Wiadomości" na stronie online konta. Po prostu dzisiaj patrzę i nie ma, znikneło.

Trzy tygodnie trwa rozpatrywanie reklamacji podwójnego obciążenia w kraju?

Nie da się złożyć reklamacji przez internet, chcą żeby dzwonić i dyktować?

Faktycznie, standardy godne Cetelem. A ja na mBank i Multi narzekałem, rozpieszczony przez ING, Rajfiego i Citi...

Data: 2012-08-31 21:29:40
Autor: osa
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 2012-08-31 21:24, MarekZ pisze:
UĹźytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3
tygodnie juĹź czekam na rozpatrzenie.
[...]

Można przez internet, "Wiadomości" w Aliorze jak były tak są i nadal można wysyłać reklamacje tym kanałem. No ale pisała Animka co wiele wyjaśnia...

Data: 2012-08-31 21:40:46
Autor: MarekZ
Pay pass -limit transakcji.
UĹźytkownik "osa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1r3ck$k9$1@dont-email.me...

Można przez internet, "Wiadomości" w Aliorze jak były tak są i nadal można wysyłać reklamacje tym kanałem. No ale pisała Animka co wiele wyjaśnia...

Aż się z ciekawości zalogowałem do swojego Aliora. Faktycznie, nadal są. :)

Data: 2012-09-01 12:50:26
Autor: Animka
Pay pass -limit transakcji.
W dniu 2012-08-31 21:40, MarekZ pisze:
[...]

Zaraz sprawdzę. Może przywrócili.

--
animka

Data: 2012-09-01 12:48:23
Autor: Animka
Pay pass -limit transakcji.
[...]

Podobno reklamacja trwa do miesiąca. Żadnej odpowiedzi nie mam i nie mam, ani zwrotu na konto pieniędzy.

Nie da się złożyć reklamacji przez internet, chcą żeby dzwonić i dyktować?

Nie czytają wiadomości na koncie. Teraz skasowali tę opcję.

Faktycznie, standardy godne Cetelem. A ja na mBank i Multi narzekałem,
rozpieszczony przez ING, Rajfiego i Citi...

Miałam już parę lat konto w ING. Nie spieszyli się z ksiegowaniem wpływów wynagrodzeń, mozna by rzec, że przetrzymywali. Pamietam, że w którąś Wigilię tak zaksiegowali,że pieniądze były na koncie jak już sklepy zamykali. Nigdy im tego nie zapomnę. Dodam jeszcze, że pieniądze do mnie wyszły tak jak miały wyjść, czyli ze 3,4 dni wcześmiej. Szkoda słów po prostu.

--
animka

Pay pass -limit transakcji.