Pay pass -limit transakcji.

Data: 2012-08-26 14:30:20
Autor: W
Pay pass -limit transakcji.
greg98 wystukał, co następuje:

Witam,
Dzisiaj podczas transakcji w Kauflandzie sprzedawczyni wyraziła  wątpliwość, czy kwota powyżej 30zł (mniej niż 50zł) będzie możliwa do  zrealizowania zbliżeniowo. I faktycznie, musiałem wklepać pin. Czy
zasada  limitu płatności zbliżeniowych do 50zł jest sztywna, czy też
każdy punkt  może ustalić taki limit indywidualnie ?

Ale chwila... zapłaciłeś w końcu zbliżeniowo czy nie? bo płynnie przeszedłeś od 'płatności zbliżeniowej' do 'autoryzacja płatności' - w sumie dwóch rozlacznych rzeczy ;)

Data: 2012-08-26 19:47:59
Autor: greg98
Pay pass -limit transakcji.
On Sun, 26 Aug 2012 16:30:20 +0200, W <wu@wu.pl> wrote:

[...]

Nie zapłaciłem zbliżeniowo- musiałem podać ekspedientce kartę i wklepać  pin.

G98

Pay pass -limit transakcji.