PayByNet - znacie?

Data: 2010-01-18 13:04:03
Autor: RobertS
PayByNet - znacie?
dostałem emailing z Merlina, można zapłacić przez PayByNet (system opracowany przez KIR) i dostać 7% rabatu

ww. system bazuje na poleceniu przelewu, środki przekazywane są bezpośrednio z konta płatnika na konto bankowe sklepu

usługa dostępna TYLKO dla użytkowników bankowości elektronicznej w Citi i Nordea Banku...
ciekawe czy inne banki również nowy (?) system mają zamiar wdrożyć?

RobertS

Data: 2010-01-18 14:17:32
Autor: Valdi
PayByNet - znacie?
"RobertS" news:hj1inl$1buk$1opal.icpnet.pl

[...]

A czy to przypadkiem nie jest coś podobnego jak mTransfer i pochodne w
innych bankach, tylko inaczej się nazywa i projekt stworzyła konkurencja?

Data: 2010-01-19 04:09:04
Autor: MK
PayByNet - znacie?
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hj1mo6$fnp$1news.interia.pl...
[...]

O ile KIR mozna nazwac konkurencja to model nieco podobny
http://www.kir.com.pl/main.php?p=usluga_paybynet
Roznica polega na tym, ze odbiorca nie musi miec rachunku w tym samym banku co nadawca i rachunek odbiorcy nie jest uznawany w czasie rzeczywistym. IMHO usluga niszowa, podobnie tak Bilix, mPay itp.

MK

PayByNet - znacie?