PayPal i KK Polbank

Data: 2010-04-24 12:42:37
Autor: schliesky
PayPal i KK Polbank
Wiadomo, że lepiej korzystać z kursów wymiany Visy, więc pytanie:

w którym momencie ustawia się, żeby to nie paypal robił przewalutowanie do waluty docelowej, tylko od razu ciągnął z karty dolary, funty, euro czy co tam jeszcze? W konfiguracji konta(gdzie?), czy przy zakupie?

Jak nie mam jeszcze zweryfikowanej karty(te opóźnienia w Polbanku), to mam po prostu mniejsze limity, ale kupować mogę?

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-04-24 15:05:51
Autor: kashmiri
PayPal i KK Polbank
schliesky <thisisnotreal@mail.pl> dared to write:
[...]

Normalnie robię to przy zakupie - klika się odpowiednią opcję obok "źródła finansowania płatności".

Znalezienie "ustawień globalnych" natomiast graniczy z cudem. Idzie się tak:
EN: Profile -> Pay list -> Set Available Funding Sources -> Conversion Options.
PL: Profil -> Lista odbiorców płatności -> Ustaw dostępne źródła finansowania płatności -> Opcje przeliczania.

Na skróty (po zalogowaniu):
https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_profile-merchant-pull-funding

pzdr.
k.

Data: 2010-04-24 04:46:28
Autor: mucher
PayPal i KK Polbank
On Apr 24, 6:05 am, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:
schliesky <thisisnotr...@mail.pl> dared to write:

> [...]

Normalnie robię to przy zakupie - klika się odpowiednią opcję obok "źródła finansowania płatności".

Ale nie zawsze sie da - np. z KK Aliora nie widac tej opcji (byc moze
ze wzgledu na te ich trzy walut rozliczeniowe?)

mucher

Data: 2010-04-24 18:56:36
Autor: schliesky
PayPal i KK Polbank
kashmiri wrote:
[...]

Z tym, że chyba można to zdefiniować jedynie dla punktów, w których coś się już kupowało... Jeśli można przestawić walutę przy zakupie, to mnie to urządza. Bałem się, że się zaloguję, zchargują i tyle będzie.

Dzięki!

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-04-24 19:06:06
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
PayPal i KK Polbank
schliesky pisze:

Jak nie mam jeszcze zweryfikowanej karty(te opóźnienia w Polbanku)

Opóźnienia są tylko na www, ale zadzwoń na partyline, to podadzą Ci kod.
Robiłem to kilkakrotnie i zawsze udawało się szybko i sprawnie. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-04-26 04:11:03
Autor: schliesky
PayPal i KK Polbank
On Apr 24, 7:06 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
Opóźnienia są tylko na www, ale zadzwoń na partyline, to podadzą Ci kod.
Robiłem to kilkakrotnie i zawsze udawało się szybko i sprawnie. :-)

Tak zrobiłem, thx.

Pzdr. S.

PayPal i KK Polbank