PayPal - identyfikator płatnosci!

Data: 2010-02-22 20:53:09
Autor: RobertS
PayPal - identyfikator płatnosci!
w merlinie można płacić m.in. przez PayPal, wykonałem dwie takie transakcje (+ taki, że mam w PP zdefiniowaną kk i nie muszę za każdym razem wszystkich danych wprowadzać) i co zobaczyłem na wyciągu (kk z Polbanku)

PayPal *Merlin PL S, Singapore
PayPal *Merlin PL S, San Jose

skąd tam się wzięły ww. miasta? dlaczego są inne skoro płatności następowały jedna po drugiej?

macie jakieś logiczne wyjaśnienie?

RobertS

Data: 2010-02-22 22:11:30
Autor: mx
PayPal - identyfikator płatnosci!
skąd tam się wzięły ww. miasta? dlaczego są inne skoro płatności następowały jedna po drugiej?

macie jakieś logiczne wyjaśnienie?

-- pozdrawiam
RobertS

Jakieś centrum autoryzacji PayPal-a?