PayPal - op艂aty

Data: 2010-06-18 23:10:42
Autor: m4rkiz
PayPal - op艂aty

"Oli" <OlisadebeF@aol.com> wrote in message news:4c1bde2b$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
Dziwne jest r贸wnie偶 zdanie "Mog膮 obowi膮zywa膰 tak偶e inne op艂aty, niepobierane przez system PayPal ani nierealizowane za po艣rednictwem
tego systemu". Domy艣lam si臋, ze mo偶e to dotyczy膰 jaki艣 dodatkowych op艂at w samym sklepie ?, oooo..  a mo偶e te偶 takie cuda jak c艂o i VAT ?!.

dodatkowe oplaty to clo i vat, paypal utrzymuje sie ze 'skromnych'
2-5% od tego co otrzymuje sklep

jezeli placisz przez paypal obciazajac karte kredytowa to warto zazwyczaj
dac sie obciazyc w walucie w ktorej kupujesz - kursy paypala (jezeli
wybierzesz obciazenie w pln) bywaja dosyc nieciekawe i nie zdazylo mi
sie zeby byly nizsze

przy wiekszych zakupach warto porownac:
http://www2.visaeurope.com/fxcalculator/main.jsp
https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_convert-currency-generic

Data: 2010-06-19 12:05:50
Autor: Akarm
PayPal - op艂aty
m4rkiz napisa艂:
[...]

Ni偶sze ni偶 co?

przy wiekszych zakupach warto porownac:

Ja por贸wna艂em i wychodzi tak:

http://www2.visaeurope.com/fxcalculator/main.jsp
1 British Pound = 4.860218  Polish New Zloty

https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_convert-currency-generic
Kurs wymiany w systemie PayPal: 1 GBP = 4,72121 PLN

Chyba nie jest najgorzej?

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-06-19 13:32:42
Autor: m4rkiz
PayPal - op艂aty
"Akarm" <akarmUSUN_TO@wp.pl> wrote in message news:4c1c9678$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w pln najwyrazniej nie, nigdy nie sprawdzalem bo karty mam w euro a
najczesciej place w gbp i roznica jest znaczna
dzis np. za 100 eu mam 83.41 gbp przez vise a jezeli uzyje przewalutownia
paypala to dadza mi jedynie 81.29

Data: 2010-06-19 15:29:58
Autor: witek
PayPal - op艂aty
[...]