PayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne?

Data: 2010-01-20 18:20:05
Autor: sorden
PayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne?
kashmiri wrote:

Nie wiem co o tym sądzicie, ale na mój chłopski rozum taka sztuczka jest
zabroniona jakimś prawem unijnym. Usługodawca zmienia cenę usługi w
zależności od państwa zamieszkania usługobiorcy

Moim zdaniem, nie ma takich regulacji. W innym razie, jak ktos sprzedaje ziemniaki lub mleko u nas po 2pln musialby w takiej samej cenie sprzedawac je w Niemczech.
Co innego gdyby na swoim straganie Polakowi sprzedawal po 2pln a Niemcowi ze wzgledu na narodowosc po 5pln, ale nie o takiej sytuacji przeciez rozmawiamy.

--
in

PayPal podnosi opłaty za przelewy do Polski - czy to legalne?