PayPal pomocy

Data: 2014-01-15 21:09:08
Autor: mierzvoj
PayPal pomocy
czesc
mam taki problem, posiadam konto w PayPal, tam zarejestrowana karte debetowa dolarowa podpieta do konta w USD.Robie sobie zakupy w USD wybieram, ze chce zaplacic ta karta, a tu nagle wyskakuje kwota do zaplaty w EUR. Nie wiem dlaczego, cena nagle robi sie w EUR, a ja przeciez chce zaplacic w USD.Czy mozna w PP gdzie przypisac walute do karty? pozdrawiam

Data: 2014-01-15 22:59:34
Autor: MarekZ
PayPal pomocy
Użytkownik "mierzvoj"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA2B6E157F3E01mierzvojtgazetapl@195.162.17.251...

W PayPal powinieneś zgłosić do supportu dyspozycję przyporządkowania do karty USD jako waluty rozliczeniowej. Realizują ją w ciągu kilku godzin.

Bo tak to skąd mają wiedzieć jaka jest waluta rozliczeniowa karty?

Data: 2014-01-16 00:33:37
Autor: Pirx
PayPal pomocy
Witam

Nie trzeba nigdzie dzwonić. Ustaw sobie jako domyślną walutę USD i to wystarczy. Już przy samym płaceniu trzeba tylko ustawić, by obciążenie było w walucie, w jakiej nastąpił zakup.
Z tego co mi się wydaje to ustawienie potem jest pamiętane i przy następnych zakupach już nie trzeba tego przestawiać - choć ja zawsze sprawdzam :)

--
pozdro

Pirx

Data: 2014-01-16 09:29:46
Autor: mierzvoj
PayPal pomocy
Pirx <pirx.pilot@op.pl> wrote in
Witam

Nie trzeba nigdzie dzwonic. Ustaw sobie jako domyślną walute USD i to

dzieku Koledzy, udalo sie. pozdrawiam

PayPal pomocy