PayPal pomocy

Data: 2014-01-16 00:33:37
Autor: Pirx
PayPal pomocy
Witam

Nie trzeba nigdzie dzwonić. Ustaw sobie jako domyślną walutę USD i to wystarczy. Już przy samym płaceniu trzeba tylko ustawić, by obciążenie było w walucie, w jakiej nastąpił zakup.
Z tego co mi się wydaje to ustawienie potem jest pamiętane i przy następnych zakupach już nie trzeba tego przestawiać - choć ja zawsze sprawdzam :)

--
pozdro

Pirx

Data: 2014-01-16 09:29:46
Autor: mierzvoj
PayPal pomocy
Pirx <pirx.pilot@op.pl> wrote in
Witam

Nie trzeba nigdzie dzwonic. Ustaw sobie jako domyślną walute USD i to

dzieku Koledzy, udalo sie. pozdrawiam

PayPal pomocy