PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy

Data: 2013-11-06 09:25:02
Autor: OMSON
PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy
Czy jest możliwość odzyskania pieniędzy z zakupów w systemie PayPal po upływie 45 dni? Kupiłem część do instrumentu od jednoosobowej firmy z Nowego Yorku 14 sierpnia 2013 roku. Jest to ręczna robota, więc byłem przygotowany na jakieś 3-4 tygodnie oczekiwania, jako że facet ma sporo innych zleceń i uprzedzał o takim terminie. Niestety moje zaufanie (facet cały czas zapewnia w mailach, że robi ale nie wyrabia z innymi zleceniami) zostało wystawione na próbę. To już 2 miesiące, a co za tym idzie upłynął termin składania roszczeń w PayPal. Chciałbym po prostu odzyskać pieniądze, których zwrócić mi niestety nie chce, mimo upraszania. Są jakieś szanse, czy to raczej przegrana sytuacja i jestem zdany tylko i wyłącznie na dobra wolę sprzedawcy?

Pzdr, OMSON

-- -

Data: 2013-11-06 01:06:40
Autor: Adam Klobukowski
On Wednesday, 6 November 2013 09:25:02 UTC+1, OMSON  wrote:
[...]

Jeśli płaciłeś kartą kredytową to zgłoś reklamacje w banku który ją wystawił. Pieniądze powinienes mieć na koncie niemal od razu i to druga strona będzie musiała sie tłumaczyć.

AdamK

Data: 2013-11-06 10:33:59
Autor: OMSON
Adam Klobukowski pisze:

Jeśli płaciłeś kartą kredytową to zgłoś reklamacje w banku który ją wystawił. Pieniądze powinienes mieć na koncie niemal od razu i to druga strona będzie musiała sie tłumaczyć.

Płaciłem kartą mBanku do rozliczeń bezgotówkowych w USD. W tym przypadku też zadziała taka reklamacja, jak myślisz?

Pzdr, OMSON

-- -

Data: 2013-11-06 04:30:12
Autor: witek
OMSON wrote:
Adam Klobukowski pisze:

[...]

mysle ze nie zadziala, bo to transakcja miedzy toba a paypal. zwykłe zasilenie konta w paypal.  A tej sie nie mozna przyczepic.

Data: 2013-11-06 03:40:40
Autor: Adam Klobukowski
On Wednesday, 6 November 2013 11:30:12 UTC+1, witek  wrote:
OMSON wrote:

> [...]

mysle ze nie zadziala, bo to transakcja miedzy toba a paypal. zwykłe zasilenie konta w paypal.  A tej sie nie mozna przyczepic.

Ja płaciłem kartą za pośrednictwem paypala i reklamacja przez bank jak najbardziej zadziałała. Pieniądze miałem na koncie dzień po przyjęciu reklamacji.

AdamK

Data: 2013-11-06 14:00:27
Autor: OMSON
Adam Klobukowski pisze:

Ja płaciłem kartą za pośrednictwem paypala i reklamacja przez bank jak najbardziej zadziałała. Pieniądze miałem na koncie dzień po przyjęciu reklamacji.

A generalnie robiłeś to przed upływem 45 dni od transakcji?

Pzdr, OMSON

-- -

Data: 2013-11-06 05:50:43
Autor: Adam Klobukowski
On Wednesday, 6 November 2013 14:00:27 UTC+1, OMSON  wrote:
Adam Klobukowski pisze:

> Ja płaciłem kartą za pośrednictwem paypala i reklamacja przez bank jak najbardziej zadziałała. Pieniądze miałem na koncie dzień po przyjęciu reklamacji.

A generalnie robiłeś to przed upływem 45 dni od transakcji?

Generalnie robiłem to trzy miesiące po transakcji.

AdamK

Data: 2013-11-06 15:14:41
Autor: OMSON
Adam Klobukowski pisze:

Generalnie robiłem to trzy miesiące po transakcji.

  Czyli ok - jest cień szansy, że i mnie sie uda :)

Pzdr, OMSON

-- -

Data: 2013-11-06 15:20:02
Autor: OMSON
PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy
I jeszcze jedno - w jaki sposób składałeś reklamację i jaki podałeś powód?

Pzdr, OMSON

-- -

Data: 2013-11-06 08:17:11
Autor: Adam Klobukowski
On Wednesday, 6 November 2013 15:20:02 UTC+1, OMSON  wrote:
I jeszcze jedno - w jaki sposób składałeś reklamację i jaki podałeś powód?

Zbłosiłem się na infolnię banku, otrzymałem odpowiedni formularz a tam zaznaczyłem pole że 'nie otrzymałem towarów za które zapłaciłem' i tyle.

AdamK

Data: 2013-11-07 01:59:27
Autor: OMSON
Adam Klobukowski napisał(a):

Zbłosiłem się na infolnię banku, otrzymałem odpowiedni formularz a tam zaznaczyłem pole że 'nie otrzymałem towarów za które zapłaciłem' i tyle.

Wielkie dzięki - dam znać, jeśli uda mi się odzyskać pieniądze :)

Pzdr, OMSON

Data: 2013-11-13 09:48:53
Autor: OMSON
PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy
Wysłałem zgłoszenie drogą elektroniczną do mBanku. Otrzymałem nr reklamacji z informacją o 30-dniowym terminie rozpatrzenia sprawy.
Także czekam...

Pzdr, OMSON

-- -

Data: 2013-11-06 03:01:21
Autor: witek
OMSON wrote:
[...]

jak nie polak to zrobi.

W paypal juz nic nie zalatwisz skoro przelecialy ci terminy. zawsze mozesz zadzwonic i powiedziec, ze gosciu do dnia dzisiejszego nic nie wyslal i co oni na to. ale na wiele bym nie liczyl.

PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy