PayPal przewalutowanie

Data: 2009-06-07 12:08:54
Autor: ...
PayPal przewalutowanie
Na moje konto w PAYPAL przyszło 100$ z USA
Mam podpięte konto i kartę na PayPal  z BZWBK konto dolarowe
Jak chcę wysłać dolary z konta PayPal na konto dolarowe w BZWBK to robia przewalutowanie na złote polskie więc na pewno Bank BZWBK przewalutuje je na nowo na dolary i raczej trochę tych dolarów starcę na tych dwóch przewalutowanich .

Dlaczego tak sie dzieje i jak zrobic aby wysłali mi z PAYPAL dolary na konto BZWBK ?

Dzięki z a info

Data: 2009-06-07 13:32:43
Autor: zlotowinfo
PayPal przewalutowanie
Użytkownik "..." <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości news:h0g3jm$kvp$1news.onet.pl...
[...]

nic nie zrobisz, do polski wypłacisz tylko złotówki z paypala
jedynie w kraju gdzie są dolary wypłacisz dolary

Data: 2009-06-07 23:41:16
Autor: Krzysztof Drewicz
PayPal przewalutowanie
On 2009-06-07, zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> wrote:
Na moje konto w PAYPAL przyszło 100$ z USA
Mam podpięte konto i kartę na PayPal  z BZWBK konto dolarowe

nic nie zrobisz, do polski wypłacisz tylko złotówki z paypala
jedynie w kraju gdzie są dolary wypłacisz dolary

No i jeszcze dodaj, PayPal (gdy masz konto 'zwykłe' nie dla jakiś
sprzedawców Ebay z niemałymi obrotami) zabierze jakieś ~4-8% w/w kwoty
już przy operacji USD->PLN. Jeśli jeszcze mniej niż 500 PLN na konto, to
pewnie jakieś przysłowiowe '5 PLN' Ci zabiorą. Lepiej zostawić sobie na jakieś zakupy w USA.

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-06-08 00:48:35
Autor: zlotowinfo
PayPal przewalutowanie
Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <hunter@witch.gdzies.tam> napisał w wiadomości news:slrnh2ocvs.18s.hunterlittle-witch.gdzies.tam...
On 2009-06-07, zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> wrote:
[...]

czemu wszyscy wciąż zapominają o masspay (send a service)
prowizja 1$

PayPal przewalutowanie