PayPal - wyplata

Data: 2015-07-13 11:07:35
Autor: forall
PayPal - wyplata
Witam,

Jest jakaś szansa aby wyplacić USD z konta PayPal bez zmian na PLN po tych ich śmiesznych kursach?

Data: 2015-07-13 14:44:12
Autor: Zbynek Ltd.
PayPal - wyplata
forall napisał(a) :
Witam,

Jest jakaś szansa aby wyplacić USD z konta PayPal bez zmian na PLN po tych ich śmiesznych kursach?

A nie wystarczy podać konta walutowego do przelewu?
Czy przeliczą z USD na PLN, potem przeleją PLN na konto walutowe, a bank sobie znowu przeliczy PLN na dolary?

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2015-07-13 16:26:41
Autor: W
PayPal - wyplata
Zbynek Ltd. wystukał, co następuje:

forall napisał(a) :
[...]

Niestety - to drugie.

Z tego co kiedyś intensywnie szukałem - nie da się, przelew jest zawsze wykonywany w walucie kraju docelowego :/

Data: 2015-07-13 19:34:35
Autor: Zbynek Ltd.
PayPal - wyplata

forall napisał(a) :
[...]

To na ...j mi paypal jak mam konto walutowe? Unikać pośredników jak ognia.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2015-07-13 19:47:01
Autor: For@ll
PayPal - wyplata

forall napisał(a) :
[...]

Tylko co zrobić jak kase moge otrzymac tylko via PayPal :(

Data: 2015-07-13 20:32:11
Autor: Zbynek Ltd.
PayPal - wyplata

forall napisał(a) :
[...]

Spróbuj dogadać się z nadawcą na przelew.
Nie licząc podwójnego przewalutowania, to i sam paypal pobiera marżę.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2015-07-13 19:46:42
Autor: W
PayPal - wyplata

forall napisał(a) :
[...]

To się zgadza, ale czasami wykonanie przelewu może wyjść drożej niż marża PayPal + podwójne przewalutowanie (zależy od kwoty w sumie). Po wtóre - nie zawsze kontrachent ma możliwość/chęć wykonać przelew (niektóre, zwłaszcza mniejsze banki mają różne fikuśne 'kłody pod nogi' jeżeli chodzi o przelewy online za wielką kałużę...) a przez PayPal można zrobić obciążenie nawet z karty kredytowej. Jak to ma być długofalowe to dogadałbym się z kontrachentem, jak dwa-trzy razy to bym machnął ręką bo może być więcej zachodu i 'sztuka dla sztuki'.

Data: 2015-07-13 21:58:40
Autor: Ghost
PayPal - wyplata

forall napisał(a) :
[...]

Trzeba do nich zadzwonić i im powiedzieć ze konto danej karty jest w U$, wtedy ustawia, ze nie ma przeliczania. Wiem bo tak robiłem, mam konto w EUR i płacąc w EUR nie mam żadnych przeliczeń, ale musiałem zadzwonić.

Data: 2015-07-13 22:03:38
Autor: Chris94
PayPal - wyplata
Dnia Mon, 13 Jul 2015 16:26:41 +0000 (UTC), W napisał(a):

[...]

Albo ja czegoś nie rozumiem, albo coś się na PayPal zmieniło.
Przecież jeśli zadeklarujesz, że główną walutą Twojego konta P-P jest
USD, to powinieneś chyba móc wypłacić w USD bez żadnych przewalutowań?
Co prawda nigdy nie wypłacałem waluty na rachunek w polskim banku, ale
wielokrotnie płaciłem za granicą w USD oraz w EUR i nigdy nikt mi nic
nie przewalutowywał.
A ponieważ zmiany głównej waluty konta na P-P można dokonywać
wielokrotnie, więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby przed każdą
płatnością zmieniać główną walutę konta zależnie od potrzeb.

Z tego co kiedyś intensywnie szukałem - nie da się, przelew jest zawsze wykonywany w walucie kraju docelowego :/

Przelew jest wykonywany w takiej walucie, jaką wyślesz. Natomiast może
się zdarzyć, że bank odbiorcy przelewu przewalutuje kwotę przelewu na
inną, jeśli wysłaliśmy kasę na rachunek prowadzony w innej walucie niż
waluta przelewu.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-14 13:52:01
Autor: forall
PayPal - wyplata
On 13.07.2015 22:03, Chris94 wrote:
[...]

Mam ustawione ze główną walutą jest USD ale jak dodaję konto dolarowe to mam info takie na stronie PayPal:  "Jedyną walutą rachunku bankowego w Polsce mogą być złote polskie"
Wygląda na to że jednie możemy w PL wysyłać to....

A.

Data: 2015-07-14 15:29:07
Autor: Chris94
PayPal - wyplata
Dnia Tue, 14 Jul 2015 13:52:01 +0200, forall napisał(a):

[...]

Więc może faktycznie zadzwonić do PP, tak jak radził Ghost?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-14 12:08:20
Autor: akarm
PayPal - wyplata
W dniu wtorek, 14 lipca 2015 15:29:12 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
Więc może faktycznie zadzwonić do PP, tak jak radził Ghost?

Nie. Ghost po prostu nie bardzo wie o czym pisze.
Jeśli chcesz płacić, to ustawiasz sobie jaką walutę chcesz. Bez żadnego dzwonienia, samemu to się ustawia na stronie.
Jeśli zaś chcesz otrzymać na konto PayPal jakąś walutę, to będzie zawsze przeliczana na złote. Dlatego trzeba wypłacać na konto bankowe prowadzone w złotówkach. Inaczej bank sobie policzy za wymianę.

--            Akarm

Data: 2015-07-14 16:29:50
Autor: For@ll
PayPal - wyplata
W dniu 2015-07-14 o 15:29, Chris94 pisze:
[...]

Z tego co czytam to Ghost podpinal karte do paypala i zmieniali mu walute dla karty, a ja chce podlaczyc wyplacic kasez paypala na konto w PL i tutaj sie walutowego nie da podlaczyc wedlug mnie zawsze zrobia przelew w PLN.. ale zadzwonic zadzwonie :)

Data: 2015-07-14 20:16:56
Autor: W
PayPal - wyplata
Chris94 wystukał, co następuje:

[...]

Ty: "powinieneś móc"
Ja: "sprawdzałem i tak nie jest i PP o tym informuje"

;)

Data: 2015-07-24 02:29:14
Autor: Tomasz Chmielewski
PayPal - wyplata
forall wrote:

Witam,

Jest jakaś szansa aby wyplacić USD z konta PayPal bez zmian na PLN po
tych ich śmiesznych kursach?

W Polsce chyba nie.

Jak masz możliwość założenia konta PayPal np. na Litwie, to się da:

- PP na Litwie umożliwia wypłate na kartę kredytową (tylko VISA - może być wydana przez bank w Polsce)

- jednorazowy limit wypłat na kartę to $2500 (inne waluty - cos w przybliżeniu); jak chcemy wypłacić więcej - to wypłata wiele razy po $2500

- prowizja za każdą wypłatę na kartę - $2.5

- trzeba skontaktować się z supportem PayPal i powiedzieć, że karta do wypłat jest w innej walucie

Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

PayPal - wyplata