PayPass AQ z Multi

Data: 2010-04-07 21:06:21
Autor: RobertS
PayPass AQ z Multi
wła¶nie dostałem MC PayPass AQ, wygl±da znacznie ciekawiej niż VC/VE w kolorze qpy...

wreszcie bank zadbał też o wizualizację karty ;-)

RobertS

Data: 2010-04-07 22:44:49
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
PayPass AQ z Multi
On 10-04-07 21:06, RobertS wrote:
właśnie dostałem MC PayPass AQ, wygląda znacznie ciekawiej niż VC/VE w
kolorze qpy...

wreszcie bank zadbał też o wizualizację karty ;-)

ja wlasnie aktywowalem :D

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-04-08 00:27:49
Autor: RobertS
PayPass AQ z Multi

właśnie dostałem MC PayPass AQ, wygląda znacznie ciekawiej niż VC/VE w
kolorze qpy...

wreszcie bank zadbał też o wizualizację karty ;-)

ja wlasnie aktywowalem :D

ja również, jutro idę sprawdzić czy działa

podpisałeś umowę o korzystanie z niej?

RobertS

Data: 2010-04-08 09:24:53
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
PayPass AQ z Multi
On 10-04-08 00:27, RobertS wrote:

[...]

Mam umowe ramowa, wiec wszystko zdalnie sie odbylo :)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-04-08 00:39:25
Autor: kjonca
PayPass AQ z Multi
On 8 Kwi, 09:24, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:
[...]

> ja również, jutro idę sprawdzić czy działa

> podpisałe¶ umowę o korzystanie z niej?

Mam umowe ramowa, wiec wszystko zdalnie sie odbylo :)
A to ciekawe bo ja *chyba* też mam umowę ramow±, i Multi drugi raz
stwierdziło, że mi karty nie wyda ...
KJ

Data: 2010-04-08 09:23:31
Autor: xbartx
PayPass AQ z Multi
Dnia Thu, 08 Apr 2010 00:39:25 -0700, kjonca napisał(a):

A to ciekawe bo ja *chyba* teĹĽ mam umowÄ™ ramowÄ…, i Multi drugi raz
stwierdziło, że mi karty nie wyda ... KJ

Coś było, że masz umowę ramową w której jest wspomniane tylko o VISA i to chyba jest problem, tak myślę.

--
xbartx

Data: 2010-04-08 03:26:02
Autor: kjonca
PayPass AQ z Multi
On 8 Kwi, 11:23, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 08 Apr 2010 00:39:25 -0700, kjonca napisał(a):

> A to ciekawe bo ja *chyba* też mam umowę ramow±, i Multi drugi raz
> stwierdziło, że mi karty nie wyda ... KJ

Co¶ było, że masz umowę ramow± w której jest wspomniane tylko o VISA i to
chyba jest problem, tak my¶lę.
Niezupełnie.
1. mam podpisan± umowę o korzystanie kart multibanku. Podpisan± w
momencie zakładania Multikonta ze 4 lata temu i tam jest tylko o
visach
2. Mam również (chyba) podpisan± umowę o korzystaniu z usług bankowych
multibanku.
KJ

Data: 2010-04-08 21:59:18
Autor: RobertS
PayPass AQ z Multi
chciałem ustawić sobie limit i zapłacić t± kart± w necie, ale nie da się...

usługa (zmiany limitu na >0) ci±gle niedostępna (kilka godzin temu było to samo) ;-/

RobertS

Data: 2010-04-09 20:12:40
Autor: Cubus
PayPass AQ z Multi
W dniu 10-04-08 09:39, kjonca pisze:

A to ciekawe bo ja *chyba* też mam umowę ramow±, i Multi drugi raz
stwierdziło, że mi karty nie wyda ...

Maj±/mieli jaki¶ bł±d w systemie, bo wniosek elektroniczny odrzuciło
mi z komunikatem że brak umowy; telefon na infolinię chwilę po tym
przebiegał tak, że panienka powiedziała "hmmmmmm" poklikała, postukała
i kazała czekać na kartę; 4 dni póĽniej karta była w skrzynce;

--
oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
ID: 7JLTTMQN -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-04-08 07:31:44
Autor: xbartx
PayPass AQ z Multi
Dnia Thu, 08 Apr 2010 09:24:53 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

Mam umowe ramowa, wiec wszystko zdalnie sie odbylo :)

To teraz tylko czekać aż PKO BP wprowadzi masowo u siebie PPss i może w końcu się więcej terminali pojawi.

--
xbartx

PayPass AQ z Multi