[ING] PayPass Maestro

Data: 2009-03-10 21:49:13
Autor: Tomek.
[ING] PayPass Maestro
ING wprowadzil paypass'a maestro.
mozna zamowic ze standardowym wizerunkiem lub wlasnym.
Do Konta Direct moze byc w zamian zwyklej maestro,
przy pozostalych kontach moze byc jako dodatkowa (czyli maestro zwykle + paypass).
Oplaty takie same jak przy pozostalych kartach.

wiecej: http://zblizeniowa.pl/pages/index.php

pzdr
t.

Data: 2009-03-10 22:44:21
Autor: Dannyboy
[ING] PayPass Maestro
Tomek. pisze:
[...]

A tak swoja droga to ciekawe kiedy pojawia sie gangi z wielkimi antenami parabolicznymi i beda celowaly w portfele ludzi w autobusach :)

--
pozdrawiam | best regards | saludos
Dan the Man

Data: 2009-03-10 22:48:38
Autor: MK
[ING] PayPass Maestro
"Dannyboy" <dannyboy@polska.pl> wrote in message news:gp6mvh$inp$1news.task.gda.pl...

A tak swoja droga to ciekawe kiedy pojawia sie gangi z wielkimi antenami parabolicznymi i beda celowaly w portfele ludzi w autobusach :)

Chyba masz na mysli POSy, bo kazda transakcja wymaga autoryzacji online.

MK

Data: 2009-03-11 07:25:03
Autor: Dannyboy
[ING] PayPass Maestro
MK pisze:
[...]

Tak - POSy wydane na lewe firmy mające umozliwic wyludzenia z kart bezstykowych.

Data: 2009-03-22 00:48:11
Autor: MK
[ING] PayPass Maestro
"Dannyboy" <dannyboy@polska.pl> wrote in message news:gp7lg1$jh4$1news.task.gda.pl...

[...]

Moze cos takiego pozwoli spac spokojnie :)

ACMRWallet Fast Facts:

.. Patented in 12 Countries, 70 parts, hand assembled.

.. Designed to carry & organize all standard credit membership & I.D. cards.

.. Protects against: RFID THEFT, demagnetization and scratched & damaged strips.

.. Comes with 18 Interchangeable button icons to label every possibe
   card combination. Instant organization!

.. Speeds up transactions... no more fumbling in the checkout line.

.. Comes with photo card to carry pictures of friends & loved ones.

.. Comes with removable moneyclip tightly holds cash & receipts.
   Money clip holds approx. 20 bills halfed.

.. Unconditional Limited Lifetime Warranty & 30 day money back guarantee.

.. Super Lightweight construction: 6 Card only 2 oz., 12 Card only 3 oz.
   (12 Card unit designed for a purse, briefcase or handbag) Check our SPECS:

http://acmwallet.com/maxim/

MK

Data: 2009-03-10 22:50:22
Autor: Piotr Gralak
[ING] PayPass Maestro
Dannyboy napisał(a):

A tak swoja droga to ciekawe kiedy pojawia sie gangi z wielkimi antenami parabolicznymi i beda celowaly w portfele ludzi w autobusach :)

te wszystkie paypassy to w ogole nie nadaja sie do uzycia w Wawie (pomijam ze nie da sie zaplacic z powodu niedouczenia sprzedawcow). Otoz   posiadajac taka karte w portfelu wraz z warszawska karta miejska, proba otwarcia bramki w metrze poprzez tradycyjne przylozenie plecaka lub kieszeni z portfelem konczy sie komunikatem: przyloz tylko jedna karte :D
no to sorry, ale osobno nie chce mi sie nosic :P

PG

Data: 2009-03-11 10:02:55
Autor: Maseł
[ING] PayPass Maestro
Piotr Gralak wrote:
Dannyboy napisał(a):
[...]

Hmm - ja mam w portfelu co najmniej kilka takich bezstykowek
(legitymacja sluzbowa, wejsciowka do innej firmy i jeszcze innej,
poznanska kom-karta i jeszcze kilka...) i nawet nie mysle o metodzie "na
portfel"...
Niestety takich kart i to nie tylko bankowych bedzie coraz wiecej...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-03-19 11:05:34
Autor: xstatic process
PayPass Maestro
Ja bardzo często korzystam z McDonalds, Empiku i CoffeHeaven w
Warszawie (czyli tam gdzie są czytniki PayPass), wiec idealna karta
dla mnie. Przedwczoraj dostałem karte własnie ING Maestro zblizeniowa
i odrazu chcialem ją wyprobowac.

McDonalds - mówie że chce tak zaplacic a pani zawolala kierownik ktora
powiedziala ze sie nie da bo czytniki PayPass aktualnie sa poodlaczane
od terminali (czemu to nie mam pojęcia) wiec sobie stoja chyba dla
ozdoby

CoffeHeaven - mówie że chce tak zapłacić a pani że nie ma pojecia jak
uaktywnic ten czytnik PayPass po czym wszyscy pracownicy sie zlatuja i
zaczynaja wszystko naciskac co sie da na terminalu az wkoncu terminal
sie zawiesza...

Empik - tutaj pani wiedziala o co chodzi i czytnik sie uaktywnia
elegancko przykladam i ... komunikat ze trzeba podac karte sprzedawcy.
Podaje - pani wklada karte do czytnika chipow bo taki komunikat jej
sie wyswietlil, podaje mi PIN-pad a na nim komunikat "prosze czekac"
no wiec z pania tak czekamy z 1 minute pozniej 2 az wkoncu mowie jej
zeby anulowala bo to cos nie widac konca no i place ostatecznie
normalna karta.

Te trzy sytuacje pokazuja ze kompletnie ta usluga nie jest
przygotowana i wlasciwie jest zaprzeczeniem idei jakiej jej
przyswiecala czyli szybkim platnosciom bo normalnie we wszystkich
miejscach co wymienilem myslalem ze normalnie ludzie z kolejki mnie
rozszarpia.

Jak u was to wyglada?

Data: 2009-03-20 14:34:08
Autor: blad
PayPass Maestro
Użytkownik <xstatic_process@aster.pl>
(...)
Jak u was to wyglada?

W Lolku na polach mokotowskich dziala od roku bez problemu
*** blad ***

Data: 2009-03-20 14:46:09
Autor: MK
PayPass Maestro
"blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message news:gq06hb$2p1$1nemesis.news.neostrada.pl...

W Lolku na polach mokotowskich dziala od roku bez problemu

Teraz beda pielgrzymki klientow ING zeby skorzystac ze swojej karty ;). W tajemnicy powiem, ze kolejny bank testuje juz karty paypass ;).

MK

Data: 2009-03-20 16:14:06
Autor: Valdi.Pavlack
PayPass Maestro
"MK" news:gq06n0$1m3$1news.wp.pl

Teraz beda pielgrzymki klientow ING zeby skorzystac ze swojej karty ;). W
tajemnicy powiem, ze kolejny bank testuje juz karty paypass ;).

Który? Bankozaur?

Data: 2009-03-20 14:20:07
Autor: xstatic process
PayPass Maestro
dzisiaj kolejna próba zapłacenia w McDonalds i stwierdzam że
Mastercard powinno reklamować PayPassa w Polsce tak:

złożenie zamówienie w barze szybkiej obsługi: 1 minuta
transakcja PayPass: 5 sekund
dyskusja z obsluga ze chce zapłacic zblizeniowo trwajaca 36 razy
dłuzej niz sama transakcja: BEZCENNE

Data: 2009-03-20 22:26:18
Autor: Valdi.Pavlack
PayPass Maestro
<xstatic_process@aster.pl>

złożenie zamówienie w barze szybkiej obsługi: 1 minuta
transakcja PayPass: 5 sekund

1 minuta? Jakimi kartami płacisz, że tyle to trwa? Dzisiaj kupowałem
siostrzeńcowi shake'a w przybytku plastikowego żarcia. Płaciłem za niego
plastikiem getinu - transakcja z wklepaniem PINu i wydrukiem slipa może
trawała max. 7 sekund.

dyskusja z obsluga ze chce zapłacic zblizeniowo trwajaca 36 razy
dłuzej niz sama transakcja: BEZCENNE

Jaki z tego wniosek? Odpuścić sobie coś co działa jak by nie działało i
płacić gotówką albo zwykłą kartą.

Data: 2009-03-21 16:33:49
Autor: Wwieslaw
PayPass Maestro
Valdi.Pavlack wrote:
złożenie zamówienie w barze szybkiej obsługi: 1 minuta transakcja

1 minuta? Jakimi kartami płacisz, że tyle to trwa? Dzisiaj kupowałem

Przeczytaj jeszcze raz i wyjasnij jaki zwiazek ma karta z czynnoscia opisana w pierwszym cytacie :)

Wieslaw

Data: 2009-03-20 22:27:27
Autor: MK
PayPass Maestro
<xstatic_process@aster.pl> wrote in message news:2aedcc23-c5eb-4e0b-86ce-b24e31199e78b16g2000yqb.googlegroups.com...

transakcja PayPass: 5 sekund

Z tymi 5 sekundami to przesadziles. Czytniki zblizeniowe sa podlaczone do POSow laczacych sie dial-up'em. 5 sekund to zajmuje nawiazanie lacznosci.

MK

Data: 2009-03-22 08:10:43
Autor: xstatic process
PayPass Maestro
On 20 Mar, 22:27, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
<xstatic_proc...@aster.pl> wrote in message

> [...]

POSow laczacych sie dial-up'em. 5 sekund to zajmuje nawiazanie lacznosci.

może w mcdonalds maja jakies szybkie połączenia bo naprawde tyle to
trwalo razem z wydrukowaniem slipa

Data: 2009-03-22 14:23:39
Autor: xstatic process
PayPass Maestro
On 22 Mar, 16:10, xstatic_proc...@aster.pl wrote:
> [...]

> MK

może w mcdonalds maja jakies szybkie połączenia bo naprawde tyle to

puste pole jest tzn "( )"

Data: 2009-03-22 21:44:08
Autor: MK
PayPass Maestro
<xstatic_process@aster.pl> wrote in message news:f81ffccc-b13d-416b-9b8f-596a85a2656bg19g2000yql.googlegroups.com...

może w mcdonalds maja jakies szybkie połączenia bo naprawde tyle to
trwalo razem z wydrukowaniem slipa

A sprawdz kod autoryzacji na slipie, jesli go jeszcze masz...

MK

Data: 2009-03-22 22:32:00
Autor: MK
PayPass Maestro
<xstatic_process@aster.pl> wrote in message news:540ad3a4-84fe-477a-9e91-f4577e0a9055h5g2000yqh.googlegroups.com...

puste pole jest tzn "( )"

Czyli jest prawdopodobienstwo, ze przeszlo bez autoryzacji... Czy aby na pewno to prepaidowe Maestro? ;)

MK

Data: 2009-03-23 04:04:38
Autor: xstatic process
PayPass Maestro
On 22 Mar, 22:32, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
> [...]

> puste pole jest tzn "( )"

Czyli jest prawdopodobienstwo, ze przeszlo bez autoryzacji... Czy aby na

Przeciez jest to wątek o karcie Maestro PayPass z ING która jest karta
debetową i takowa własnie posiada moge zeskanowac i dac linka jak
chcesz

Data: 2009-07-14 17:50:10
Autor: neupro
PayPass Maestro

Jak to jest z PayPass\'em / PayWave\'m, czy mozna naprawde placic tylko w 3 miastach Polski (Wro, Waw, Poz)? Jestem z Wroclawia, ale bede wyjezdzal teraz na wakacje do Krakowa i chcialbym sie zapytac jak jest z innymi miastami?

Data: 2009-07-14 21:58:45
Autor: Valdi.Pavlack
PayPass Maestro
"neupro" news:h3iggi$2fs$1z-news.wcss.wroc.pl

[ciach]

Z PayPass'em (MC) jest zdecydowanie lepiej niż PayWave'am (Visa) tj. jest on
dostępny w większej ilości sklepów.
Co do Krakowa i MC (możliwości zapłaty bezstykową Visą nie dostrzegłem) to
niektóre sklepy Ropuchy (żabka), Empik, CofeHeaven i MC.

Ogólnie bida z nędzą :)

Data: 2009-03-23 04:08:52
Autor: xstatic process
PayPass Maestro
> [...]

pewno to prepaidowe Maestro? ;)

MK

Przeciez jest to wątek o karcie Maestro PayPass z ING która jest
Moge zeskanowac slipa i dac linka jak chcesz.

Data: 2009-03-23 18:45:26
Autor: MK
PayPass Maestro
<xstatic_process@aster.pl> wrote in message news:56b519f1-c74a-4598-9d71-42940421cd45k2g2000yql.googlegroups.com...

Przeciez jest to wątek o karcie Maestro PayPass z ING która jest
karta
debetową i takowa własnie posiadam.

Debetowa czy prepaid nie ma znaczenia, roznica niewielka.

Moge zeskanowac slipa i dac linka jak chcesz.

Eeee... sam takiej nie uzywam, wiec raczej tylko z ciekawosci pytam...

MK

Data: 2009-03-23 21:36:01
Autor: Pablos_
PayPass Maestro

[...]

Jak to u mnie wyglada? W ogole nie wyglada. Probowalem dwa razy zaplacic karta paypass w Poznaniu. Pierwsza proba w McDonalds, sprzedawczyni w ogole nie wiedziala o co chodzi, zawolala kolezanke, ktore chociaz wiedziala co mam na mysli. Ostatecznie zaplacilem karta w sposob tradycyjny. Druga proba - Zabka. Wchodzac do sklepu uprzedzilem Pania, ze chce zaplacic karta zblizeniowa po czym udalem sie wybrac produkty. W miedzyczasie przerazona Pani wykonala pare telefonow. Ostatecznie transakcja pomimo wielu prob skonczyla sie zaplata gotowka. Mam nadzieje, ze poziom wiedzy i swiadomosc sprzedawcow ulegnie poprawie, bo jak na razie uzywanie karty zblizeniowej w Polsce mija sie z celem.

| Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

[ING] PayPass Maestro