PayPass jako mikrokredyt

Data: 2010-02-16 13:11:05
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
PayPass jako mikrokredyt
karta paypass zbliżeniowa, limit nieautoryzowany
np. 50zł, na koncie +0,01 transakcja 49,99zł

czy da się nią zapłacić (wywołać debet 49,98zł )?

Data: 2010-02-16 04:26:52
Autor: BK
PayPass jako mikrokredyt
On 16 Lut, 13:11, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
karta paypass zbliżeniowa, limit nieautoryzowany
np. 50zł, na koncie +0,01 transakcja 49,99zł

czy da się nią zapłacić (wywołać debet 49,98zł )?

Kazda karta debetowa sie da :)

Data: 2010-02-16 13:46:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
PayPass jako mikrokredyt
> karta paypass zbliżeniowa, limit nieautoryzowany
> np. 50zł, na koncie +0,01 transakcja 49,99zł
> czy da się nią zapłacić (wywołać debet 49,98zł )?

Kazda karta debetowa sie da :)

???

przecież brak wystarczających środków i
transakcja _powinna_ być odrzucona?

Data: 2010-02-16 04:49:01
Autor: BK
PayPass jako mikrokredyt
On 16 Lut, 13:46, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
> Kazda karta debetowa sie da :)

???

przecie brak wystarczaj cych rodk w i
transakcja _powinna_ by odrzucona?

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Mhm teoretycznie tak ale sa mozliwe zbiegi pewnych okolicznosci
powodujace wystapienie debetu. Np. teoretycznie blokade srodkow po
autoryzacji zaklada sie na X dni, w tym czasie jesli nie przyjdzie
rozliczenie to blokada spada i srodki sa do dyspozycji. Ty je
wydajesz, a po kolejnym dniu przychodzi rozliczenie - masz za malo
srodkow na koncie i wpadasz w debet.

To czasami sie zdarza. Oczywiscie jakis promil wszystkich transakcji
ale sie zdarza.

Kolejna sytuacja to transakcje off-line. Tez moga zdebetowac konto bo
nie ma autoryzacji.

Data: 2010-02-16 13:58:12
Autor: SpeX
PayPass jako mikrokredyt
W dniu 2010-02-16 13:49, BK pisze:
On 16 Lut, 13:46, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

Kolejna sytuacja to transakcje off-line. Tez moga zdebetowac konto bo
nie ma autoryzacji.

Paypass przynajmniej w Żabcie nie idzie offline, bo mi ostatnio odrzuciło transakcję.

Data: 2010-02-16 12:43:00
Autor: BK
PayPass jako mikrokredyt
On 16 Lut, 13:58, SpeX <s...@vp.pl> wrote:
> [...]

> nie ma autoryzacji.

Paypass przynajmniej w Żabcie nie idzie offline, bo mi ostatnio

Co w zaden sposob nie zmienia faktu, ze co do zasady moze pojsc off-
line ;)

PayPass jako mikrokredyt